Ostatko liian pieniä vaatteita ja ajattelet.....
.....sitten alkaa laihduttamaan, että vaatteet mahtuisi päälle. Eli onko sinulla kaappi täynnä uusia, liian pieniä käyttämättömiä vaatteita?
Kommentit (18)
Aika paljon liian pieniä. Isot syö pienet.
Olen ostanut kirpparilta liian pieniä vaatteita edullisesti. Nyt ne mahtuvat päälle kun 8 kiloa lähti.
Valitettavasti just näin :( En saa vaan koskaan aloitettua...
ei todellakaan ole. en aio laihtua yhtään. päinvastoin olen heittänyt liian isoja pois.
Ei kun liian isoja, oletan että ne kutistuvat ensimmäisessä pesussa.
Olen ostanut yhtä numeroa pienenpiä vaatteita mitä kokoni on, mahtuisivat päälle jos sais viisi kiloa pois, sitten joskus: ;D
Olen ostanut yhtä numeroa pienenpiä vaatteita mitä kokoni on, mahtuisivat päälle jos sais viisi kiloa pois, sitten joskus: ;D
Mun oli pakko aloittaa painonpudotus, kun kaapissa oli 10 paria hyviä, liian pieniä housuja ja halusin ne käyttöön. Pino liian pieniä vaatteita oli hyvä motivaattori, tosin vei useamman vuoden ennen kuin pääsin alkuun pudotuksessa. Miten kiva oli ottaa uudet vaatteet käyttöön! 5
En normaalisti, mutta jos vaikka alesta tai kirppikseltä löytyy vain hiukan liian pientä kokoa joku muuten täydellinen juttu niin saatan uskotella itselleni laihtuvani kuitenkin pian ja ostaa sen.
kivasti pois muodista mennet housut 5 vuodessa jo
No mulla on tässä iässä jo vakiintunut oma tyyli ja ostan tietynmallisia ja -värisiä housuja, enkä mene muodin mukana, se olisi aika kornia. Hyvänmalliset pellavahousut esim. tai tietynmalliset farkut näyttävät ihan hyviltä milloin vaan.
Kaupasta en osta koskaan vääränkokoisia vaatteita vaan sovitan ja harkitsen ostokseni todella tarkkaan. Sen sijaan kirpputorilta saatan ostaa farkkuja ja housuja sovittamatta, vaikka tiedän niiden olevan minulle vähän liian tiukkoja.
Joo! Kaappi täynnä kinnaavia vanhoja ja uusia vaatteita. Sen 5-6 kg kun sais pois :( Ei pitäs olla näin vaikeet!!!
Mulla on vanhoja vaatteita, jotka on jääneet pieniksi, mutta en kyllä osta kaupasta uutena liian pieniä. Kirppikseltä joskus vahingossa, jos ei voi sovittaa.
En ostanut, mutta nyt on koko pari liian pieniä entisiä, joita en ole laittanut pois kun ajattelen laihtua.
Ei.