Toyota Yariksella ajeleva nainen vastailee kysymyksiin :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:52"]
Etkö ymmärrä, että on vaarallista ajaa ja palstailla yhtäaikaa?
[/quote]
Toki, mutta en tee niitä samaan aikaan:)
t. Yaristi
No ootko se sinä käyny koskaan Ranualla? Voit vastata myös että ootko koskaan käyny Viros jos se on helpompaa kuin vastata Ranualla käymiseen.
Jos isken silmää sulle ja vilkutan liikennevaloissa, niin vilkutatko takaisin? Terveisin mies 40v
Oletko nyt siis bussipysäkillä? Mitä siitä yariksesta pitäisi kysyä, väriäkö?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:52"]
Ranualla en ole käynyt koskaan. Virossa nooh satamassa kerran tai pari.
Liikenteessä jos joku iskee silmää niin riippuu monesta asiasta. Huomaanko, onko oikea tilanne, ja millainen se mies on.
Auton väri on violetti.
t. Yaristi
En oikein ymmärrä, mistä sinä haluat kysymyksiä? Sinulla on auto, kiva sinulle? Koska kysymysskaala on niin laaja, minä haluan tietää hiustesi värin ja monta miespuolista seksikumppania sinulla on ollut. Naispuoliset seksikumppanit eivät minua liiemmin kiinnosta.
-Nainen 36 v.
Oletko mätsännyt asusteita auton väriin?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:59"]
Oletko mätsännyt asusteita auton väriin?
[/quote]
En tai en tarkoituksella.
t. Yaristi
Koska meinaat vaihtaa kesärenkaat? Osaatko tehdä sen itse? Entä osaatko muita huoltotoimia?
En oikein ymmärrä, mistä sinä haluat kysymyksiä? Sinulla on auto, kiva sinulle? Koska kysymysskaala on niin laaja, minä haluan tietää hiustesi värin ja monta miespuolista seksikumppania sinulla on ollut. Naispuoliset seksikumppanit eivät minua liiemmin kiinnosta.
-Nainen 36 v.
[/quote]
Hiusten väri tuhkanvaalea. Miespuolisia seksikumppaneita ollut 27.
t. Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:01"]
Koska meinaat vaihtaa kesärenkaat? Osaatko tehdä sen itse? Entä osaatko muita huoltotoimia?
[/quote]
Kesärenkaat vaihdatutan luultavasti muutaman viikon päästä. Osaisin luultavasti tehdä sen itse, mutta olen jo usemman vuoden ajanut hoidattanut renkaan vaihdot paikallisilla yrittäjillä.
En tee autolle juuri muuta, kuin tankkaan, täytän tuulilasinpesunesteet, tarkistan ulkopuolen + renkaat, ja pesen autoni.
t. Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:02"]
-Nainen 36 v.
[/quote]
t. Yaristi
[/quote]
...entä naispuolisia?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:02"]
-Nainen 36 v.
[/quote]
t. Yaristi
[/quote]
...entä naispuolisia?
[/quote]
Naispuolisia 0.
t. Yaristi
Uskotko sinä tosirakkauteen? Pyytäisin myös vakuuttavia perusteluja.
Ottaisitko supervoiman, jolla voisit muuttua hetkeksi näkymättömäksi, mutta joka kerta joku rakastamasi ihminen kuolisi?
Mikä saa ihmisen ostamaan Yariksen?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:11"]
Uskotko sinä tosirakkauteen? Pyytäisin myös vakuuttavia perusteluja.
[/quote]
Uskon. Taustallani on useampi parisuhde. Nykyisen suhteen myötä olen tiedostanut sen, että tämä on tosirakkautta. Molemmilla on samat tunteet, arvot, kunnnioitus, uskollisuus, rehellisyys ja arvomaailma. Monien asioiden summa.
Miten on valmis tekemään toisen puolesta melkein mitä tahansa ja tietää, että se toinen osapuoli on valmis samaan. Ja on valmis moniin asioihin parisuhteen eteen. Parisuhde ja tosirakkaus on jatkuvaa vaalimista ja työstämistä molemmilta. Arjen pieniä huomioimista mm.
t. Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:12"]
Imetätkö?
[/quote]
En.
t. Yaristi
Etkö ymmärrä, että on vaarallista ajaa ja palstailla yhtäaikaa?