Miten sanon kaverille, että bailaaminen ei kiinnosta?
Me oltu yhdessä jo 15v jonka aikana koettu bailaaminen, ulkomaat, matkustelu, kaikki! Nyt pienen vauvan vanhempina ei oikeasti bailaaminen vain kiinnosta. Mulla on kaveri, nainen, joka järjestää KOKO AJAN illan/ yön kestäviä naisteniltoja, jotka maksaa ja joissa juhlitaan. Miten sanoa hänelle, että minua ja meitä ei tällä hetkellä tuollainen kiinnosta..? Olematta kalkkis, tai mitenkään moralisoimatta muita jotka siellä bilettää. Meitä kiinnostaa perheenä kyläily, matkat, mökkeily, veneily yms ruokailu. Ei bilettäminen ilman perhettä. Miksi tätä on täysin mahdotonta ymmärtää..?
Kommentit (41)
Ihan luonnollista että vauvan ja pienten lasten vanhemmat ei rieku missään yökaudet. Se on se diili kun tehdään lapsia hankkiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: valitettavasti olet kalkkis. Eikä siinä mitään, mutta älä kuvittele olevasi mitenkään mielenkiintoinen tyyppi. Perheesi mielestä toki olet valloittava, nauti siitä. En usko että seurasi puute hirveästi näitä bailaajia häiritsee, joten jätä vain menemättä. "Kiitos kutsusta, meillä on tänään suunnitelmissa kyläily, veneily, ruokailu..."
VelaN28
😂😂😂 Päivän naurut sulle
ApMikä naurattaa? Lapsettoman bailaavan kaverisi mielestä et todennäköisesti ole mielenkiintoinen. Jos olisit, hän ehdottelisi myös muita aktiviteetteja mihin saisi sinutkin mukaan. Perheesi ei ole hänen elämänsä keskiössä. Eihän sinuakaan kiinnosta hänen juttunsa. Ymmärrätkö?
Biletys on keskiössä? Etkö muuten tapaa ystäviä?
-ohis
En biletä, enkä niin ole väittänytkään? Ja jos oikein ymmärsin, nyt on kyse ap:n ja bilekavereiden eriävistä intresseistä. Miten vaikeaa voi olla ymmärtää, että kiinnostuksen kohteet muuntuvat erilaisiksi eikä niitä aina saa sovitettua yhteen. Ap.n sanojen mukaan kaveri vain bilettää ja hän itse vain perheilee. Vaikuttaa siltä että ap olisi tyytyväinen, jos kaikki muut muuttaisivat elämäänsä sen takia että hän on perustanut perheen, vaikka ei ole itse valmis tulemaan yhtään vastaan. Aika kohtuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tällaiset kaveruudet, joissa ei voida puhua avoimesti. Noinkin selkeä asia, että et halua lähteä illanviettoon, niin sitä ei uskalla sanoa "kaverille".
Outoa.Ap:n kommenteista paistaa epätoivoinen ylemmyydentunne jota yrittää kaikin voimin pönkittää rakentamalla jotain ihme perheidyllikulissia. Vähän naiivi ja mustavalkoinen "me vastuulliset perheelliset vs. te paheelliset raikulinuoret" -ajatusmalli säihkyy kauas. En usko että kyse on mistään kovin syvistä ja aidoista ihmissuhteista.
Hahahha😂😂😂😂
Ja mä en usko että sinulla on lapsia. Tai jos on, niin et ole avioliitossa/ tai ollenkaan edes yhdessä mahdollisen lapsen isän kanssa.
Ilmiannoin tämän typerän ylimielisen kommentin.
