Mistä te hiukan tukevammat ostatte
Kommentit (12)
Stadiumista, KappAhlista, Henkkamaukan postimyynnistä. Vaatekoko 48-50.
H&M myy kivoja vaatteita, jopa koossa 52 jota itse käytän. Olen löytänyt myös hyvän uimapuvun, jossa on tukevat kupit rintojen kohdalla, halterneck-kiinnitys jne. eli korostaa avuja ja maksoi vain parikymppiä. :)
hm, kappahl, ellos, lindex
koko 54
H&M ja top sportista minulle ainakin sopii koko L/XL tai 40 eli olen pullukka ;)
H&M, kirppikset, netistä yms... Koko 36/38 nyky ihanteiden mukaan "pullukka"
Urheiluvaatteita Stadiumista, Intersportista, Zalandosta, HM:stä jne. Himavaatteiksi päätyy huonokuntoiset trikoopaidat, housuina Gina Tricot'n leggingsit tai HM:n velour-housut.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:11"]
H&M, kirppikset, netistä yms... Koko 36/38 nyky ihanteiden mukaan "pullukka"
[/quote]
Älä viitsi vääntää veistä haavassa.
Edellä mainittujen lisäksi Cellbes. Valikoimat ovat aika tätimäiset, mutta siellä on perusverkkareita yms. ihan jättisuuriin kokoihin saakka.
Pidättekö te kokoa 52/54 käyttävät oikeasti itseänne otsikon mukaisesti ainoastaan hiukan tukevampina??? Itsepetostako?
Minä pidän itseäni enää hiukan tukevana kun olen 158/62 aiemmin pidin itseäni ihan rehellisesti läskinä!
Olen kokoa 48/50 ja pidän itseäni melkoisena valaana. Vastasin, koska laoituksen muusta sisällöstä tulkitsin, että nyt ei haeta tietoa siitä, mistä kokoa 42 olevat verskansa hankkivat. Varmaan mistä tahansa vaatekaupasta. Mielessä käväisi, että ap saattaisi olla ns. välikokoa, eli normaalimitoitus on liian pieni ja väljemmin mitoitetut läskivaatteet liian suuria.
kuinka tukevat? eikö hmllä ole plus mallisto.
t 68kg 166cm