Milloin tää kaikki kärsimys loppuu!!!
En jaksa enää, olen ihan loppu. Ollaa miehen kanssa vasta erottu ja kaiken piti muuttua paremmaksi ja sitä ne olikin vähän aikaa kunnes tuli tää kuukausi. Mun piti päästä pitkästä aikaa tapaamaan vanhempiani ja kavereita toiselle paikkakunnalle. Olen odottanu tätä koht 2kk ja nyt päivää ennen lähtöä selvisi että en pääsekään, rahat ei vaan riitä. Laskut saan just ja just maksettua mut ruokaa ei saada enää ollenkaan ja jääkaappikin on ihan tyhjä. Tuntuu pahalta sanoa lapsille että nyt ei vaan ole ruokaa mitä antaa! :(
Mä niin vihaan itteeni ku muutin tänne, jätin työpaikan ja tutun elämän missä oli kavereita koska ajattelin kaiken muuttuvan paremmaksi, sen sijaan kaikki meni pieleen, tuli ero ja töitä ei saa enkä näköjään pääse edes opiskelemaan. Mulla ei ole mitään, paitsi lapset mut mä en jaksa kun mä kaiket päivät kyyhötän täällä kotona yksin. Mulla ei ole minkäänlaista kodin ulkopuolista elämää ja kaipaan sitä niin paljon!
Mistä saada voimia jatkaa ja uskoa parempaan? Mä en edes haluis aamusin nousta sängystä ylös mut pakkohan se on.
Kommentit (27)
Huomaa, ettet kuulu kirkkoon, koska et ole ymmärtänyt ottaa seurakuntaasi yhteyttä. Siis jo ruuan, rahan ja muun avun takia.
Kuulun kyllä kirkkoon mutta mistä mä voisin ees tietää et sieltä jotaa ruoka-apua vois saada. Mut toisaalta empä ole sossun luukullakaa käynyt vaikka sieltä varmasti rahaa saisinkin. Jotenkin tuntuu et kun olen itse itseni tähän tilanteeseen saattanu on siitä itse selvittäväkin.
Tampereen seurakunnissahan näyttäisi olevan vaikka mitä.
http://www.tampereenseurakunnat.fi/toimintaa/perheet
http://www.tampereenseurakunnat.fi/toimintaa/vapaaehtoiset
Hei mä asun ihan lähikunnassa!
Voin tulla moikkaa sua. Oon 30-vuotias nainen. Laittele viestiä jos haluat jennyybergstrom@gmail.com
Mäkin asun Tampereella ja voisin viedä sut kahville (siis heteromielessä! :D ) vaikka jo tänään! :) Laita tänne viestiä jos huvittaa saada kaveriseuraa, varmasti joku toinenkin on tekemistä vailla tänään, ja pidempiaikaista kaveria muutenkin.
Nythän juuri on hyvä aika muuttaa, ennen eskaria. Eskarissa ja ekaluokalla ne pysyvimmät ystävyyssuhteet luodaan.