Kuinka harvinainen on laiha mutta pyöreäpyllyinen nainen?
Kommentit (14)
No mulla oli nuorena sellainen vartalomalli. Silloin ysärillä piti hävetä isoa peppua.
Harvinainen mutta pyllyä voi treenata ja jos vaikka tanssiharrastus niin ihan mahdollista.
4,67% naisista globaalisti on tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli nuorena sellainen vartalomalli. Silloin ysärillä piti hävetä isoa peppua.
Sama täällä, onneksi sitten tuli Jennifer Lopez, eikä oma vartalonmalli ollutkaan niin kamala, kuin aiemmin.
Mulla on sellainen. Teininä sain kuulla siitä usein.
Seitsemän leivän uuniin osuu, pikku kännissäkin
Olen sellainen ja oli muodissa varsinkin kun olin teini. Vain yhdellä toisella luokallani oli myös, mutta hän ei ollut kantasuomalinen. Kukaan ei silloin tahtonut olla kaverini, en tiedä liittyikö siihen kateutta?
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen mutta pyllyä voi treenata ja jos vaikka tanssiharrastus niin ihan mahdollista.
Tanssimalla ei persaus kasva ja treenatessa pitää syödä.
Laihalla voi olla leveälantio ns päärynämalli mut ei heillä sellaista pyöreää ulkonevaa pallopehvaa. Sitä ei vaan saa jossei ole rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihalla voi olla leveälantio ns päärynämalli mut ei heillä sellaista pyöreää ulkonevaa pallopehvaa. Sitä ei vaan saa jossei ole rasvaa.
Rasva kertyy ekana pakatiin niin näyttää muuten laihalta
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän leivän uuniin osuu, pikku kännissäkin
Se on eriasia. Voi olla levee ku mikä mut perinteisesti se on sillä leipälapiolla pies ty littanaksi. Levee lättäpe rse ei ole edes per se. Pelkkä viiva.
Ai meinaatko, ettei laiha voi olla treenattu. Ei kaikki ole laihaläskejä. Eli voi, tietenkin.
Uppp