Häkkisen salarakkaan rinnat: mitä ihmettä??
http://www.hymy.fi/uutiset/bb-maria-haluaa-tallaisen-miehen-onnistuuko-sinulta-katso-alastonkuva
Onko minulla silmissä vikaa vai onko näissä nyt jotain outoa?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:47"]
Tuo maria on naamaltaan kyllä vihaisen näköinen. En oo varma, mutta hymyn sivuilla taisi joskus olla video siitä silareita esittelemässä. Ehkä on vieläkin.
[/quote]
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/videot/bb-maria-esittelee-uudet-rintansa
[/quote]
Ei kovin imarteleva tuo video, kamalia poseerauksia:|
Olis kiva nähdä Mariasta tuoreita kuvia. Tanssiiko hän gentlemanissa vakituisesti?
onko tolla hennalla lihapiirakat rintoina, sellaiset jauhoiset tummanruskean lihikset mitä sai ala-asteen retkillä?
Salarakkaan tissit on jotenkin kurotuneet liikaa oikealle molemmat ja vahamaiset. Vasen vähän nokkamainenkin.
Mikään ei oo niin rumaa kun nuorten, terveiden ja alunperin ok näköisten ihmisten kauneuskirurgia, paitsi kyseisen ihmisryhmän pieleen mennyt kauneuskirurgia.. Kvaak!
Miks tuo claudia on laittanut moiset utareet? ihan hirveää kun silikonit roikkuvat polvissa :D. Kun näyttää hänellä olevan tuota "tavaraa" ilman silikonejakin..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:31"]
Itselläni on järkyttävät, roikkuvat, tyhjät nahkapussit ja olen harkinnut silikonirintoja. Näitä kuvia katseltuani taidan miettiä jotain muuta rahanmenoa. Huh huh.
[/quote]
no älä nyt noiden kuvien takia ainakaan jätä menemättä :) Ehkei vaan kannata ottaa hymy-tai seiskalehteä sponsoriksi vaan itse valita paikka. Eikä kannata ottaa aivan liian isoja silikoneja, muuten ei varmasti saakaan luonnollista lopputulosta. Omia rintojani on täytetty, mutta hillitysti eikä näitä kyllä oikeista erota jos ei tiedä (ja näe valkoisia pieniä arpia rintojen alla). Ja ihan b-kuppi on, ei mitään DD:tä.
[/quote]
Mitä järkeä on laittaa joku b-kuppi jos kerran laittaa? Laittaa sitten kunnolla. koko rahan edestä. Eihän kukaan edes huomaa, jos jotkut b:t laittaa!
[/quote]
Njooh, itselläni oli rinnat AA. Laitatin silikonit -> B-kuppi.
Eron kyllä huomaa. Minulla ei ollut mitään hinkua saada kauheita utareita, joista näkyy kilometrin päähän että ovat silikonit.
No laittakaa vaan silarit, mutta oikeat rinnat ne ei silti ole. Yhtälailla feikit kuin vaikka lihasimplantit, joita jotkut miehet ottavat (esim. elävä Ken).
Ainakin tuo kuva on niin huonosti valaistu, että tisseistä on vaikea sanoa muuta kuin että ovat silikonia. Kuivan ja kuolleen tukan suortuvat heittävät ihan kummallisia varjoja. Nännit näyttää ainakin tuossa valossa olevan ihan oudosti, kuin seksinukella.
Pakko kuitenkin myöntää että on vähän liikuttavaa, että joku BB-ihminen pitää tuollaista seksikkäänä ja antaa kuvata itsensä noin: yliblondattu tukka, tyhjä ilme, silikonirinnat, kuoharipullo haarovälissä ja mustat pitsisukat. Ja tuolla pääsee sitten Hymyn nettisivuille. Voi tyttökultaa ... :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:09"]
No laittakaa vaan silarit, mutta oikeat rinnat ne ei silti ole. Yhtälailla feikit kuin vaikka lihasimplantit, joita jotkut miehet ottavat (esim. elävä Ken).
[/quote]
Itse asiassa minulla ei ole silarit vaan kehon omaa rasvaa siirrettiin rintoihin =)
Aika kovan näköiset tisut:S