- sivusta seuraava
Siis kuinka vaikeaa on sanoa jos on menoja samaan aikaan että on silloin muuta? Jos olette veneilemässä tai mökkeilemässä (marraskuussa?) niin silloin on muuta. Mutta sama fiilis tulee kuin tuolla yhdelle toiselle kirjoittajalle että tähän liittyy jokin asenne, rajattomuutta, häpeää, ylemmyyttä, alemmuutta, se ettei ystävyyttä juhlimisen ulkopuolella koskaan ollutkaan tai jotain jos ei ole mahdollista olla ystävä ja tehdä omia juttuja tai muita juttuja yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka vaikeaa on sanoa jos on menoja samaan aikaan että on silloin muuta? Jos olette veneilemässä tai mökkeilemässä (marraskuussa?) niin silloin on muuta. Mutta sama fiilis tulee kuin tuolla yhdelle toiselle kirjoittajalle että tähän liittyy jokin asenne, rajattomuutta, häpeää, ylemmyyttä, alemmuutta, se ettei ystävyyttä juhlimisen ulkopuolella koskaan ollutkaan tai jotain jos ei ole mahdollista olla ystävä ja tehdä omia juttuja tai muita juttuja yhdessä.
Ainoa asia jota hän ehdottaa, on juhliminen/ juominen.
He eivät halua esim kyläillä perheenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, et vaikuta itsekään tulevan yhtään vastaan, vaan hoet maanisesti tuota perheenä kyläilyä. Menkää kahdestaan kaupungille kahville? Elokuviin? Lenkille? Vai etkö pysty olemaan perheestäsi kahta tuntia erossa ystävyyden nimissä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, et vaikuta itsekään tulevan yhtään vastaan, vaan hoet maanisesti tuota perheenä kyläilyä. Menkää kahdestaan kahville, elokuviin tai lenkille. Vai etkö pysty olemaan erossa perheestäsi kahta tuntia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin kyllä välillä irtaantumaan siitä perhekuplastakin. Äläkä raijaa joka kerta sitä miestä mukaan tyttöjen iltaan.
Ja ryyppääminen on ainoa oikea tapa irrottautua? No alkoholistille tietysti, mutta eipä viinanhuuruinen tyttöjen ilta ole meidän kaveripiirissä koskaan ollut mikään juttu. W T-pissisten kouvolatukkaisten hommia sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, et vaikuta itsekään tulevan yhtään vastaan, vaan hoet maanisesti tuota perheenä kyläilyä. Menkää kahdestaan kahville, elokuviin tai lenkille. Vai etkö pysty olemaan erossa perheestäsi kahta tuntia?
Ap
Niinpäs sinulla nyt sekavaksi, älä juopottele enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: valitettavasti olet kalkkis. Eikä siinä mitään, mutta älä kuvittele olevasi mitenkään mielenkiintoinen tyyppi. Perheesi mielestä toki olet valloittava, nauti siitä. En usko että seurasi puute hirveästi näitä bailaajia häiritsee, joten jätä vain menemättä. "Kiitos kutsusta, meillä on tänään suunnitelmissa kyläily, veneily, ruokailu..."
VelaN28
😂😂😂 Päivän naurut sulle
ApMikä naurattaa? Lapsettoman bailaavan kaverisi mielestä et todennäköisesti ole mielenkiintoinen. Jos olisit, hän ehdottelisi myös muita aktiviteetteja mihin saisi sinutkin mukaan. Perheesi ei ole hänen elämänsä keskiössä. Eihän sinuakaan kiinnosta hänen juttunsa. Ymmärrätkö?
Bailaava kaveri ei halua mielenkiintoista seuraa, vaan ihmisiä ympärillleen ettei tarvitse ryypätä yksin.
et voi sanoa asiaa sille luokkaamatta niin
sano suoraan mitä meinaat.
ÄLÄ kursaile oven ja odota ihmettä pielessä vaan
SANO ASIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VelaN28
😂😂😂 Päivän naurut sulle
Bailaava kaveri ei halua mielenkiintoista seuraa, vaan ihmisiä ympärillleen ettei tarvitse ryypätä yksin.
