Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan laadukasta suklaata juhliin

Vierailija
11.11.2020 |

Osti 5-packin Juhlapöydän konvehteja... Kuittia ei tietenkään tallessa että voisi vaihtaa. Onneksi maksoi vain 15 euroa.

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä ehtoisa emäntä olisi itse tehnyt omat konvehtinsa. Eihän suklaan temperoiminen ole mikään iso rasti...

Vierailija
102/153 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne "laadukkaat" suklaat eivät usein vaan ole yhtä hyviä kuin halpissuklaat. Niissä se maku on usein liian voimakas tai maut muuten outoja. En pidä tummasta suklaasta, koska se on liian voimakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolet kansakunnasta varmasti tekisi. Ei yllätä, eikä järkytä. Haet uudet suklaat ja kärsit oppirahat.

Vierailija
104/153 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ap:n mielestä laadukasta suklaata?

No tuo on jo vähän sinne päin https://www.delafee.com/Gold-chocolate-Swiss-Gold-coin/View/Product/en/

No niin, noita kun laittaa tarjolle niin pitäisi pitsiverkkohattujen jo vapista innostuksesta.

Vierailija
105/153 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut suoraan: " Osta jotain kallista ja erikoista tummaa suklaata, että vieraat näkee, että rahaa on"

Totahan sä kuitenkin hait.

Vierailija
106/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap pidä mistään rasian suklaista? Olen luullut että siinä on jokaisen makuun joku konvehti. En itsekään läheskään kaikesta siinä pidä, mutta tryffeli on hyvä.

Kaikki ovat samaa rasvaista maitosuklaasössöä. Myyntihinta 3,- kertoo kyllä riittävästi "laadusta".

Juuri näin. Laatua juhlapöytään...

Vierailija
107/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne "laadukkaat" suklaat eivät usein vaan ole yhtä hyviä kuin halpissuklaat. Niissä se maku on usein liian voimakas tai maut muuten outoja. En pidä tummasta suklaasta, koska se on liian voimakasta.

Aivan kuten lauantaimakkara on parempaa kuin ilmakuivattu kinkku, kun sitä on lapsena oppinut saamaan. Miksipä tehdä suomalaisille parempaa.

Vierailija
108/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suklaa olisi ap:n makuun tarpeeksi laadukasta? Alkoi kiinnostaa. Aloitus vaikuttaa provolta.

No Panda ei nyt ainakaan ole sitä. Jos haluu kotimaista niin Fazer tai joku pieni valmistajan käsintehty. Muuten Belgialaista tai Lindt Sveitsistä.

Vierailija
109/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten lauantaimakkara on parempaa kuin ilmakuivattu kinkku, kun sitä on lapsena oppinut saamaan. Miksipä tehdä suomalaisille parempaa.

Se nyt vaan on turha heittää helmiä sioille.

Vierailija
110/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suklaamerkki on Keski-Euroopassa laatumerkki, ei se takaa sitä, että saman merkin Suomessa myytävät suklaat olisivat laadukkaampia kuin vaikkapa Pandan tai Fazerin suklaat. Voi olla jopa päinvastoin.

Otetaanpa vaikka esimerkikisi Nutella (siis se suklaapähkinä levite). Saksasta ostettu Nutellapurkki on päällepäin ihan saman näköinen kuin Suomesta ostettu. Tuoteselosteet vaan eri kielillä. Ja tuoteselosteissa on pieni ero. Nimittäin Saksassa myytävässä on enemmän kaakaota. Ja makukin on eri. Saksasta ostettu oli parempaa.

Ostin joskus vuosia sitten Pandan tehtaanmyymälästä suklaata, jossa oli venäjän kieliset tekstit. Oli kuitenkin Pandan valmistamaa, mutta ilmeisesti jäänyt yli Venäjälle myydystä tuote-erästä. Maku oli kuin olisi Viipurin torilta ostettua.

Ihan villi veikkaukseni on, ettei Keski-Euroopasta tuoda Suomeen muuta kuin bulkkisuklaata. Tai jos tuodaan, ei sitä marketeissa ja ruokakaupoissa myydä.

Vierailija
111/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miestä pyydettykään hakemaan laatusuklaata jostain lähimarketista.

Vierailija
112/153 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on pitkään saanut suomalaista käsintehtyä suklaata, joten sehän sitä laadukasta on. Ei joku Panda tai Fazer.

Jos haluaa ulkomaista, sitäkin saa.

Vierailija
113/153 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin puolet kansakunnasta varmasti tekisi. Ei yllätä, eikä järkytä. Haet uudet suklaat ja kärsit oppirahat.

Samoin jos pyytää valitsemaan juhliin ravintolan, puolet kansakunnasta menee ABC:lle.

Vierailija
114/153 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuli mieleen, pokka pitää tv-sarja

Vierailija
115/153 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset jaksaa nipottaa. 😂

Vierailija
116/153 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni lauantaimakkara on parempaa kuin ilmakuivattu kinkku. Juhlapöydän konvehdeista en tosin tykkää. Onneksi minulla on itsetunto sillä tavalla kunnossa, että voin ihan huoletta syödä lauantaimakkaraa vailla pelkoa juntiksi leimaantumisesta.

/ohis

Vierailija
117/153 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkin saa parempaa kuin tuo.

Siitä saksalaisesta persaukisten kaupasta ei saa kuin kusisia tuotteita.

Vierailija
118/153 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin tuonut kolme levyä taloussuklaata.

Tällasta:

https://www.halpahalli.fi/fazer-taloussuklaa-200g-tumma-suklaa-suklaale…

Pyysit suklaata - sait suklaata. En ymmärrä mikä on ongelma.

Olisitko tuonut myös Saarioisten pizzoja jos olisi pyydetty tuomaan hyvää ruokaa vieraille?

Vierailija
119/153 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :)

Vierailija
120/153 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ymmärrä puhetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan