Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko yhdyntä sinulle kuinka tärkeä osa seksiä?

Vierailija
12.11.2020 |

Onko yhdyntä sinulle merkittävä osa hyvää seksielämää?

Nainen, onko yhdyntä sinulle kuinka tärkeä osa seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (57)

41/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät siis halua uskoa totuutta. Inttävät jääräpäisesti että se yhdyntä on ns. pääasia naiselle. Voi voi sentään! Eikö edes tutkimuksiin uskota.

Ne "tutkimukset" väittää myös, että koolla ei olisi mitään väliä.

Vierailija
42/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät siis halua uskoa totuutta. Inttävät jääräpäisesti että se yhdyntä on ns. pääasia naiselle. Voi voi sentään! Eikö edes tutkimuksiin uskota.

Periaatteessa ei olekkaan. Nainenhan voi saada orgasmin täysin ilmankin koko penistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei olekkaan. Nainenhan voi saada orgasmin täysin ilmankin koko penistä.

No yleensä jos nainen haluaa olla yhdynnässä, hän myös haluaa sen yhdyntäkokemuksen eikä pelkästään orgasmia.

Vierailija
44/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä jos nainen haluaa olla yhdynnässä, hän myös haluaa sen yhdyntäkokemuksen eikä pelkästään orgasmia.

No jos haluaa olla yhdynnässä - yleensä sen myös sitten kokeekin.. mutta kai nyt haluaa orgasminkin, tavalla millä sen sitten saakin.

Vierailija
45/57 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos haluan seksiä mieheni kanssa, niin mielessäni on yhdyntä. Keston ei tarvitse olla pitkä. Joskus haaveilen ihan siitäkin, että mies saisi laueta vapaasti milloin haluaa ja itse jään ilman. Tyydyttäisin siis mieheni. Useimmiten saan kyllä itsekin yhdynnässä,jos se kestää tarpeeksi pitkään, eli n. 5-10 Min.

Vierailija
46/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu palstalla muutoinkin kokoajan puhuttu juuri tuohon tyyliin, ´"Klitoriksen hinkkaamista tai just räpeltämistä" MIksi? Eihän miehen elimestäkään noin vähättelevästi puhuta.

Eikö nyt jo voida uskoa, että se on naisen nautinnon lähde!

On se tosiaan nautinnon lähde, mutta kaikki eivät pidä klitoriksen ulkoisen osan koskettelusta vaan saavat nautinnon sisäosien hieronnasta.

Vierailija
47/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta eihän siis kai kukaan ole silti sanonutkaan, ettei se penteraatio olis kivaa..jos oikeasti ensin on kunnolla, siis kunnolla kiihoittunut. Mutta ei se silti muuta tosiasiaa, että se klitoris on se naisen juttu, ja miksi pitäisikään? Miesten se PITÄISI  asia sisäistää vihdoinkin!

Ja kyllähän täällä miehet lausuneet mielipiteitään asiasta,kovastikkin..kaiken aikaa.

Se penetraatio nimenomaan stimuloi klitorista emättimen sisältä.

Vierailija
48/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu yhdyntä kivaa kun ensin oikein kunnolla ns "räpelletään" jns. Mutta ei se ole naisen täyttymys. Mikä ihme on ettei miehet tajua tätä! Oma mies on täysijärkinen ja tajuaa kyllä, onneksi.

Tämä riippuu aivan naisesta. Minulle yhdyntä on nimenomaan se tärkein osa seksissä.

Vierailija
49/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei orgasmi tyydytä naimisen tarvetta. Osalla naisista ne nautinnollisimmat pisteet on emättimen pohjassa, jolloin näille naisille peniksen koolla on väliä. Esim itsekin saan orgasmin ilman penistä mutta panetus vain jatkuu, jatkuu, jatkuu.. jos en saa penistä sisääni.

Vierailija
50/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se yhdyntä on tärkeä. Tuntuu niin hyvältä, vaikka en pelkästään siitä laukea. Samalla kun hieroo klittaa, niin se on parasta. Jos mies ensin hoitaa minut ja sitten vasta panee, ei se ole niin hyvä. Toki parempi niinkin, kuin kokonaan ilman. Miehetkin varmaan nauttii suu ja käsipelistä, mutta kyllä ne tuntuu sitä pilluakin haluavan.