Juuri niin, VeLan pitää poistaa tyhjyys elämästään ja viinahan se on se täyteaine. Näitä on niin nähty, elähtäneet kolmikymppiset muijat painaa baareissa etsimässä sisältöä (lue ku llia) elämäänsä. Oksettaa katsoakin. Rasittavia asiakasryhmä.
M29, baarimestari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VelaN28
😂😂😂 Päivän naurut sulle
Juuri niin, VeLan pitää poistaa tyhjyys elämästään ja viinahan se on se täyteaine. Näitä on niin nähty, elähtäneet kolmikymppiset muijat painaa baareissa etsimässä sisältöä (lue ku llia) elämäänsä. Oksettaa katsoakin. Rasittavia asiakasryhmä.
M29, baarimestari
❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VelaN28
Se että bailaa ikinuorekkaasti vielä 50 v. ikäisenä ei tee ihmistä yhtään vähemmän kalkkikseksi.
Monet rauhoittuvat jatkuvalta biletykseltä löytäessään parisuhteen.
Tai vaan yksinkertaisesti kyllästyy bailaamiseen tai löytää muita mielenkiinnon kohteita.
T. ikisinkku
Olen lapsivapaa sinkku, ja silti en jaksa enää kiinnostua bilettämisestä. Olen istunut tuhansia tunteja klubeilla ja kotibileissä, kaatanut drinksuja kurkkuuni ja tanssinut jalkani kipeäksi. Se juttu on niin nähty, eikä enää kiinnosta. Nykyään haluan vain katsella tv:tä, tai vaikka ihan selata nettiä teemuki ulottuvilla.
Tämä on elämänmuutos, jonka vuoksi olen menettänyt ystävyyssuhteita. Se on oikeasti tosi ikävää. Voisin nähdä kahvilla, kirpparilla, divarissa, museoissa, olisi vaikka kiva käydä kaverin kanssa jotain kurssia... Mutta ei. Kun ainoa asia mitä voi tehdä on se biletys, niin ei. Toinen osapuoli siitä mielensä pahoitti kovin, mutta enhän minä voi sille mitään ettei hän itse ole valmis muuttumaan, enkä minä halua pysyä enää samana mitä olin joskus muinoin.
Surullista, mutta ei ne ystävyydet ole ikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsivapaa sinkku, ja silti en jaksa enää kiinnostua bilettämisestä. Olen istunut tuhansia tunteja klubeilla ja kotibileissä, kaatanut drinksuja kurkkuuni ja tanssinut jalkani kipeäksi. Se juttu on niin nähty, eikä enää kiinnosta. Nykyään haluan vain katsella tv:tä, tai vaikka ihan selata nettiä teemuki ulottuvilla.
Tämä on elämänmuutos, jonka vuoksi olen menettänyt ystävyyssuhteita. Se on oikeasti tosi ikävää. Voisin nähdä kahvilla, kirpparilla, divarissa, museoissa, olisi vaikka kiva käydä kaverin kanssa jotain kurssia... Mutta ei. Kun ainoa asia mitä voi tehdä on se biletys, niin ei. Toinen osapuoli siitä mielensä pahoitti kovin, mutta enhän minä voi sille mitään ettei hän itse ole valmis muuttumaan, enkä minä halua pysyä enää samana mitä olin joskus muinoin.
Surullista, mutta ei ne ystävyydet ole ikuisia.
Tämä on totta. Ja vaikka ei olisi kyseessä biletys, pitää iltaa istua pikkutunneille ja juoda se pullo tai pari mieheen viiniä.
ei tuosta mikään ylemmyydentunto paista. ei vaan kiinnosta enää ainakaan tällä hetkellä. voit sanoa sen suoraan kaverille, kiitos kutsusta mutta tällä hetkellä muuta.
Kaveri: bailataanko?
Sinä: ei, ei nyt kiinnosta
Kaveri: Ok
Sinä: nähdään!
Kaveri: nähdään, moi moi!
😂😂😂😂
👍👍👍👍