Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 6.3.

Vierailija
06.03.2014 |

Tänään luvassa siis viimeiset yksilötreffit. Iltapäivälehtien ennakkotunnelmia illan jaksosta:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014030618095901_vi.shtml (Christian & Milla)

http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288662346718.html (Paula & Rauno)

Viime viikolla symppasin Raunoa, joka laitettiin sytyttämään takkatuli ja kynttilöitä Paulan treffeille. Toivoin, että Rauno saisi myös itse romanttiset treffit, kun on aina ottamassa huomioon muita. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella noista ennakkotiedoista. Vaatekaupan, kultasepänliikkeen ja valokuvaamon sijasta olisin ehkä halunnut Raunon ja Paulan viettävän kahdenkeskistä aikaansa vähän tunnelmallisemmissa merkeissä toisiinsa paremmin tutustuen. Paulaa tuntuu kiinnostavan vain Raunon ulkomuodon muokkaus (vaateostokset) ja harmittaa sekin, että aina jaksaa muistuttaa siitä mahasta. Ja tuo sormustenkokeilukin tuntuu vain joltain Paulan tempaukselta antaa kyläläisille puhuttavaa. Noh, toivottavasti treffit osoittautuu paremmiksi kuin miltä kuulostaa..

Christianin ja Millan lämpimät treffit ei tule yllätyksenä varmaan kenellekään. Odotettavissa siis ihastuneen Christianin pään taivuttelemista puolelta toiselle. ;D

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua, että mies ajattelee tulevansa valmiiseen taloon, Vilja sanoo."

no ei oo pelkoa :D

Vierailija
2/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme marinaa remontoimisesta. mitä näiden sulhasehdokkaiden olisi sitten pitänyt tehdä? maata sängyssä ja syljeskellä kattoon? eikö tuossa nyt saa ehdokkaat hyvän kuvan Viljan tilalla elämisestä, ei tule yllätyksenä sitten tuo työnteko. Jos se heistä olisi vastenmielistä, niin olisivat kai jo lähteneet tilalta? Jos maajussin puolisokseen ottaa/saa, niin realiteetit tulee sisäistää - työtä tehdään ilman kellokorttia tai erillisiä korvauksia. Tässähän sitä nyt sitten testataan, että onko ehdokkaista siihen. Viljan mukana tulee tila ja sen työt, halusi tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että miksi morkataan sitä että Paula vei kaksi kokelastaan myymään torille tuotteita. Sehän on osa maajussittaren työnkuvaa, myydä tuotteitaan torilla?On se ihan oleellista, että kumppani olisi sitten mukana torilla ja tapahtumissa myymässä mukana. Voi olla myös, että hänellä on vakiotoripäivä ja yleensä toripaikat maksavat. 

Viljasta puolestaan ajattelen, että hän muistuttaa erästä omaa ystävääni, jolla on myös maatila alkuvaiheessa. Työtä riittäisi vaikka pienelle kylälle. En ihmettele yhtään, että miehet on laitettu töihin. Itekin kun menen viikonloppukylään ystäväni luo, varaudun työvaatteilla, tuliaisruokakassilla ja siihen, että maanantaina tietää tällainen toimistokalkkunakin tehneensä töitä aamusta iltaan. 

Ihan kiukuttaa siellä täällä olleet kommentit Viljan tilan keskeneräisyydestä. On ihan eri asia aloittaa alusta yksin kuin että saman perheen useampi sukupolvi on ollut rakentamassa yhdessä. Tsemppiä sekä Viljalle että Paulalle, pidän näistä maajussittarista!

Vierailija
4/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen ymmärtänyt, että tarkoitus on että sulhas- ja morsiankandidaatit tututustuu maatilan arkeen ja tilan töihin, eikä tarkoitus ole viedä heitä viikoksi työleirille. Vaan että tekevät niitä hommia sen maajussi(ttare)n mukana, ja siinä samalla puuhastellessa voi viettää aikaa yhdessä ja tutustua paremmin toiseen. Tottakai jonkinlainen remppaaminenkin kuuluu siihen, mutta ainakin niissä jaksoissa jotka minä olen nähyt niin meininki on enemmän ollut sitä että Vilja laittaa miehet keskenään tekemään jotain aika rankkaakin hommaa, ja häipyy sitten itse tekemään jotain muuta!

Joo, tottakai jos on tärkeää että mies on työteliäs niin sitä myös testata, mutta varmaan noilla miehillä on vähän huijattu olo kun eivät pääse viettämään yhtään aikaa Viljan kanssa! Ainakin mulle on tullut sellainen fiilis että Vilja ei oikeasti ole kiinnostunut niistä miehistä yhtään vaan haluaa vaan edistää remonttiaan. Tottakai sitten kun eletään arkea yhdessä maatilalla, molemmilla on omat hommansa, mutta kyllä jonkinlainen tutustumisvaihe pitää joka suhteessa olla alussa, luulisi että jos joku niistä miehistä kiinnostaisi niin haluaisi myös tehdä yhdessä heidän kanssaan niitä töitä.

Vierailija
5/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:24"]

"Maajussitar-Vilja: Haluan miehen tekemään töitä"

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1858700/maajussitar-vilja-haluan-miehen-tekemaan-toita

Multa on menny ihan ohi tää kirjotus mut hajosin kun luin :D

[/quote] Miksi hajosit? Minusta Viljan on hyvä kertoa mielipiteensä, varsinkin kun se on noin vahva. Ja mielestäni hyväkin.

