Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tää kaikki kärsimys loppuu!!!

Vierailija
06.03.2014 |

En jaksa enää, olen ihan loppu. Ollaa miehen kanssa vasta erottu ja kaiken piti muuttua paremmaksi ja sitä ne olikin vähän aikaa kunnes tuli tää kuukausi. Mun piti päästä pitkästä aikaa tapaamaan vanhempiani ja kavereita toiselle paikkakunnalle. Olen odottanu tätä koht 2kk ja nyt päivää ennen lähtöä selvisi että en pääsekään, rahat ei vaan riitä. Laskut saan just ja just maksettua mut ruokaa ei saada enää ollenkaan ja jääkaappikin on ihan tyhjä. Tuntuu pahalta sanoa lapsille että nyt ei vaan ole ruokaa mitä antaa! :(

Mä niin vihaan itteeni ku muutin tänne, jätin työpaikan ja tutun elämän missä oli kavereita koska ajattelin kaiken muuttuvan paremmaksi, sen sijaan kaikki meni pieleen, tuli ero ja töitä ei saa enkä näköjään pääse edes opiskelemaan. Mulla ei ole mitään, paitsi lapset mut mä en jaksa kun mä kaiket päivät kyyhötän täällä kotona yksin. Mulla ei ole minkäänlaista kodin ulkopuolista elämää ja kaipaan sitä niin paljon! 

Mistä saada voimia jatkaa ja uskoa parempaan? Mä en edes haluis aamusin nousta sängystä ylös mut pakkohan se on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan muuttamaan. Eskari ikäisen kaverisuhteet muuttuu muutenkin vielä koulussa. Sitten kun lapsi on koululainen niin en suosittele muuttoa.

Vierailija
2/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit, kikkelis kokkelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta isommalle paikkakunnalle. Etsi työtä.

Vierailija
4/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko herätti uteliaisuuteni ja hetken ajan ajattelinkin että jollakin toisellakin kärsimys viittaa tähän Kataisen hallitukseen. Mutta näinhän ei nyt ollutkaan.

Toivotan tsemppiä kuitenkin sinulle. Ainahan noita vikaratkaisuja tulee itse kullekin - mutta ei niihin pidä juurtua. Itsekin äänestin aikanaan Kokoomusta ja nyt vain odotan että tuo VMP-porukka siirtyy toivottavasti ikuiseen oppositioon....

Vierailija
5/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos soittaisit vanhemmillesi ja kertoisit tilanteestasi? yleensä vanhemmat halauavat auttaa taloudellisesti tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
6/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takaisin sinne mistä tulit. Köyhyys ei ehkä helpota, mutta kavereita piisaa. Välillä voi käydä sitten siellä äidinkin lihapatojen ääressä.

Vierailija
7/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun vanhemmat ja kaverit voi tulla teille? Itse lähtisin ruokakassien kanssa kyläilemään jos tytär ja lapsenlapset, olis vastaavassa tilanteessa! Joskus kannattaa kertoa läheisille ihan rehellisesti, että olen rikki ja rahaton!

Vierailija
8/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mikään pieni paikkakunta ole, en vaan tunnu saavan työtä. Hakemuksia laitan jokaiseen maholliseen paikkaan mut ei vaan onnistu. 

Ei minun vanhemmillakaan ole mahollisuutta auttaa. Enkä halua aina olla pyytämässä rahaa sieltä, vaikka tiedänkin että apua saan jos vaan heillä on mahollista auttaa. 

Ei se rahapuoli niin iso ongelma ole, tää kuukausi on vaan raskas senkin suhteen. Eniten harmittaa että olen kaiket päivät yksin, minulla ei ole ketään juttukaveria ja tunnen oloni niin yksinäiseksi et välillä vaan tuntuu et vois luovuttaa. 

Vierailija
9/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kannustaa sua, mutta en nyt oikein tiedä juuri tähän ongelmaan ratkaisua (niitä kuitenkin on). Minäkin olen selviytynyt ja selviydyn päivä päivältä paremmin, vaikka yhtä suurta tuskaa on ollut ajottain. Helvetillinen vitutuskin menee jossain vaiheessa ohi pariksi sekunniksi... Jossain vaiheessa jopa muutamaksi minuutiksi, sitten tunneiksi, päiviksi jne.

Kuuntele mielimusaa, katso jotain superhömppää, osta kirpparilta aito euron kultakoru, tee lapsille kaakaota.

