Pyysin miestä tuomaan laadukasta suklaata juhliin
Osti 5-packin Juhlapöydän konvehteja... Kuittia ei tietenkään tallessa että voisi vaihtaa. Onneksi maksoi vain 15 euroa.
Kommentit (153)
Miten mies perusteli käytöstään?
Lindt on ällöttävää ja mielikuvituksetonta.
Laadukasta pyydettiin, ei tullut.
Miehiin ei vaan voi luottaa, ei ikinä.
Itse ostaisin erilaisia laadukkaita levysuklaita Lidlistä, ja laittaisin palasiksi. Tulee meinaan paljon halvemmaksi. Esim. Fincarren 200g suklaalevyt (1,39- 1,69 € kpl). Tai kalliimpi toblerone, ne ovat paljon halvempia kuin joku kallis muka hieno suklaarasia.
T. Lidl-mies.
Soittaisin kauppaan ja vaatisin rahat takaisin.
Voitko soittaa kauppiaalle ja kysyä miten mies toimi?
Vierailija kirjoitti:
No seuraavaksi sun täytyy sanoa merkki, jos on noin tietämätön mies. Nauhaus ja Godiva ovat laadukkaita.
Nauhaa keskenäs
Suomalaisille riittää tuollainen.
Juhliin vain yksittäispakattuja suklaita.n Ei ole kiva kun kaikki räpelöivät kippoa - ei näinä, eikä muinakaan aikoina.
Miksi tuollaista arkituotetta pitäisi tarjota juhlissa?
Yrittikö fistata viimeksi kun teillä oli aikuisten aikaa?
Sama ketju pyörinyt jo kuukausia. Kyllä suklaa on mammaraadille tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä pyydän vaimoa poikkeamaan töistä tullessa rautakaupassa ja tuomaan ruuveja, niin ei ikinä, siis ei ikinä, ole tullut sellaisia ruuveja joita olisin tarvinnut.
Mä en tajua, että mikkä siinä on naiselle noin vaikeaa.
Peukut tälle! Ja täytyy sanoa, vaikka nainen olenkin, niin on ne sopivat ruuvit pikkasen tärkeemmät kuin joku "oikeanlainen" tarpeeksi hieno suklaa.
Juhlapöydän konvehteja voi tehdä itse sekoittamalla ripaus kaakaota, paljon maitoa ja voita.
Emän jatkaisi suhdetta toisiinsa.
Miten mies perusteli päätöstään?
Vaihtoon.