Ostettiin kirppikseltä 15 eurolla vaatteita
Käytiin tyttären kanssa. Tytär sai kaksi paitaa, kolmet farkut ja shortsipuvun. Itselleni ostin neulemekon ja poika sai kaksi paitaa.
Ei paljon tee mieli kaupoista mitään enää ostaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No siis luteet ja haju.
Niin no, ei meillä kaikilla ole luteita, eikä me haista.
Löytöjä tekee monesti kirppiksellä kierrellessä. Ja rahaa säästyy.
Vierailija kirjoitti:
No siis luteet ja haju.
No siis pesukone on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis luteet ja haju.
Mistä voit tietää, että juuri niissä ostamissasi vaatteissa ei ole luteita? Lisäksi täytyy olla hajuvammainen, jos ei haista, miltä kirppareilla haisee.
1,666 euroa/vaatekappale, aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis luteet ja haju.
Mistä voit tietää, että juuri niissä ostamissasi vaatteissa ei ole luteita? Lisäksi täytyy olla hajuvammainen, jos ei haista, miltä kirppareilla haisee.
taidat itse olla hajuvammanen
Minä ostin pojalle takin, veden-ja tuulepitävä käyttämätön eli uusi maksoi 2,48 kun myyvät kilohinnalla, kilo on 3,50. Hyvin kelpasi vaikka on jo aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis luteet ja haju.
Huonekaluista ne luteet tulee, jokainen joka käy kirppiksellä osaa pestä vaatteet kotona ensin. Eikä ne luteet tule esimerkiksi pöydästä vaan sohvista ja sängyistä.
Minä ostin eilen Stockmannilta uuden talvitakin ,maksoi 999euroo.
En kyllä mistään kirppareilta osta..
Köyhät ostaa kirppareilta.
Terv.hyvät tulot 🤣
En osta enää kaupoista mitään. Etsin taannoin mustia peruslegginssejä vaatekaupoista, hinnat olivat 30 euroa ja siitä ylöspäin. Ei mulla riitä rahat enää kaupoista vaatteita ostaa.
Miksi farkkuja pitää olla noin monet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi farkkuja pitää olla noin monet?
Yhdet oli siistit, varmaan kerran käytetyt, menee jossain, missä tarvii vähän siistimpää, toiset oli ihan perusfarkut ja kolmannet osti rytöfarkuiksi, joilla voi mennä mustikkaan ja sieneen, eikä tarvitse varoa. Likalla ei ollut kuin yhdet farkut entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis luteet ja haju.
No siis pesukone on keksitty.
Hajustettujen pesuaineiden löyhkä ei lähde pesemällä(kään).
Vierailija kirjoitti:
En osta enää kaupoista mitään. Etsin taannoin mustia peruslegginssejä vaatekaupoista, hinnat olivat 30 euroa ja siitä ylöspäin. Ei mulla riitä rahat enää kaupoista vaatteita ostaa.
Tokmannilta saa kympillä. Sieltä mä ostan.
Kivat teille joita hajusteet ei haittaa. Jos käyttää hajustamattomia tuotteita, niin joku hajustepesuaineella tai huuhteluaineella pesty vaate se vaan haisee ja haisee kämpässä, eikä siihen välttämättä totu/turru ollenkaan. Olis kiva ostella käytettynä vaatteita, mutta ei se vaan kannata, on niin monesti tullut kokeiltua ja laitettua vaate takaisin kiertoon
Kirpparilla kuluu hyvin aika ja mun mielestä on paljon jännittävämpää hankkia vaatteet käytettyinä. Koskaan ei voi tietää, että milloin ja mitä tulee vastaan. Tosin jos kaikki vaatteensa hankkii kirppareilta, niin se vaatii jonkin verran aikaa, eikä kaikkea tarvitsemaansa saa heti, mutta jos aikaa ja intoa on niin onnistunee.
Vierailija kirjoitti:
Kivat teille joita hajusteet ei haittaa. Jos käyttää hajustamattomia tuotteita, niin joku hajustepesuaineella tai huuhteluaineella pesty vaate se vaan haisee ja haisee kämpässä, eikä siihen välttämättä totu/turru ollenkaan. Olis kiva ostella käytettynä vaatteita, mutta ei se vaan kannata, on niin monesti tullut kokeiltua ja laitettua vaate takaisin kiertoon
Korona vei hajuaistin, tai siis heikensi sitä niin paljon, että huuhteluaineen hajut ei niin enää haittaa. Muistan kun mummo oli pessyt lapsen vaatteet ja lorauttanut sitä oikein väkevän hajuista Omoa.
Haistoin sen lapsen suljettujen ovien ja kaapissa säilytyksestä huolimatta. Ja aivastelin ja kärsin allergiaoireista.
Mutta nyt kun en haista noita myrkkyjä niin ei ne aiheuta myöskään oireita. Mietin blokkaako korona joitain reseptoreita jotka on mukana yliherkkyysdessä.
Jotain hyötyä koronasta
Vierailija kirjoitti:
1,666 euroa/vaatekappale, aika hyvin.
Ei ainakaan täällä kirppareilla ole tuollaisia hintoja vaan paljon kalliimpaa... voikohan tuo juttu olla totta?
No siis luteet ja haju.