Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsaystävällinen rautalisä?

Vierailija
12.11.2020 |

Ei tarvitse olla erityisen vahva valmiste, pieneen ferritiinin nostoon olisi tässä pyrittävä. Toissapäivänä yritin yötä vasten aloittaa kuuria, mutta jo tuosta 25mg annoksesta ihan järkyttävä päänsärky ja oksetus heti eilen aamusta ja tosi kuvottava olo edelleen ja vatsassa kiertää. Herkän vatsan omaan, ja tuntuu että ihan pienelläkin annoksella saan kuolemaolot aikaan vaikka miten yrittäisi ottaa.

Suosituksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oksennan tai ripuloin kaikki nieltävät valmisteet, ferritiini oli huonoimmillaan 6. Infuusiota ei voi antaa kun on taustalla lääkkeestä saatu anafylaktinen sokki (tällainen lisää riskiä että infuusiostakin tulee anafylaksi).

Kaikki, siis valehtelematta kaikki kokeiltu ja aina tuli vartissa oksennus tai mahakouristus ja ripuli.

Ainoat mitä voi käyttää on tuo suusuihke ja kielen alle laitettava Just women iron -tabletti. Niistäkin menee vähän maha sekaisin mutta ei heti. Nostavat hitaasti ferritiiniä mutta puolessa vuodessa jotain alkaa tapahtumaan.

Mulla syynä horror menkat, iso vuoto ja 21pv kierto, kierukka ei käy.

Onko myoomien mahdollisuus poissuljettu gynekologilla ultraäänessä?

Vierailija
22/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kokeillut erilaisia lihavalmisteita, kuten maksaa ja vaikka itsetehtyja verilettuja? Harvalla vatsa ei oikeasti puhdasta lihaa kestä, vaan vatsaoireet tulevat marinadista tai mausteista yms. Itselläkin mustamakkara vetää mahan kuralle, mutta siksi, että siinä on jotain sellaista viljaa jota suolistoni ei siedä. Ja ryynimakkarassa ne ryynit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just women iron ja sanasol sisältävät molemmat ilmeisesti ferrofumaraattia? Miksi sanasol on muka huono, mutta tuo toinen ei? Johtuuko c-vitamiinista?

Vierailija
24/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kräuterblutsaft

Vierailija
25/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vatsamoniongelmainen mutta Maltoferin tipoista vatsa ei ole ollut juuri mitään sellaista mieltä suurillakaan annoksilla mikä olisi raudan hyödyt päihittänyt. Ja jos tarkoitus ei ole tankata niin paras olisi varmaan ottaa muutama tippa silloin tällöin täyteen mahaan eikä erikseen aamulla tai illalla jonkun ärhäkän mehun tms kanssa.

Vierailija
26/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oksennan tai ripuloin kaikki nieltävät valmisteet, ferritiini oli huonoimmillaan 6. Infuusiota ei voi antaa kun on taustalla lääkkeestä saatu anafylaktinen sokki (tällainen lisää riskiä että infuusiostakin tulee anafylaksi).

Kaikki, siis valehtelematta kaikki kokeiltu ja aina tuli vartissa oksennus tai mahakouristus ja ripuli.

Ainoat mitä voi käyttää on tuo suusuihke ja kielen alle laitettava Just women iron -tabletti. Niistäkin menee vähän maha sekaisin mutta ei heti. Nostavat hitaasti ferritiiniä mutta puolessa vuodessa jotain alkaa tapahtumaan.

Mulla syynä horror menkat, iso vuoto ja 21pv kierto, kierukka ei käy.

Usko pois: askorbiinihappo aiheuttaa sen. On jauhoissa ym, mut selvä syy ollut ainakin 20 vuotta olen sen tiennyt.

Ai nyt C-vitamiininkin on kiellettyä? Lopettakaa hedelmien ja vihannesten syöminen, se tappaa!

Mistä tänne on päätynyt joku hörhö jokaiseen ketjuun tulkitsemaan väärin kaikkea, mitä netistä löytyy, ja kertomaan tulkintojaan ja omia kokemuksia ja harhojaan totena? Uskomatonta.

Eli ei saa syödä tavallista ruokaakaan, vaan pitää ostaa luontaistuotteita ja yksisarvisjauhetta kalliilla, ja ne toimii kun vaan uskoo olevansa muita parempi ja tietävänsä paremmin kuin muut. Seeelvä.

Vierailija
27/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen. Mun äiti sai rautavalmusteista hyytymän sydämeen joka taas aiheutti aivoveritulpan.

Vierailija
28/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö niitä ravintoaineita,missä on rautaa .Punajuuri,lehtikaali mitä niitä on.

Vierailija
29/29 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusuihke, imeytyy suun limakalvoilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän