Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämälläni ei ole enää mitään tarkoitusta

Vierailija
05.03.2014 |

En tiedä minne muualle kirjoittaisin tai kenelle kertoisin. En halua kertoa kenellekään, koska ei ole edes ketään kenelle kertoisin.

Olen yhteiskunnasta syrjäytynyt 25-vuotias nainen. Kaikki nämä vuodet lapsuudesta saakka ovat olleet yhtä taistelua, kamalaa kamppailua. Olen lapsena hyväksikäytetty, ja siitä asti masentunut. Mikään elämässäni ei ole mennyt niin kuin pitäisi. Äitini itsemurha.. Minut heitettiin pois kotoa kun olin vasta lukiossaa. Olen käynyt vuosia terapiassa. Mikään ei ole muuttunut parempaan. Lääkkeet eivät auta, en pysty nukkumaan. Olen vain yksin ajatusteni kanssa.

Millään ei ole mitään merkitystä, elämälläni ei ole yksinkertaisesti mitään tarkoitusta.

Nyt vaan tuntuu, tuli vahva tunne, että olen viimein tullut tieni päähän. Olen säälittävä, kun kirjoitan tätä tänne. Itkettää.

Minun ei olisi koskaan pitänyt syntyä tähän maailmaan. Ei koskaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on että teet elämästäsi sellaista kuin haaveilet :) Millaisia tavoitteita sulla on? ei niiden tarvitse olla suuria, pienetkin asiat riittää jos se on juuri sitä mistä sinä tykkäät. Mieti tavoitteet ja sitten keinoja millä pääset niihin. Tämä saattaa kuulostaa ärsyttävältä ja typerältä mielestäsi, mutta samankaltaisesta suosta oon nousemassa ja nyt elämä on jo aika valoisaa.

Vierailija
2/3 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneeseen et voi vaikuttaa, mutta tulevaisuuteen voit. Turha itsesääli on pahasta. Nyt vaan reippaasti lenkille, kirjastoon ja ihmisten ilmoille! Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan eläisit, etkä miettisi sen enempää se tarkoitusta. Jos keksit jotain, mikä sua ilahduttaa, pyri tekemään sitä. Ehkä se tarkoituskin sieltä sitten selviää- tai ehkä ei. Elämän tarkotusta ovat viisaatkin pohtineet, eivätkä ole löytäneet.