Miksi olet täällä? Oletko kotiäiti, työtön, palstailetko
työpaikaltasi, vai..? Itse olen menossa iltavuoroon töihin ja Hesarin lukemisen lomassa palstailen täällä.
Helsingissä ainakin paistaa aurinko ihanasti. Hyvää kevätpäivää kaikille!
Kommentit (54)
Töissä, just sain kaiken tehtyä, seuraava työjuttu 10.45, jollei nyt joku asiakas satu tulemaan tässä välissä (harvoin tulee.)
Kotiäiti, kahden lapsen kanssa kokopäiväisesti kotona, yksi on puolet päivistään koulussa, tänään sattuu olemaan yhden kaverin lapsi meillä hoidossa. Kaverilla on kampaaja-aika 10.30, toi lapsen meille n. klo 9, villi veikkaus että hakemaan tulee n. klo 14 aikaisintaan...
PItäisi tehdä töitä, mutta laiskottaa.
Sairaslomalla. Peittojen alla. Kurja olo.
PS. Haluaisin ajatella, että alapeukulla tarkoitetaan esim. "en tykkää, että sulla on syöpä". Anna yläpeukku, jos tarkoitat sitä alapeukulla :D
Koulusta vapaapäivä, ihanaa ja harvinaista nautintoa keskellä viikkoa
Hiihtolomalla. Aamupäivälekottelua hotellihuoneessa. Vaihdamme päivemmällä yöpymispaikkaa, menemme kylpylään.
Töissä, mutta en vaan saa mitään aikaiseksi. Ahdistaa koko työapikkaa ja pakko oli tulla tänne rauhoittumaan ettei ihan pukkaa kamalaa paniikkikohtausta päälle.
Töissä, mutta en vaan saa mitään aikaiseksi. Ahdistaa koko työapikkaa ja pakko oli tulla tänne rauhoittumaan ettei ihan pukkaa kamalaa paniikkikohtausta päälle.
Matkall töihin lähijunassa. Lueskelen aikani kuluksi, tyomatka kestää puolisen tuntia.
Töissä. Pikku paussi ja sitten seuraavalle työmaalle :)
Sairaslomalla loppuraskauden vaivojen vuoksi. En pystynyt enää omaa työtä tekemään.
Opiskelen etänä ja teen töitä kun niitä tarjotaan. Tällä hetkellä siis en ole saanut aikaiseksi avattua tehtävätiedostoa. :)
Olen kotiäiti mutta lapset ovat jo teinejä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:12"]
Sairaslomalla raskausvaivojen vuoksi.
[/quote]
Tässä (sairaslomassa) on alapeukkujen määrästä johtuen siis jotain syntisen väärää? Entä jos sillä ehkäistään ennenaikeinen synnytys?
[/quote]
Tai niinkuin minulla.Työt oli seisomista ja kävelyä turvakengät jalassa,raskasta nostamista ym.Kysyin kyllä,onko helpompaa tarjolla,kun en jaksanut loppuvaiheessa enään kuin puolituntia ja jalat turposivat,ettei kenkiäkään saanut pois.Jäin sitten saikulle,kun ei pyynnöstä huolimatta tullut kevyempää,vaikka sitä toki olisi ollut tarjolla.Ehkei se vika aina ole odottajassa,vaan työnantajassa?
Eläkkeellä. Joskus on kiinnostavaa käydä katsomassa, mitä seuraavan sukupolven päässä liikkuu.