Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko jouluvieraiden ladata sähköautonsa?

Vierailija
18.12.2024 |

Samalla, kun palvelet vieraita, niin sähköauto latautuu talon sähköistä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jouluvieraat tulee kävellen eivätkä omista sähköautoa. Ja ei meidän taloyhtiössä ole edes latauspaikkoja.

Vierailija
2/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei jouluvieraat tule sähköautoilla, pysykööt kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Polttiksilla ajaville annan pankkikorttini ja sanon että käykäähän tankkaamassa tankki täyteen minun piikkiin.

Vierailija
4/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jouluvieraat tulee kävellen eivätkä omista sähköautoa. Ja ei meidän taloyhtiössä ole edes latauspaikkoja.

Olette siis köyhiä.

Vierailija
5/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraille tarjottu joulukahvi tilpehööreineen maksaa enemmän kuin vieraiden sähköauton lataus.

Kaikenlaisia "ongelmia" sitä tietämättömän Persun päässä liikkuukin...

Vierailija
6/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Enkä tietenkään anna käydä saunassa tai suihkussakaan. Peseytykööt ulkona lumessa. Enkä lämmitä huonetta jossa yöpyvät. Tuokoot irtopatterin mukanaan. 

Vierailija
7/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lataile jostain hikisestä schukostas yhtään mitään vaikka luvankin antaisit.

Vierailija
8/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis köyhiä.

Taidat olla henkisesti köyhä, myös.

Vierailija
9/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis köyhiä.

Helsingin keskustassa ihan yleistä, ettei ole taloyhtiössä edes autopaikkoja. Köyhien aluetta.

Vierailija
10/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta. Polttiksilla ajaville annan pankkikorttini ja sanon että käykäähän tankkaamassa tankki täyteen minun piikkiin.

Toivottavasti sulle pelkkiä sähköautovieraita sitten. 

Tai toki sun pankki kestää. 

Vierailija
11/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraille tarjottu joulukahvi tilpehööreineen maksaa enemmän kuin vieraiden sähköauton lataus.

Kaikenlaisia "ongelmia" sitä tietämättömän Persun päässä liikkuukin...

Persu siellä, persu täällä. Kaikenlaisia persufixaatioita sitä tietämättömän vassari-ituhipin päässä liikkuukin.

Vierailija
12/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta, kun viereisessä kauppakeskuksessa on latauspaikkoja rivissä. Löytyy ihan Teslan omatkin, niin tytär voi ladata autonsa siellä super chargerilla.

Vierailija
13/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis köyhiä.

Jos polttisauton omistaminen tarkoittaa köyhyyttä, niin hyvä on, ollaan sitten köyhiä. Ja kävellen vieraisille tuleminen tarkoittaa vain sitä, että vieraat asuvat niin lähellä, ettei sillä matkalla ole mitään järkeä käyttää autoa. Edes sitä sähköistä, jos sellainen olisi.

Vierailija
14/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule jouluvieraita yli 300 km päästä, kyllä tuon 42 km surkeammallakin latauksella ajelee edestakaisin.

Vierailija
15/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Palstan yksi venäläinen sähköautotrolli heräsi taas ja vastailee itselleen.

Älä trolli huoli, meillä SUOMESSA on varaa OSTAA ja LADATA sähköautoja.

Vierailija
16/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis köyhiä.

Jos asuvat Helsingin keskustassa samoin kuin läheiset jotka tulevat joulun viettoon, ovatko silloin köyhiä?

Vierailija
17/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis köyhiä.

Helsingin keskustassa ihan yleistä, ettei ole taloyhtiössä edes autopaikkoja. Köyhien aluetta.

Köyhää aluetta on,kun tuilla asujat siellä majailevat.

Vierailija
18/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi näkee joka ketjussa persun ja toinen iigorin. Antaa hyvän kuvan tämän palstan tyyppien harhaisesta maailmankuvasta. Ei mikään ihme, ettei tarvitse töihin mennä 🤨

Vierailija
19/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se id volkkarin akku on aina liki tyhjä, kun pihaan kurvaavat. Sitten ollaan virittämässä latauskaapelia voimavirtapistorasiaan.

Vierailija
20/29 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Kolmivaiherasia on onneksi lukitussa pannuhuoneessa eli "teknisessä tilassa" enkä oman ok-taloni (3x25A) käytönjohtajana en salli johdon vetämistä oven tai ikkunanraosta. Lisäksi olen kieltänyt auton liittämisen talon seinässä olevaan ja 10 A sulakkeen takana olevaan ulkopistorasiaan, koska samassa sulakkeessa on sisätiloissa oleva pakastin. Suhtaudun patteriautoileviin vieraisiin muutoinkin nuivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme