Minulla on suhde
kahden varatun miehen kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:41"]
Harrastatteko kimppaa?
[/quote]
Ei harrasteta. Miehet eivät tunne toisiaan, eivät ole edes koskaan nähneet.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:19"]
Uskotko olevasi hyvä ihminen? Suretko koskaan köyhää elämääsi? Aiotko kertoa lapsillesi olevasi lunttu?
[/quote]
Tiedän olevani hyvä ihminen. Mun elämä on varsin rikasta. Enkä koe olevani lunttu, kaikki miehet tietävät toisistaan ja se on heille okei.
ap
[/quote]
Tainnut äiti sullekkin tyttölapselle unohtaa opettaa luntut, vosut ja huorat. Toivotko, että omat lapsesikin esimerkistäsi jakavat persettä jokaiselle vastaantulijalle? Jos elämäsi on niin ihanaa.
[/quote]
En jaa persettäni kellekään. Ensinnäkään en hararsta anaaliseksiä ja jos viittaat perseellä pilluun niin minusta on ihan okei harrastaa seksiä useamman kanssa yhtäaikaa. Ihan sama millä nimityksellä ahdasmielisemmät ihmiset haluavat minua kutsua.
ap
[/quote]
Olet todella hyvä ihminen, vaikka tahallasi edesautat aviokriisejä ja eroja. Haaveissa on hyvä elää, mutta tavataan kuitenkin alakerrassa ja Sielä komennan MINÄ;) Pidetään hauskaa...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:19"]
Uskotko olevasi hyvä ihminen? Suretko koskaan köyhää elämääsi? Aiotko kertoa lapsillesi olevasi lunttu?
[/quote]
Tiedän olevani hyvä ihminen. Mun elämä on varsin rikasta. Enkä koe olevani lunttu, kaikki miehet tietävät toisistaan ja se on heille okei.
ap
[/quote]
Tainnut äiti sullekkin tyttölapselle unohtaa opettaa luntut, vosut ja huorat. Toivotko, että omat lapsesikin esimerkistäsi jakavat persettä jokaiselle vastaantulijalle? Jos elämäsi on niin ihanaa.
[/quote]
En jaa persettäni kellekään. Ensinnäkään en hararsta anaaliseksiä ja jos viittaat perseellä pilluun niin minusta on ihan okei harrastaa seksiä useamman kanssa yhtäaikaa. Ihan sama millä nimityksellä ahdasmielisemmät ihmiset haluavat minua kutsua.
ap
[/quote]
Olet todella hyvä ihminen, vaikka tahallasi edesautat aviokriisejä ja eroja. Haaveissa on hyvä elää, mutta tavataan kuitenkin alakerrassa ja Sielä komennan MINÄ;) Pidetään hauskaa...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:49"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Missä sanoin että vaimot eivät tiedä asiasta?
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:43"]
Harrastatteko kimppaa?
[/quote]
ap
[/quote] Miksi kirjoitat niin sekavasti: "minusta on ihan okei harrastaa seksiä useamman kanssa yhtäaikaa." ?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:43"]
Harrastatteko kimppaa?
[/quote]
ap
[/quote] Miksi kirjoitat niin sekavasti: "minusta on ihan okei harrastaa seksiä useamman kanssa yhtäaikaa." ?
[/quote]
Tarkoitin että on okei olla seksisuhteessa useamman kanssa yhtäaikaa. Anteeksi jos et ymmärtänyt.
ap
Tykkäätkö ottaa satsit suuhusi ? Tai rinnolle ?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:58"]
Käytätkö stringejä?
[/quote]
En.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:02"]
Tykkäätkö ottaa satsit suuhusi ? Tai rinnolle ?
[/quote]
Kyllä ja kyllä.
ap
Imetkö mielluummin luomupalleja vai ajeltuja ?
Luuletko että miehet haluavat sinusta muuta kuin pillua?
Onko joku mies joskus pettänyt sua pahasti?Monesti varattujen kans panevat haluavat kostaa jotain itse koettua.
Harrastatteko kimppaa?