Ärsyttää kun mieheni on läskiperse eikä tajua sitä kunnolla
Aina tuo on ekana nauramassa jos jossain käppäilee selvästi ylipainoinen ihminen, vaikka itsellään varmaan ainakin 20 kiloa ylipainoa?? Vittu mä en käsitä tota ukkoa. Ja luulee vielä olevansa hyvännäköinen. Paskat sanon minä, ton persekkin on kuin seittemän leivän uuni ja jalat valtavat tukit!
Miten sanon tolle ylipainoselle kusiaiselle että alkaa laihduttaa? -.- aina hävettää esitellä sitä kavereille.
Kommentit (26)
Mulla on sama ongelma, ei ole kiva kun maha lätisee mun (hoikkaan) mahaan seksiä harrastaessa. Yöks :D
Mies ei voi olla läskiperse ellei ole jotain häikkää hormonitoiminnassa.
Ainiin! Paras juttu on se ku toi nauraa eksilleen kun ovat lihoneet normaalipainosta vähän ylöspäin. Siis mun järkeen ei kyllä vittu käy että miten voi toisille nauraa kun on itte lihava?? Voi vittulan väki tota mun kultakimpaletta.
5 siis ap. Ja voi kyllä tuo vaan on, annan osotteen ni tuu tarkastamaan!
Tasasesti hyviä ja huonoja puolia. Teenkö teille listan?
No olet aika avuton jos et saa selvästi läskille kerrottua että se on läski. Isket vaan faktat pöytään.
hyi, isovatsainen mies on ällöttävä.
:D
"Ylipainoinen kusiainen" on hauska kuva. Ei taida pitkään kekoa rakentaa semmonen.
Mun miehen painoindeksi on 40 ja risat, silti välillä ihmettelee lihavia ihmisiä ("miten voi syödä itsensä noin isoksi" jne). Ei kyllä itsekään niin kaukana ole siitä jenkkiläskimeiningistä, jossa omaa mahaa kärrätään kottikärryillä...
Jahas... Ja jos alotuksen olis tehnyt mies, niin ap olis saanu 500alapeukkua ja 20 vihasta kotkaa olis tullu rääkymään tänne jostain säälittävästä sovinistisiasta, joka ei ymmärrä rakastaa vaimoaan sellaisena kuin on.
Just sayin' :D
Joo tolla on kohta synttärit, eli kiitos vinkistä 13 ostan sille kottikärryt. Ap.
Puhutteko kotona toisillenne samaan tyyliin ku kirjottelet täällä? :O
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:31"]
hyi, isovatsainen mies on ällöttävä.
[/quote]
Ei se iso vatsa vähennä miehen miehekkyyttä.
Aika helppoa on ainakin kommentoida takaisin, jos hän exsää tai jotakuta toista lihavaa haukkuu, että eipä sulla kulta oo varsinaisesti varaa tms... Toisen painon kommentointi voi kuitenkin olla vaarallinen tie suhteessa.
Pidä nyt se täydellinen miehesi kun ei se tumma adonis kelvannut aikaisemmin:) vai pelottiko että tulet itse läskiksi? Nyt vinkuu täällä kun valitsi itselleen sotanorsun ja tiesi sen .
Pidä nyt se täydellinen miehesi kun ei se tumma adonis kelvannut aikaisemmin:) vai pelottiko että tulet itse läskiksi? Nyt vinkuu täällä kun valitsi itselleen sotanorsun ja tiesi sen .
Vaihtamalla paranee