Vierailija
6/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, pötyä, ei Vilja noita miehiä mitenkään hyväksi käytä!! Sitä paitsi ootteko tulleet ajatelleeksi, että ehkä jopa tuotantoyhtiön puolesta halutaan näin? Saadaan näyttää vähän kun miehet on hommiss :). Ja ihan normaalia tollanen remppaaminen jos on keskeneräinen tila! En mäkään laiskaa ja kädetöntä miestä huolis jos ois tollanen projekti...

Paula ei oo musta yhtään kamala vaan hauska :).

Vierailija
7/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:47"]

Oliko se chihuahua Jonnan sylissä siinä sotaleikissa ja saiko se osumia?

[/quote]

Ei ollu!

Vierailija
8/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

Vierailija
9/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]

Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

[/quote]

En usko, että suurimmalle osalle miehistä on mitään väliä millaiset ripset naisella on. Eli tuskinpa kovin monella on tuollaisista mielipidettä, eikä varsinkaan jotkut turboripset ole mikään syy jättää muuten mielenkiintoiseen naiseen tutustumatta.

Vierailija
10/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

[/quote]

Tuosta naisesta tulee mieleen Adele - se laulaja.

Vierailija
11/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peini huomio näistä laumatreffiohjelmista ylipäätään:

Mun mielestä ois reilua jos näissä kävisi aina niin että se kukkona tunkiolla oleva maajussi tai maajustiina valkkaisi itseään miellyttävän kandidaatin ja sitten tää kandidaatti sanois että sä oot kyllä harvinaisen tylsä ihminen, mä en sun kanssas ala mihinkään. Antaisi siis rukkaset. 

Ihmetyttää tollanen "rivistä valitseminen". Yökerhon lihatiskilläkin toi toiminta on sivistyneemmin hoidettua, tuohan on sama kun menis ilotaloon ja rivistä valkkaisi että joo sua panen.

Vierailija
12/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljan remonttimiehet pääsivät taas hommiin, tällä kertaa terassin purkuun.

Vierailija
13/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:31"]Peini huomio näistä laumatreffiohjelmista ylipäätään:

Mun mielestä ois reilua jos näissä kävisi aina niin että se kukkona tunkiolla oleva maajussi tai maajustiina valkkaisi itseään miellyttävän kandidaatin ja sitten tää kandidaatti sanois että sä oot kyllä harvinaisen tylsä ihminen, mä en sun kanssas ala mihinkään. Antaisi siis rukkaset. 

Ihmetyttää tollanen "rivistä valitseminen". Yökerhon lihatiskilläkin toi toiminta on sivistyneemmin hoidettua, tuohan on sama kun menis ilotaloon ja rivistä valkkaisi että joo sua panen.

[/quote]

Joo, parempi ois Diilin meininki. Arviointi ja sit you are fired! :D

Oishan se kandeille hyödyksi, jos saisivat kuulla miksi minua ei valittu.

Vierailija
14/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän verottaja sanoisi töiden teettämisestä morsiamilla ja "morsiamilla".. Eihän naapuritkaan saa teettää palveluksia enää toisilla, vaan sekin pitäisi ilmoittaa verottajalle..

Vierailija
15/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

[/quote]

Tuomas luulee että ne ovat luonnolliset. Useimmat miehet eivät tajua, että "erittäin kaunis nainen" on yleensä vain hyvin meikattu. Miehet luulevat, että "luonnollisen" näköisellä kauniilla ei ole meikkiä tai muuta lisuketta. Heille meikki = voimakkaat, selvästi erottuvat värit, paksut rajaukset jne.

Vierailija
16/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christian varmaan ihan onnessaan kun vihdoinkin pääsee asiaan, 

Vierailija
17/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on häirinnyt koko kauden ajan tuo että C on kuin tilallinen tässä sarjassa. Hän on palkollinen, eli renki. Eikä tila missään nimessä ole hänen, vaikka tilan omistajan poismenon jälkeen tilalle TÖIHIN jäikin. Tuota "tilattomuutta" peitellään tässä sarjassa mielestäni. 

Niin, sinne kaupan yläkertaanhan se olisi morsiantaan viemässä. Toki, tilanhoito vie aikaa, mutta tilalliseksi C ei muutu vaikka kuinka hoitaa tilaa, varsinkaan kun ei edes asu tilalla vaan keskustassa kaupan yläkerrassa. Morsiankaan ei ole maajussin morsian, vaan tilanhoitajan/rengin morsian.

Toki C voi lunastaa jossain vaiheessa tilan itselleen, mutta siltikään tila ei ole hänen.

Toivoisin että tulevaisuudessa sarjaan otettaisiin oikeita maajusseja, oikeita tilallisia! 

Muutenkin esimerkiksi viljan tila on aivan alkutekijöissä, paulan maatilakin on tuollaista "piiperrystä".. Anteeksi nyt vain. Tuntuu että Tuomas on ainoa jolla on toimiva ja pyörivä maatila. 

Eikö sarjaan oikeat tilalliset ehdi hakea? Missä vika? Harmittaa oikeiden tilallisten puolesta. 

Vierailija
18/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan kyllä ettei kukaan noista paulan miehistä tilalle jää, pitäisi olla todella palliton mies että moista tossuttamista kestäisi..

Vierailija
19/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauno on niin lutunen :)

Vierailija
20/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja ja Ari oisi ainakin "naimanaamat", mutta Janne sopii luonteensa puolesta parhaiten Viljalle. Itsekkin noista valitsisin Jannen, hauska ja komea mies! Milla ja Chrisu oli kyllä söpöjä, tosirakkautta! Heistä kuullaan vielä myöhemmin!