Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä keinoja pitää koti siistinä!

Vierailija
07.03.2014 |

Kertokaa mammat kaikki niksinne, miten kodin saa pidettä siistinä mahdollisimman vähällä vaivalla :)

Nimim. Tervetuloa yllätysvieraat

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne sukat laittaa Supi sukanpitimiin? Eihän siinä ole yhtään vähempää työtä, jos äiti laittaa ne niihin kuitenkin.

Vierailija
62/66 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan säilytyslaatikoita, en käytä niitä, vaan sullon ne kaappiin, jolloin siellä on entistä vähemmän tilaa. Ilmeisesti yhtenä ongelmana mulla on liian vähäinen energia, minkä takia pyrin joka tilanteessa pääsemään mahdollisimman vähällä vaivannäöllä. Haluan vain päästä lepäämään. Lepään paljon.

Olen myös epätavallisen luova ja kekseliäs ajattelija, minkä takia joka esineelle näen liian monta mahdollista käyttötarkoitusta, en osaa kategorioida sitä ja jätän sen vain johonkin... En ehkä olekaan epäjärjestelmällinen, vaan ajattelen niin moniulotteisesti, että se on epäkäytännöllistä?

Se harmittaa, että joudun kavereille sanomaan aina ettei meille voi tulla kylään ennen kuin 2 päivän päästä (jolloin olen ehtinyt siivota). Yllätysvieraat eivät ikinä ole tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä haluaisin palkata ammattisiivoojan, mutta en kehtaa. Mitä sekin ajattelisi kun en itse saa pidettyä pientä kämppääni siistinä.

Vierailija
64/66 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella tavaralla oma paikka jonne ne myös laitetaan käytön jälkeen. Siitä on hyvä lähtee liikkeelle.

Vierailija
65/66 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaikille tavaroille pitää olla säilytyspaikka; jos ei ole, niin joistain tavaroista on luovuttava; hyllykkö, kaappi, naulakko, saman alan esineet säilytyslaatikoihin

2. Lattialla säilytetään vain mattoja ja huonekaluja, ei mitään epämääräisiä tavarakasoja; minimoi näytillä olevat koriste-esineet

3. Tavarat laitetaan heti käytön jälkeen säilytyspaikkaansa

4. Ruoanlaittovälineet pestään tai laitetaan astianpesukoneeseen jo kokkauksen aikana ja ruokailuvälineet heti aterioinnin loputtua

5. Näin toimien koti on aina siisti ja siivous on helppoa - eikä yllätysvieraiden tulo entiseen tapaan aiheuta paniikkia

Kukaan ei varmaan arvaa, että olen maanisesta tavaranhamstraajavaimosta eronnut insinööri...

Vierailija
66/66 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa joka päivä 5 minuuttia. Tai 10 minuuttia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän