Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko liian pieniä vaatteita ja ajattelet.....

Vierailija
06.03.2014 |

.....sitten alkaa laihduttamaan, että vaatteet mahtuisi päälle. Eli onko sinulla kaappi täynnä uusia, liian pieniä käyttämättömiä vaatteita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Tunnustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon liian pieniä. Isot syö pienet.

Vierailija
4/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kirpparilta liian pieniä vaatteita edullisesti. Nyt ne mahtuvat päälle kun 8 kiloa lähti. 

Vierailija
5/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti just näin :( En saa vaan koskaan aloitettua...

Vierailija
6/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole. en aio laihtua yhtään. päinvastoin olen heittänyt liian isoja pois.

Vierailija
7/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun liian isoja, oletan että ne kutistuvat ensimmäisessä pesussa.

Vierailija
8/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhtä numeroa pienenpiä vaatteita mitä kokoni on, mahtuisivat päälle jos sais viisi kiloa pois, sitten joskus: ;D

Vierailija
9/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhtä numeroa pienenpiä vaatteita mitä kokoni on, mahtuisivat päälle jos sais viisi kiloa pois, sitten joskus: ;D

Vierailija
10/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko aloittaa painonpudotus, kun kaapissa oli 10 paria hyviä, liian pieniä housuja ja halusin ne käyttöön. Pino liian pieniä vaatteita oli hyvä motivaattori, tosin vei useamman vuoden ennen kuin pääsin alkuun pudotuksessa. Miten kiva oli ottaa uudet vaatteet käyttöön! 5

Vierailija
12/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti, mutta jos vaikka alesta tai kirppikseltä löytyy vain hiukan liian pientä kokoa joku muuten täydellinen juttu niin saatan uskotella itselleni laihtuvani kuitenkin pian ja ostaa sen.

Vierailija
13/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivasti pois muodista mennet housut 5 vuodessa jo

Vierailija
14/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tässä iässä jo vakiintunut oma tyyli ja ostan tietynmallisia ja -värisiä housuja, enkä mene muodin mukana, se olisi aika kornia. Hyvänmalliset pellavahousut esim. tai tietynmalliset farkut näyttävät ihan hyviltä milloin vaan. 

Vierailija
15/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta en osta koskaan vääränkokoisia vaatteita vaan sovitan ja harkitsen ostokseni todella tarkkaan. Sen sijaan kirpputorilta saatan ostaa farkkuja ja housuja sovittamatta, vaikka tiedän niiden olevan minulle vähän liian tiukkoja.

Vierailija
16/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Kaappi täynnä kinnaavia vanhoja ja uusia vaatteita. Sen 5-6 kg kun sais pois :( Ei pitäs olla näin vaikeet!!!

Vierailija
17/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhoja vaatteita, jotka on jääneet pieniksi, mutta en kyllä osta kaupasta uutena liian pieniä. Kirppikseltä joskus vahingossa, jos ei voi sovittaa.

Vierailija
18/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut, mutta nyt on koko pari liian pieniä entisiä, joita en ole laittanut pois kun ajattelen laihtua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä