Pyysin miestä tuomaan laadukasta suklaata juhliin
Osti 5-packin Juhlapöydän konvehteja... Kuittia ei tietenkään tallessa että voisi vaihtaa. Onneksi maksoi vain 15 euroa.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Annoin miehelle 50 euroa suklaan hankintaan, mutta osti Juhlapöydän konvehteja. Pitääkö rautalangasta vääntää!
Pitää. Miehille pitää. Että älä tuo Maraboun suklaanappirullaa, on aikuisten hienot juhlat.
Niin, jokainen meistä naisista valitsee tuleeko lindthin konvehteja punaisilla satiininauhoilla calvin cleinit jalassa tai sitten pandaa pieruverkkareissa. Turha tuossa vaiheessa enää valittaa.
Joo, meillä mies olisi tuonut Ferrero-konvehteja, joita itse en syö ollenkaan. Eli joko annat ihan nimeltä sen tuotteen mitä haluat tai sitten nautit miehen ostamista suklaista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin miehelle 50 euroa suklaan hankintaan, mutta osti Juhlapöydän konvehteja. Pitääkö rautalangasta vääntää!
Pitää. Miehille pitää. Että älä tuo Maraboun suklaanappirullaa, on aikuisten hienot juhlat.
No hyvinhän se nyt meni. Oli ymmärretty että pitää olla rasia ja Pandan juhlapöydän konvehdeissa on selkeästi sana juhla ja kahvikuppejakin kannessa.
Ja vaikka tuo on vitsillä sanottua, niin olen joskus ollut miehen asialla ostamassa jotain juttuja mistä mulla ei ole tietämystä ja oikeasti on pitänyt sieltä kaupasta soittaa että onko tämä nyt se mitä halusit kun tässä lukee näin ja näin. Ei muuten ollut. Eli ei se nyt aina helppoa ole arvata mitä se toinen haluaa jos ei ole itselle tuttu juttu ja selvät speksit. Jos ap tiedät ettei miehesi ole tuollaisessa hyvä, niin kerro selvästi mitä suklaata haluat, tyyliin Lindtin punaisia palloja 3 pussia tai sano että soittaa kaupasta. Turhaa tehdä asioita liian vaikeiksi.
Mo3artin kuulat ovat hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että ainakin omalle miehelle pitää olla todella tarkat speksit, eikä silloinkaan saa välttämättä sitä, mitä haluaa.
Näin on. Tilasin mieheltä ihanan, kiltin tytön siemeniä. Oli ruiskinut rämäpään adhd-pojan ainekset.
Laita tarkka kauppalappu miehelle.
meill o juhulat tällä korttelikaivoll,onks sull varaa sellasii?
Olis tuonut lonkeroa koko rahalla
15 € ei montaa saa
Mitkä juhlat ne on jos vaan 15€ varataan lonkeroon???
sama kun kysyttiin laadukasta (ja mukavaa) seuraa, perään ilmestyi takabambumetiköstäreväisty mikälie.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin tuonut kolme levyä taloussuklaata.
Tällasta:
https://www.halpahalli.fi/fazer-taloussuklaa-200g-tumma-suklaa-suklaale…
Pyysit suklaata - sait suklaata. En ymmärrä mikä on ongelma.
Saako sulle tuoda paistorasvaksi Natusania?
"Laadukasta suklaata" kuulostaa ihan Hyacinth Bucketilta (lausutaan bukee)
Vierailija kirjoitti:
Pandan juhlakonvehdit on suomalainen klassikko! Laita tarjolle vaan, rasiat on varmasti tyhjät juhlien lopussa.
Kaavitaanko reunoja myöten?
Anteeksi nyt vaan. Eivätkö juhlapöydän konvehdit olekkaan juhlapöydän konvehteja. Oliko tässä sittenkin tarkoitus kertoa miten paljon parempi ja etevämpi olet kuin miehesi. Sehän on hyvä, että olivat halpoja. Ei niitä euroja kannata roiskia mielin määrin. Tämä vuodatus on tarkoitettu aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maraboun napitkin kun laitat lasikulhoon ja sanot että tässä on ranskalaisen Köködöön suklaata, niin läpi menee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:n mielestä laadukasta suklaata?
No tuo on jo vähän sinne päin https://www.delafee.com/Gold-chocolate-Swiss-Gold-coin/View/Product/en/
Moni syö nykyään mieluummin suolaista kuin makeaa, esim. kahvin kanssa. Juhlissa on yleensä sitä makeaa ylenpalttisen liikaa tarjolla. Ihan hyvin välttävät nuo konvehdit sinne, ei niitä juurikaan syö muut kuin lapset korkeintaan.