Lasten harrastuksissa näkee paljon filfejä!
Minun pojat pelaa jalkapalloa ja siellä on muiden lasten isissä paljon filfejä. Harmi vaan että minulla on periaate "Katsoa saa muttei koskea". :)))
Osaan filfeistä voisin koskea ja paljon :D
Onko muilla äityleillä samoja huomioita?
Kommentit (11)
No tietenkin juuri ne jalkapalloisät ovat kaikkein filfeimpiä!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:18"]
No tietenkin juuri ne jalkapalloisät ovat kaikkein filfeimpiä!
[/quote]
Niin on
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:15"]Naiset rakastavat varattuja miehiä. MILF on tullut siitä, että nainen on poikimisista ja iästä huolimatta siedettävä.
-Mies 28v-
[/quote]
Suurin osa keski-ikäisistäni miehistä ei kylläkään ole nuorten naisten silmissä 'siedettäviä'.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:15"]Naiset rakastavat varattuja miehiä. MILF on tullut siitä, että nainen on poikimisista ja iästä huolimatta siedettävä.
-Mies 28v-
[/quote]
Suurin osa keski-ikäisistäni miehistä ei kylläkään ole nuorten naisten silmissä 'siedettäviä'.
[/quote]
Missä puhuttiin nuorista miehistä tai naisista? Eiköhän tuossa omaa ikäluokkaa tarkoiteta.
Milf alunperin viittasi nimenomaan kavereiden äiteihin, jotka kiinnostivat, eli asetelma oli hyvin nuori poika ja aikuinen nainen.
En ymmärrä/tiedä mikä on FILFI? MILF=mother i like to fuck, tässä ei kai siitä ole kyse?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:48"]En ymmärrä/tiedä mikä on FILFI? MILF=mother i like to fuck, tässä ei kai siitä ole kyse?
[/quote]
FILF = Father I'd like to fuck. Mutta DILTS on ehkä parempi ja neutraalimpi, dick I'd like to suck!
No selvisi, olisipa vaan heti kirjoitettu FILF niin tyhmäkin olisi ymmärtänyt, filfi ei ihan sytyttänyt, eihän se milfkään ole milfi... joo, olen tyhmä.
Itelläpä on niin kuuma miea ettei muita tarvii katella. Mutta katelkaa te sitä sitten, onpahan teilläkin iloa. Ähäkutti :)
Naiset rakastavat varattuja miehiä. MILF on tullut siitä, että nainen on poikimisista ja iästä huolimatta siedettävä.
-Mies 28v-