mitä mä teen!?
Oon ihan kamalan mustasukkanen! Mun mies on intissä ja menee aina välillä johonkin kerholle juomaan ja sit siitä ei kuulu mitään (tekstataan aina) :S mä tuun tosi pahalle päälle ku ajattelen et siäl on jotai intti tyttöjä! -.- tavallaan luotan mieheeni, mutta tulee aina tunne et kiva ku se tulee viikolopuks ja oikee sitä suukotan ja hellin ja annan ja sit se oiski ollu jonku toisen kanssa...
Eli mitä ihmettä mä teen tä mustasukkasuuden kans! Mies ei oo ikinä antanu syytä mustasukkasuuteen. Vaiks seki on kyl mustasukkanen... En haluu riidellä tai ottaa asiaa puheeks ku ymmärrän et se haluu irrotel ja muuta ku on siäl intissä... Enkä haluu erota, mut en haluu mitää epäterveellistä suhdettakaa.. Auttakaa kiltit, mitä teen?? :S
Kommentit (43)
Paljon ja monien kanssa.. ollaan velä toisillemme ekat ja 'ainoat' -.-
ap
pahinta tuo touhu on porvoon prikaatissa.
no toiv.olette sitten vuosisadan rakkauspari,eikä kumpikaan petä toisiaan,liian sinisilmäinen ei kuitenkaan kannata olla,ettet sitten putoa kovaa ja korkealta.
Onneks ei oo porvoossa... :D tosissaan, oon saanu käsitykse et joka paikassa on tätä... ja sillo ku meni armeijaan ni siel oikee nää kouluttajat sano et kannattaa unohtaa oma muijat kotona... siel käy sotkussa tanssityttöjä ja lähi baareissa strippareita ja niiden takia nää omat kannattaa unohtaa... oikeesti miks ihmeessä ees tarvitaa jotai v... armeijaa jos siellä on tällänen meininki! Mä luulin et siel tehdään miehiä eikä pettäviä sikoja :(
19 ap
Juu toivottavasti ollaan vuosisadan rakkauspari... saduissa ei vaan kerrota mustasukkasista tyttöystävistä :(
Ap
Plaah, ei kannata tuossa iässä vielä opetella luottamaan. Luultavimmin miehesi tilaisuuden tullen ottaa niiltä inttitytöiltä kaiken mitä saa. Nimim kokemusta on
varsinkin jos sulla on tollanen tunne, että mitä jos, yleensä se pitää paikkaansa.
Miten saan ikinä sen selville, jos siis pettää? Ja tää tunne on osittain siitä ku se ei ikinä pussaa tai hali... jos se haluu seksii ni se kysyy et ooks muistanu pilleris ja ku vastaan ni se kampeeki jo päälle, ei mitään läheisyyttä ja mä niin TARVIIN sitä! Puhun sille ja sanon et tarvin enemmä läheisyyttä ja se sanoo et juu saat, mut mitään ei tapahdu :(
Ap
Voin sanoa, että ei tuo mustasukkaisuus ole täysin tuulesta temmattua. Omana inttiaikanani noin puolet tupamme varusmiehistä pettivät intissä ollessaan tyttöystäväänsä eivätkä tyttöystävät siitä tienneet. Kännykät kuumana siinä viestittelivät tekstiviestejä. Pari heistä taisi jäädä kiinni ja heidän suhteensa oli sitten siinä.
Itsellä ei onneksi mitään kiusausta ollut, kun olin sinkkuna inttiaikaan.
No voi ap ei noin... Ymmärrän, jos oot ihan hirrrveen rakastunu siihen tuosta sen tunnekylmyydestä huolimatta, mutta nyt tuossa sun tilanteessa alkaisin sinuna haaveilemaan paremmasta...miehestä ja kaikesta minkä arvoinen oikeasti olet. Ei kuulosta nyt hirveen ihanalle tuo miehesi käytös. Nosta omaa itsetuntoa tai mitä vaan omanarvontuntoa ja yritä lakata näkemästä tuota miestäs niin ruusunpunasin silmin. ei ole hyvä laskea kaikkea tuollasen kortin varaan. Oletko ihan varma, että teillä on vakaalla pohjalla suhde, vai pitääkö se sua vaan jonain jolta saa ja kutsuu sua siksi tyttöystäväksi...... Rakastaako se sua oikeesti jos toi on totta mitä kerroit sen käytöksestä?
