Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JYYRI NYT! Koronarokotteesta tulee suomalaisille ilmainen!

Vierailija
12.11.2020 |

Onko hienoa? Eipä jyyri! Nimittäin juuri tuli tieto että koronarokotteesta tulee suomalaisille ilmainen! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007613729.html

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki siunaa hallitusta. Paljonko yksi rokote maksaa- 5, 50 vai 500 euroa? Miten voidaan luvata mitään, kun ei tiedetä kuinka paljon uutta valtiolainaa joudutaan rokotteita varten ottamaan?

Vierailija
62/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva. Onko akuutti, massiivinen vitutus koronan oire? Auttaako rokote vitutukseen? Jos auttaa, saatan harkita sen ottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sikainfluenssarokote" Pandemrixin on todettu aiheuttaneen narkolepsiaa lapsille, joilla on riskiperimä.[15][16] Tästä syystä elokuussa 2010 Pandemrixin käyttö keskeytettiin.[17] Ennen rokotuksia narkolepsiaan oli sairastunut 61 henkilöä vuodessa, mutta vuonna 2010 sairastui 109 henkilöä (ero 48), sittemmin määrä on palannut normaaliksi.[17] Silti jopa Pandemrix-rokotuskampanjan hyödyt ylittivät odottamattomasta narkolepsiariskistä huolimatta haitat selvästi sekä THL:n työryhmän että Euroopan lääkeviraston laskelmien mukaan.[18] Suomessa rokote esti rekisteritietojen perusteella 80 000 sikainfluenssatartuntaa, tehohoitotapauksia ja noin 50 kuolemaa.[18]

Ja kehtaavat sanoa, että hyödyt ylittivät selkeästi haitat. Nyt niitä valoja päälle.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sikainfluenssa

Vierailija
64/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ei tartte kirjoitti:

Eipä paljoa liikauta kun en ole ottamassa sitä. Olen pysynyt vallan mainiossa rautaisessa kunnossa ja terveenä ilman mitään rokotteita.

Valtavasti on tiedemiehet nähneet vaivaa ja sinä tulet sanomaan että ei kiitos.

Se nyt ei toimi noin.

Kyllä sinä otat sen minun takia ja muiden takia välittömästi.

Ei täällä pelata niin että minä minä minä.

Vaan me me me.

Tämä on pelin sääntö ja laulun nimi.

Onko tämä ymmärretty?

Olet pelkuri ja pelkäät rokotetta. Se on syy ja itsekäs syy onkin!

Mene sinä itse myrkkypiikille jos siltä tuntuu. Voin tulla kusemaan sitten haudallesi.

Vierailija
65/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljoa liikauta kun en ole ottamassa sitä. Olen pysynyt vallan mainiossa rautaisessa kunnossa ja terveenä ilman mitään rokotteita.

Se nyt ei toimi noin.

Vaan me me me.

Onko tämä ymmärretty?

Tuu hakee voita leipäs päälle pelle. Tinttaan sut samantien taivaan isäsi luokse.

Et sä uskalla. Sähän pelkäät pientä piikkiäkin, jotain helevetin rokotetta.

Perse pelossa tutiset jotain pikkupiikkiä.

On siinäkin uhoaja kun pelkää jotain rokotetta jumalauta.

Ajattelisit välillä riskiryhmiäkin. Sen takia se rokote otetaan. Ajatellaan muita eikä riehuta nyrkit pystyssä jos joku ehdottaa yleishyödyllistä rokotetta. Kyllä te rokotevastaiset olette pelkuria sakkia saatana.

Vierailija
66/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei toimi noin.

Vaan me me me.

Onko tämä ymmärretty?

Mene sinä itse myrkkypiikille jos siltä tuntuu. Voin tulla kusemaan sitten haudallesi.

Sähän kuset housuihiskin pelkän rokotteen takia. Oot sä kovis kyllä. Pikkupiikkiä pelkäät.

Vierailija
67/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei hoitotyössä oleva muka ottaa rokotteita muiden takia? En minä ainakaan. 

Vierailija
68/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ajatellutkaan, että se olisi maksullinen. Todennäköisesti päättäjillä on varsin suuri tarve saada mahdollisimman moni ottamaan rokote.

Vierailija
69/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOH!Ihanaa! Vielä ilmainen ämpäri kaupanpäälle niin rokotejonossa oikein tapellaan! <3

Vierailija
70/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan tervejärkinen ota noin nopeasti/hätiköidysti kehitettyä rokotetta. Varsinkaan kun koronan kuolleisuusluku ei lopulta ollutkaan päätä huimaava.

