Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet univormuissa (esim. rajavartiosto, poliisit jne.)

Vierailija
12.11.2020 |

Mitä mieltä olette? Olen itse naisystävien kanssa tulleet siihen tulokseen, että kun näkee esim. poliiseja tai rajavartiomiehiä töissä univormut päällä, se on todella viehättävää. Muita samaistujia? Tämän voi myös sitten ottaa osaksi ihan puolihuumorilla vain. En vain usko että olemme ainoita jotka näin ajattelee :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajavartijat ja poliisit eivät minua sytytä lainkaan, palomiehistä puhumattakaan. Sen sijaan esim. lentokapteenit ovat oikein silmää miellyttäviä, mutta eipä heitäkään enää näe, kun koronan takia makaavat kotona kalsareissaan lomautettuina. S**tana!

Vierailija
2/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun, mutta lentäjät myös. Onhan noita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on poliisi, ja on todellakin hot uniformussa ja muutenkin!

Vierailija
4/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin univormu on kyllä minusta epäviehättävä, pelottava, huumoriton, kankea, yksinkertainen, kyttä tulee mieleen... Raksapuvut taas tosi kuumia, yleensä, jos mieskin katseenkestävä, hyväkuntoisen ja osaavan ammattilaisen näköinen.

Vierailija
5/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy kunhan univormumiehellä on virka.

Vierailija
6/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo univormut on nykyään aika kaukana univormuista. Poliiseilla ja rajavartijoilla haalarit ja sotilailla maastopuku. Kyllä armeijan harmaat lomapuvut sentään oli komeat kauluslaattoineen verrattuna nykyisiin "kurkkusalaatteihin".

Vierailija
7/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään univormuista, kyllåhän ne tekevät miehen miehekkääksi. Tykkään myös raksaduunareiden vaatetuksesta. Uuh...

Vierailija
8/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija oli kapiainen, ja minä miellän univormut työvaaatteiksi, eikä mitään sen kummempaa. Niitä kun näki lähes päivittäin, niin ei siinä mitään ihmeempää ollut.

Vierailija
9/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, stressaantunut, alipalkattu työntekijä. Työvuorot kauheita. Asiakkaat kauheita. Jatkuva väkivallan uhka töissä.

Vierailija
10/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen androfiili eli lähtökohtaisesti pidän miehiä viehättävimmän näköisinä,

mutta pari kertaa on kaupassa sattunut olemaan univormupukuinen henkilö,

josta olen ensin tsekannut olemuksen, että "wau, siinäpä on taas viehättävät työkuteet tyypillä päällä"

ja sitten olen huomannut, että tällä kertaa ne viehättävät työkuteet ovatkin naisen päällä.

:D

Kyllä voinen siis myöntää, että univormut miellyttävät silmää, etenkin vartijoiden ja rajavartioston univormut, mutta myös raksahenkilöiden, asentajien ja kuljettajien huomioväreissä olevat työasut. 

Vierailija
11/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faija oli kapiainen, ja minä miellän univormut työvaaatteiksi, eikä mitään sen kummempaa. Niitä kun näki lähes päivittäin, niin ei siinä mitään ihmeempää ollut.

Äitisi saattoi olla toista mieltä.

Vierailija
12/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi ammattisotilas maastopuvussa on hyvä, mutta "univormu" tarkoittaa mulle

virallista pönötysasua jossa kukaan ei näytä hyvältä. Ja noin ammattina joku poliisi vaikka herättää lähinnä negatiivisia viboja.

Vierailija
13/13 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kapiainen, ja kyllä, hän näyttää syötävältä työasunsa kaikissa eri versioissa.