Vierailija
10/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mitä vaan jos voisin muuttaa. Mutta lapsille otti koville tänne muutto jo niin en millään viitsisi taas rikkoa niiden elämää. Esikoinenkin on viimein sopeutunut, löytänyt kavereita ja hänellä alkaa eskari nyt syksyllä. Ja tämä erokin on vielä tuore tapaus. Tuntuu vaan että olen pilannu kaiken ja paluuta entiseen ei ole. 

Vierailija
11/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö. Aikuinen nainen. Kersat sopeutuu nopeesti. Muuta muualle. Älä märehdi mennyttä.

Vierailija
12/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:20"]

Antaisin mitä vaan jos voisin muuttaa. Mutta lapsille otti koville tänne muutto jo niin en millään viitsisi taas rikkoa niiden elämää. Esikoinenkin on viimein sopeutunut, löytänyt kavereita ja hänellä alkaa eskari nyt syksyllä. Ja tämä erokin on vielä tuore tapaus. Tuntuu vaan että olen pilannu kaiken ja paluuta entiseen ei ole. 

[/quote]

Ehkä tuo on vain tollanen vaihe... Jotakin syitä sulla kuitenkin oli erota ja myös muuttaa, eiks niin?

Vierailija
13/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin oot? Joku täältä voi vaik tulla moikkaamaan :)

Vierailija
14/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin oot? Joku täältä voi vaik tulla moikkaamaan :)

Vierailija
15/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:14"]

Eniten harmittaa että olen kaiket päivät yksin, minulla ei ole ketään juttukaveria ja tunnen oloni niin yksinäiseksi et välillä vaan tuntuu et vois luovuttaa. 

[/quote]

Mitä se luovuttaminen käytännössä tarkoittaa? Itsemurhaako? Vai sitä että laitat lapset laitokseen ja alat elää perheettömän sinkun elämää?

Ei minulla ole sen kummemmin asiat. Yksinäisyys puuduttaa ja ainoa, kenelle voin jutella, on tuo vauva, joka ei paljon järkeviä vastakommentteja anna. Siksipä vietän paljon aikaa AV:llä, kun tuntuu, että melkein kuin oikeasti juttelisin jonkun kanssa. Olen aloittanut parissa ilmaisharrastuksessakin, joten saan siellä kontakteja muihin ihmisiin. Se piristää kummasti, kun edes pari kertaa viikossa voi mennä puuhailemaan ja puhua pälättää siinä samalla muiden aikuisten kanssa.

Vierailija
16/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä jos ei sopeudu, ja en voi muuttaa takas helsinkiin, siellä ei vaan eläminen onnistu jollei ole töitä ja sit taas jos muuttaa sinne missä vanhemmat ja muu suku asuu niin tietää että työtön olet. 

Ei se aina vaan ole niin yksinkertaista toi takasmuutto.

Ei tässä nyt mitään itsemurhia olla miettimässä eikä noita lapsia minneen voi laittaa, ne on tällä hetkellä se syy että ylipäänsä jaksan yrittää..

Mut tosiaan se että ei tunne täältä ketään ja näin ollen ei oikein osaa tutustua paikkoihin eikä tiedä mistä mitäkin löytyy ja se että kun ei ole sitä rahaa, vaatteet olis melkee ensimmäinen mitä pitäs ostaa, kun en omista yksiäkään ehjiä housuja :D No kuhan lapsilla on ehjät ja sopivat vaatteet, eiks se niin mee! Mitä sitä minusta on väliä ikinä...

Vierailija
17/27 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sit enää suostukaan muuttamaan kun lapsella koulu alkaa, itse olen käynyt 4 eri ala-astetta ja se ei todellakaan ollut mukavaa niin olen päättäny et lapset saa käydä koulunsa yhessä paikassa.

Ihanaa että on ihmisiä ketkä on valmiita tapaamaan. Mutta kun en hirveesti pääse mihinkään täältä kotoa kun on noi lapset, olen aika kiinni heissä.

Vierailija
18/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jengi alapeukuttaa? Toivottavasti teille alapeukuttajille käy joskus niin että saatte kokea millasta on olla yksin.

Mulla on muuten sama tilanne, mutten omista lapsia.

Vierailija
19/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon montakin syytä, miehen juominen, henkinen pahoinpitely niin minua kun lapsia kohtaan ja onhan noita.. Muutettiin kaikki yhdessä siis, muutosta on jo puoltoista vuotta aikaa mut mä en vaan sopeudu tänne tampereelle. Joskus tuntuu et kuvittelen vaan kaiken pahanolon, ja yritän ajatella et mulla on kuitenkin kaikki ihan hyvin, on terveet lapset ja itekin olen terve mut sitä iloa kestää tasan sekunti ja elämän tosiasiat paiskataa päin naamaa joka taholta..

Vierailija
20/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän