Häkkisen salarakkaan rinnat: mitä ihmettä??
http://www.hymy.fi/uutiset/bb-maria-haluaa-tallaisen-miehen-onnistuuko-sinulta-katso-alastonkuva
Onko minulla silmissä vikaa vai onko näissä nyt jotain outoa?
Kommentit (51)
Itselläni on järkyttävät, roikkuvat, tyhjät nahkapussit ja olen harkinnut silikonirintoja. Näitä kuvia katseltuani taidan miettiä jotain muuta rahanmenoa. Huh huh.
On kyllä ihana mies tuo Mika! Taitaa Erja nauraa nyt, sääliksi käy heidän lapsiaan kyllä.
Ja mikä ihmeen SALArakas se on, jos lööpeissä asiaa jauhetaan :D
Ei olis joo Mikasta uskonut. Olen pari kertaa kaupassa törmännyt, kun on ollut lasten kanssa ostoksilla kuten kuka tahansa perheenisä.
EIHÄN TUO ole se Häkkisen salarakas.... olette ihan erehtyneet arvon mammat
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:39"]
EIHÄN TUO ole se Häkkisen salarakas.... olette ihan erehtyneet arvon mammat
[/quote]
Rakas, lue aloitusviesti äläkä takerru Kalinaisen rintoihin.
Eihän siitä kauan ole kun Mika raahasi ne suomineidot sinne talolleen, silloin kun Ella-tytär oli syntynyt. Yhtä asiaa ihmettelen, jos toista ihmistä rakastaa, niin miksi nöyryyttää tätä julkisesti? Hoitais homman himaan salassa, jos sitä vierasta on pakko saada. Luulisi Mikalta onnistuvan.
Silloin kun olin 10v, niin minulla oli jättikokoinen, siis 130x100 kokoinen juliste Mikasta seinällä ja aina pussailin sitä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:52"]
Eihän siitä kauan ole kun Mika raahasi ne suomineidot sinne talolleen, silloin kun Ella-tytär oli syntynyt. Yhtä asiaa ihmettelen, jos toista ihmistä rakastaa, niin miksi nöyryyttää tätä julkisesti? Hoitais homman himaan salassa, jos sitä vierasta on pakko saada. Luulisi Mikalta onnistuvan.
[/quote]
Ei se Marita vai mikä sen vaimon nimi onkaan, osaa suomea. Ei lööpit haittaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:31"]
Itselläni on järkyttävät, roikkuvat, tyhjät nahkapussit ja olen harkinnut silikonirintoja. Näitä kuvia katseltuani taidan miettiä jotain muuta rahanmenoa. Huh huh.
[/quote]
Höpö höpö, eikun lääkäriin ja tämmöiset kehiin http://25.media.tumblr.com/ad9635565d88edb1c86b90901c10db0a/tumblr_mm1yovgZXh1rqcu9eo1_1280.jpg
Miehet kuolaa ja naiset katsovat kateellisina.
[/quote]
no älä nyt noiden kuvien takia ainakaan jätä menemättä :) Ehkei vaan kannata ottaa hymy-tai seiskalehteä sponsoriksi vaan itse valita paikka. Eikä kannata ottaa aivan liian isoja silikoneja, muuten ei varmasti saakaan luonnollista lopputulosta. Omia rintojani on täytetty, mutta hillitysti eikä näitä kyllä oikeista erota jos ei tiedä (ja näe valkoisia pieniä arpia rintojen alla). Ja ihan b-kuppi on, ei mitään DD:tä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:03"]
[/quote]
no älä nyt noiden kuvien takia ainakaan jätä menemättä :) Ehkei vaan kannata ottaa hymy-tai seiskalehteä sponsoriksi vaan itse valita paikka. Eikä kannata ottaa aivan liian isoja silikoneja, muuten ei varmasti saakaan luonnollista lopputulosta. Omia rintojani on täytetty, mutta hillitysti eikä näitä kyllä oikeista erota jos ei tiedä (ja näe valkoisia pieniä arpia rintojen alla). Ja ihan b-kuppi on, ei mitään DD:tä.
[/quote]
Mitä järkeä on laittaa joku b-kuppi jos kerran laittaa? Laittaa sitten kunnolla. koko rahan edestä. Eihän kukaan edes huomaa, jos jotkut b:t laittaa!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:56"]
[/quote]
Höpö höpö, eikun lääkäriin ja tämmöiset kehiin http://25.media.tumblr.com/ad9635565d88edb1c86b90901c10db0a/tumblr_mm1yovgZXh1rqcu9eo1_1280.jpg
Miehet kuolaa ja naiset katsovat kateellisina.
[/quote]
WUT?
OMG, onko noi tuon naisen aivot?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:17"]
Kuka toi salarakas oikein on??
[/quote]
No se nykyinen vaimo oli ennen salarakas, kun oli vielä naimisissa Erjan kanssa kun tapasivat.
Tuo maria on naamaltaan kyllä vihaisen näköinen. En oo varma, mutta hymyn sivuilla taisi joskus olla video siitä silareita esittelemässä. Ehkä on vieläkin.
Vihaisen näköinen oli Erjakin. Mika tykkää vihaisista.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:47"]
Tuo maria on naamaltaan kyllä vihaisen näköinen. En oo varma, mutta hymyn sivuilla taisi joskus olla video siitä silareita esittelemässä. Ehkä on vieläkin.
[/quote]
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/videot/bb-maria-esittelee-uudet-rintansa
Apua, mitkä... voiko sanoa tissit? Ei ne edes näytä tisseiltä! No, sanotaan sitten apua, mitkä ulokkeet tuon Henna Kalinaisen rintakehässä on! Naisparka!