Vierailija
51/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä emättimessä ole mitän "klitorispisteitä" sitä tutkittu paljonkin.

Vierailija
52/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se yhdyntä on tärkeä. Tuntuu niin hyvältä, vaikka en pelkästään siitä laukea. Samalla kun hieroo klittaa, niin se on parasta. Jos mies ensin hoitaa minut ja sitten vasta panee, ei se ole niin hyvä. Toki parempi niinkin, kuin kokonaan ilman. Miehetkin varmaan nauttii suu ja käsipelistä, mutta kyllä ne tuntuu sitä pilluakin haluavan.

Aivan , kun mies samalla hyväilee klitorista, menen taivaisiin asti! Ja mies rakastaa tätä. onnekseni!

Vierailija
53/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Vai miten selität ihan tajunnanräjäyttävän kohdan emättimen takaosassa? Herkemmän kuin klitoriksen pään?

Vierailija
54/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Emättimen tuntoherkkyys on erilainen eri kohdista. Tämä liittyy hermopäätteiden määrään. Erittäin tuntoherkkä alue emättimessä on klitoris, jota voi hyväillä eri tavoin emättimestä käsin tai vulvaa koskettamalla. Emättimen suuaukolla on myös runsaasti hermopäätteitä."

https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mika-ematin-on/

"Klitoris on yllättävän suuressa määrin peniksen kaltainen. Se sisältää paisuvaista ja on nautinnon kokemuskyvyssään herkkä. Siitä on kuitenkin näkyvillä vain pieni osa. Kaikki muu, ikään kuin peniksen loppuosa, on sisällä lantiossa, pehmeiden poimujen suojassa, näkymättömissä. Nykytutkimuksen valossa tiedetään, että 90 % klitoriksesta on piilossa ja se pavun kokoinen, tunnistettavissa oleva osa on siis vain noin 10%."

https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mika-on-klitoris/

"

Neljäs piste: A-piste

G-pisteen tavoin a-piste sijaitsee emätinaukon etuseinämässä. Se on vielä muutaman sentin G-pistettä syvemmällä, lähes kohdunsuussa.

A-pisteen löytäminen voi olla kaikista pisteistä hankalinta. A-pisteen kiihottaminen luo samankaltaista mielihyvän tunnetta kuin G-pisteen koskettelu. Usein onkin helpompaa etsiä ensin G-piste, totutella sen hyväilyyn ja etsiä A-piste tämän jälkeen.

A-piste tuntuu ensin pehmeältä kudokselta. Kiihottaminen voi saada tämänkin kohdan kovettumaan ja paisumaan, jolloin se on helpompi löytäää."

https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/tunnetko-a-ja-u-pisteen-emattime…

Vierailija
55/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sitten poikkeus ja epäkelpo. Niinkö?

Vierailija
56/57 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen sitten poikkeus ja epäkelpo. Niinkö?

Tuskinpa. Jokainen nauttii tavallaan. Joillekin naisille yhdyntä on ehdoton, joillekin esim suuseksi. Kaikki ovat erilaisia, anatomisistakin eroista johtuen.

Vierailija
57/57 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos haluan seksiä mieheni kanssa, niin mielessäni on yhdyntä. Keston ei tarvitse olla pitkä. Joskus haaveilen ihan siitäkin, että mies saisi laueta vapaasti milloin haluaa ja itse jään ilman. Tyydyttäisin siis mieheni. Useimmiten saan kyllä itsekin yhdynnässä,jos se kestää tarpeeksi pitkään, eli n. 5-10 Min.

Meillä vähän sama. Rakastan ja kiihotun siitä koko rituaalista, kun mies liehittelee, katselee ja tahtoo minua halukkaana. Kiihottaa se seisova penis ja kun näen miten minua haluaa. Hellät hyväilyt, rintojen koskettelu, suudelmat ja olen sulaa vahaa. Oma orgasmini tulee jos on tullakseen, mutta se tunne kun mies tai miehet naivat minua himoissaan on se tärkein. Ollaan avoin pari ja vieraitakin käy, minua kiihottaa se kun saan olla himon kohde ja se riittää minulle useiten.