Vierailija
71/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistähän eläimestä tämä rokote on peräisin? miksei sitä kerrota? onko joku eläin jonka entsyymejä ette itseenne halua? ikinä en tule mitään rokotetta ottamaan!

Vierailija
72/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämpärillinen ilmaista rokotetta houkuttelee kyllä kansan paikalle.

Nähdäänkö tälläkin kertaa se kun aivopestyt juntit ja lampaat mättää toisiaan turpaan terveyskeskuksien jonoissa siitä kuka saa myrkkypiikin ensimmäisenä?  😀

Ei, koska koronarokotuksia ei järjestetä massarokotuksina. Taudin luonteen vuoksi massarokotustilaisuudet olisivat silloin pahimmillaan jopa suoranaisia viruslinkoja.

Vierailija
73/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teissä rokotevastustajissa on himomatkustajia, niin kannattaa sitten varautua siihen, että ilman rokotetta ette pääse moneenkaan maahan matkustamaan ilman karanteenia, jos lainkaan. Kiva sitä varmaan on sitä "rentouttavaa elämyslomaa" viettää pari viikkoa karanteenissa ja seiniä tuijotella. Todella elämyksellistä joo. 😂

Mahtaako yhtään päivää lomaa ollakaan enää sen jälkeen jäljellä, vai pitääkö palata jo kotiin?

Vierailija
74/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teissä rokotevastustajissa on himomatkustajia, niin kannattaa sitten varautua siihen, että ilman rokotetta ette pääse moneenkaan maahan matkustamaan ilman karanteenia, jos lainkaan. Kiva sitä varmaan on sitä "rentouttavaa elämyslomaa" viettää pari viikkoa karanteenissa ja seiniä tuijotella. Todella elämyksellistä joo. 😂

Mahtaako yhtään päivää lomaa ollakaan enää sen jälkeen jäljellä, vai pitääkö palata jo kotiin?

Hienosti mutuiltu. Kuinka monessa maassa joutuu karanteeniin jos ei ole ottanut sikapiikkiä 10 vuotta sitten?

Vierailija
75/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat puolustelevat täällä koevaiheessa olevaa rokotetta, valmiina koehenkilöiksi. Tyhmyyspäissään heittävät vielä jotain todennäköisyyksiä. Siis todennäköisyyksiä tuntemattomasta. 😂

Vierailija
76/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti mutuiltu. Kuinka monessa maassa joutuu karanteeniin jos ei ole ottanut sikapiikkiä 10 vuotta sitten?

Se on eri asia. On olemassa tauteja, joiden vuoksi voidaan määrätä karanteeniin ja tauteja, joiden vuoksi ei määrätä tai ei voida määrätä karanteeniin. Suomessakaan ei (enää*) määrätä sikainfluenssan vuoksi karanteeniin.

*Vuonna 2009 Suomessa oli sikainfluenssan osalta karanteenit ja eristykset käytössä muutaman kuukauden ajan.

Vierailija
77/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on eri asia. On olemassa tauteja, joiden vuoksi voidaan määrätä karanteeniin ja tauteja, joiden vuoksi ei määrätä tai ei voida määrätä karanteeniin. Suomessakaan ei (enää*) määrätä sikainfluenssan vuoksi karanteeniin.

*Vuonna 2009 Suomessa oli sikainfluenssan osalta karanteenit ja eristykset käytössä muutaman kuukauden ajan.

Seuraavaksi haluat varmaan laittaa niitä lähteitä? Vai oliko sinulla niitä? Miten tämä pandemia on eri asia kuin edellinen pandemia? Sitenkö, että sinä olet niin päättänyt?

Vierailija
78/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUURI NYT, en aio ottaa sitä ennenkuin on selvää, että se ei muuta ihmisiä zombeiksi ja tee Walking Dead'stä todellisuutta.

Vierailija
79/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyillä lampailla käynnissä kunnon lammastelijoiden kokoontumisajot.

Vierailija
80/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei toimi noin.

Vaan me me me.

Onko tämä ymmärretty?

Tuu hakee voita leipäs päälle pelle. Tinttaan sut samantien taivaan isäsi luokse.

Et sä uskalla. Sähän pelkäät pientä piikkiäkin, jotain helevetin rokotetta.

Perse pelossa tutiset jotain pikkupiikkiä.

On siinäkin uhoaja kun pelkää jotain rokotetta jumalauta.

Ajattelisit välillä riskiryhmiäkin. Sen takia se rokote otetaan. Ajatellaan muita eikä riehuta nyrkit pystyssä jos joku ehdottaa yleishyödyllistä rokotetta. Kyllä te rokotevastaiset olette pelkuria sakkia saatana.

Kuole vidduun maski- ja rokotehuora.