Uuden vuoden lupaus, laihduttaa 30kg. Paino NOUSSUT 5 kg! Onnistuiko uuden vuoden lupaus sulla?
Kommentit (104)
Mitään en luvannut. -12 kiloa, kun tuossa keväällä koin herätyksen että jotain tarttis tehdä.
Turha niitä lupauksia on tehdä, jos ei ole niihin valmis.
Vierailija kirjoitti:
- 20 kg. vuoden alusta.
Laihdutusleikkaus, tupakka vai pi ri?
Ap
Jep. Olen ollut itsekäs, nauttinut vapaa-ajasta (työtön), ottanut rennosti, harrastanut vain sitä liikuntaa mitä haluan ja syönyt juuri kuten minulle sopii. Olen laihtunut varmaan parisenkymmentä kiloa, karistanut pari uhkaavaa sairautta ja olen iloinen sekä toiveikas maailman tilanteesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitään en luvannut. -12 kiloa, kun tuossa keväällä koin herätyksen että jotain tarttis tehdä.
Olin valmis, mutta ilmeisesti mun itsekuri ei.
Huonosti, lohdusyömisen takia. Muutama kilo lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 20 kg. vuoden alusta.
Ap
Ihan se itsekuri, mitä sinulla ei ole, tolvana.
Ensitöikseni lihoin keväällä 8 kiloa, nyt siitä sitten paino laski vähän ja vuodenvaihteessa olen varmaan samassa painossa kun viime vuodenvaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 20 kg. vuoden alusta.
ApIhan se itsekuri, mitä sinulla ei ole, tolvana.
Oho, olet sitten joku poikkeus yksilö. Olen koittanut laihduttaa jo vuodesta 2017. - alkuperäinen -
Harva on lupauksilla laihtunut. Yleensä tarvitaan elämänmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 20 kg. vuoden alusta.
Oho, olet sitten joku poikkeus yksilö. Olen koittanut laihduttaa jo vuodesta 2017. - alkuperäinen -
Ei siinä mitään poikkeusta ole. Minulla on selkärankaa niin kuin normaaleilla ihmisillä tuppaa olemaan.
Lupaus oli pudottaa roikkumaan jääneet ”raskauskilot” 13 kg. Alkuvuosi meni täysin pipariksi, enkä tehnyt asian eteen mitään, mutta toukokuussa tsemppasin. Tajusin, että töihinpaluu lähestyy eivätkä vanhat vaatteet mene päälle enkä halua jäädä lievän ylipainon puolelle. Nyt tiputettuna 9 kg. Tavoite ei ehdi täyttyä tämän vuoden puolella, mutta se ei haittaa, niin hyvin kuitenkin menen koko ajan kohti sitä ja joulukuussa haluan herkutella kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 20 kg. vuoden alusta.
Ei siinä mitään poikkeusta ole. Minulla on selkärankaa niin kuin normaaleilla ihmisillä tuppaa olemaan.
Mulla ei ole, ikävä kyllä. Olen ikuinen laihduttaja. ap
Onnistui. Lopetin alkoholin käytön jo 3 vuotta sitten.
En tainnut lupailla ja jos lupasin niin se oli naureskellen. En hetkeäkään uskonut, mutta ensi kuussa se tapahtuu. -14kg vuoden vaihteesta ja 1.5kg jäljellä tavoitteeseen jota silloin ajattelin.
En luvannut uv mitään, mutta juhannuksena lupasin että vuoden vaihteeseen mennessä on 10 kg lähtenyt. Kilo jäljellä tavoitteeseen, joten hyvin on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
En tainnut lupailla ja jos lupasin niin se oli naureskellen. En hetkeäkään uskonut, mutta ensi kuussa se tapahtuu. -14kg vuoden vaihteesta ja 1.5kg jäljellä tavoitteeseen jota silloin ajattelin.
Aika hyvin. Lupasin joulukuuhun mennessä laihduttaa 30 kiloa, muuten ta pan itseni joulukuussa. Miehellenikin kerroin tavoitteestani. Tässä sitä ollaan, 2 viikkoa aikaa laihduttaa 35kg. No, en edes uskalla lopettaa elämää :) ap
Vierailija kirjoitti:
En luvannut uv mitään, mutta juhannuksena lupasin että vuoden vaihteeseen mennessä on 10 kg lähtenyt. Kilo jäljellä tavoitteeseen, joten hyvin on mennyt.
Laihdutusleikkaus?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, alku vuodesta normaali "alan syödä järkevämmin", mutta sitten tuli korona ja kesä ja ja ja.... Kesäloman jälkeen totesin, että nyt riittää ja nyt vaaka näyttää - 12 kg vuoden alusta. Ihan helppoa tää lopulta on. Ja olen syönyt pizzaa, hampurilaisia ja jäätelöäkin.
Mä lupasin laihduttaa 10kg.... vielä on matkaa tän aamun mittojen mukaan 5,6kg.... aika epätoivoiselta näyttää, mut en luovuta :D
Mulla on nyt nutrilettkuuri menossa, et ehkä tämä tästä, enkä siis tosiaan nyt luovuta, vaan jos menee pudotus ensi vuodelle niin sitten menee :)
- 20 kg. vuoden alusta.