Ainoa hyväpuoli tässä on se että enää en tunne itteeni hulluks tä mustasukkasuuden kans! Mut nyt en tosiaa tiedä mitä teen kun mies tulee perjantaina kotiin.... luultavasti tulee riita ja noi kivat 'pitkät' viikoloput o kiva riidellä :( 21 miten sä sait tietää et siellä intissä jynssättiin muutakin kun rynkkyä?
Ap
Ainoa hyväpuoli tässä on se että enää en tunne itteeni hulluks tä mustasukkasuuden kans! Mut nyt en tosiaa tiedä mitä teen kun mies tulee perjantaina kotiin.... luultavasti tulee riita ja noi kivat 'pitkät' viikoloput o kiva riidellä :( 21 miten sä sait tietää et siellä intissä jynssättiin muutakin kun rynkkyä?
Ap
Ap
ja mie en ymmärrä,mitä ne munahaukat siellä armeijassa tekee,perustais akoille lottakouluja,kyllähän niitäki tarvitaan kohta,kun putin iskee.ihan pelleilyä toi inttitouhu nykyään.
Se oli maailma ihanin ekat 2 vuotta, ei saanu pidettyy näppejä erossa musta... pari kuukautta sitte kännissä sanoin kaiken sille ja sanoin et tää on nyt tässä ja se sano et se tekee mitä vaa etten lähde... mut sanoiks ne jäi... se sanoo mulle joka päivä et se rakastaa... en tiedä et sanooko vaa ja jos oon sil pelkkä reikä ni ei sekää hyvi mee ku mä oon aina se kumma mielest seksii ei oo tarpeeks...
Järki sanoo et juokse ja hanki joku 'unelma' mut en osaa kuvitel elämääni ilma tota! Mä rakastan sitä... eiks sitä vois jotenki kouluttaa? Jos se ei vaa tajuu et mitä tarvin?
ap
21täs. No, se ystävysty jonkun naisalokkaan kanssa ja puhu aina siitä siis sillee kaverillisessa mielessä, haukkuki sitä että miten voi olla niin miesmäinen nainen ja kaikkea. Lopulta sai. Erokirjeen poikkikselta intistä kirjotettuna jonkun roskapaperin taakse, classy, ja sitten lopulta sen jälkeen sain siitä eksästä puristettua irti, et oli pannu sen epäviehättävän inttityötn kanssa ja pitäny peliä iltalomilla myös paikallisten naisten kanssa. Pleellista siinä et sai. Tietää oli se, et se mies halus ite kertoo noi mulle. Muutenhan en ois koskaan saanu tietää. Mut se mies oli myös kusipää ka sai jotain sairasta iloa siitä kun hiomas miten kärsin silloin kun sain tietää asiasta. Kertoili oikeen yksityiskohtasesti mitä tapahtunu ja esitti uhria tyyllii"ei täällä intissä kato kestä oikeen jos ei oo jotain lohdutusta"... Jälkeenpäin katsoaen se tyyppi oli suurin kusipää mitä tielle on sattunu.
21 ton perusteella voit olla onnellinen et pääsit eroon... milt se tuntu? Olit varmaa suunnillee mun ikäne ni mite pääsit siit yli? Mä en kestä tätä enää :(
Ap
Heiii sori kun tuli paljon kirjotusvirheitä. mut kai siitä suurinpiirtein sai selvän oleellisimmat asiat. No, se kyl tuntu ku tuo tuli ilmi niin ihan käsittämättömän pahalle kun olin ihan superrakastunu. yhtä pahaa sydänsärkyä ei ole tullu vastaan .mutta, pääset yli jos se siihen menee et eroatte.
Huoh nytki mietin et ku se ois tässä ni se lohduttas ja sais mu olo kivaks.... eikä oo ollu nii enää parii vuotee... sitä ei kiinnosta jos itken ku se ei itke.. sanoo vaa et rauhotu ja jatkaa uniaa... mua ahdistaa nyt iha per....eesti!
Ap
niin,ei varmaan ookkaan yhtään erillainen,kylmä totuus,miehet on pettäviä sikoja ja tuossa iässä halutaan kokeilla paljon ja monien kanssa.