Toyota Yariksella ajeleva nainen vastailee kysymyksiin :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:32"]
Ajaisitko Hondalla?
Mua piärettää, piärettääks suaki? Mun ei pitäs syödä leipää.
[/quote]
En tiedä ajaisinko enää. Ei pieretä. En syö leipää.
t.Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:32"]
Sinä olet matkalla kotiin paikassa A, kun näet miehen X matkalla paikkaan B. Tiedät, että paikassa B mies tappaa kaksi viatonta ihmistä, Y ja Z. Ainoa vaihtoehto, jolla voit vaikuttaa mieheen X on miehen eliminointi. Toisinsanottuna, ainoastaan tappamalla miehen X voit pelastaa viattomat ihmiset Y ja Z.
Miten toimit?
[/quote]
Jos ainoa tapa on eliminoida mies niin en tekisi sitä.
t. Yaristi
Mitä mieltä olet siitä, että minun pösöni on parempi kuin sinun jariksesi?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:34"]
Hävettääkö?
T Q7
[/quote]
Ei hävetä.
t. Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:32"]
Sinä olet matkalla kotiin paikassa A, kun näet miehen X matkalla paikkaan B. Tiedät, että paikassa B mies tappaa kaksi viatonta ihmistä, Y ja Z. Ainoa vaihtoehto, jolla voit vaikuttaa mieheen X on miehen eliminointi. Toisinsanottuna, ainoastaan tappamalla miehen X voit pelastaa viattomat ihmiset Y ja Z.
Miten toimit?
[/quote]
t. Yaristi
[/quote]
Niiiin ja antaisit sen tappaa ne kaks viatonta?
Kylläpä sitä ollaan nyt pyhimystä,
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:48"]
Mitä mieltä olet siitä, että minun pösöni on parempi kuin sinun jariksesi?
[/quote]
Jokainen valitsee autonsa omien mieltymysten mukaan. Ja budjetin.
Itse en pösöä kelpuuttaisi. Mä valitsen autoni oman tarpeeni ja makuni mukaan. Jos joku toinen pitää pösöä parempana ja hyvä niin siitä vaan. EI se ole multa pois.
t. Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:32"]
Miten toimit?
[/quote]
t. Yaristi
[/quote]
[/quote]
En ole pyhimys. Vastasin vaihtoehtojen mukaan. Jos minä eliminoisin niin en olisi itse enää viaton.
t. Yaristi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:51"]
Miten toimit?
[/quote]
t. Yaristi
[/quote]
[/quote]
En ole pyhimys. Vastasin vaihtoehtojen mukaan. Jos minä eliminoisin niin en olisi itse enää viaton.
t. Yaristi
[/quote]
Toisinsanottuna, sinä asetat oman viattomuutesi yhteisen hyvän edelle? Eikö tämä ajattelutapa ole äärimmäisen itsekäs?
Jos olet suhteessa tai aviossa, minkä ikäinen olit suhteen alkaessa ja kuinka kauan se on kestänyt?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:30"]
Onko Krimin tilanne muuttanut suhtautumistasi siihen, pitäisikö Suomen liittyä Natoon?
[/quote]
Ei ole. En ole aikaisemminkaan ajatellut Natosta juuta, enkä jaata. SIksi ei tuo tilanne muuta kantaani siihen suuntaan jos toiseen.
t. Yaristi