Varatun miehen kanssa whatsapp viestittely.
Tämä on siis ihan viatonta leikkimielistä flirttailua puolin ja toisin.
Nyt sitten tämä miehen vaimo laittoi minulle kunnon avautumiset siitä, kuinka vikittelen hänen miestä ja tuhoan heidän avioliiton. Voisin kuulemma odottaa edes, että lapset on isompia. Mitä pidemmälle sitä viestiä luin, niin sitä rankemmaksi vaan jutut meni. Alkoi olla jo aika uhkaavaa sävyä.
Olen tottunut töissäni kohtaamaan hänen kaltaisia ihmisiä, ettei siinä mitään.
Ihmisellä on oikeus olla vihainen.
Huvittaa vaan millaisesta jutusta tällainen show pitää järjestää. Flirttailen hänen miehen kanssa, ok. Sitä en kiellä, mutta ei kukaan toista ihmistä omista ja voi alkaa vieraalle ihmiselle luettelemaan sääntöjään.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset olette aina varattujen miesten kimpussa? En ymmärrä.
Se menee kyllä yleensä niin päin, että varatut miehet on toisen naisen kimpussa. Joillekin miehille ei vaan riitä se oma puoliso.
Ja nainenhan ei voi silloin muuta kuin langeta, vai?
Ehkäpä siinä ajattelee, että kun olen vapaa, niin miksikä ei. Sen varatun nyt vaan pitää olla selkärankainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset olette aina varattujen miesten kimpussa? En ymmärrä.
Se menee kyllä yleensä niin päin, että varatut miehet on toisen naisen kimpussa. Joillekin miehille ei vaan riitä se oma puoliso.
Pitää alkaa riittämään tai sitten se mies aikuisena ihmisenä osannee hakea avioeroa.
Sitä niittää mitä kylvää, kestä nyt seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myytkö siis töiksesi itseesi?
Tyttös myy.
Ja sullakin ilmo muorien sivustolla mutta ei näytä kauppa käyvän. Ilmankaan eivät huoli.
Olipa kyllä harvinaisen lapsellinen ja vähä-älyinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle pelkkää hupia, toisella on koko elämä kiinni siinä parisuhteessa. On lapsia ja mies ja yhteinen koti. Sitäkö sinä kahdehdit, kun pitää päästä siihen väliin säätämään? Yksin kylmästä sängystä on kateellisena kiva koittaa todistaa itselleen, että kyllä minä tuonkin miehen saan joltain muulta pois. Kuvitteellista valtaa.
Olet AP ihmissurkimus. Ei ole rahkeet riittäneet oman parisuhteen perustamiseen ja sitten pitää ängetä toisten onnea ja luottamusta rikkomaan. Häpeä. Unohdat varatun hupiukkosi viikossa, heillä saattaa mennä loppuelämä parisuhteen korjaamiseen ja epäilys jää ikuisiksi ajoiksi.
Miksi täällä aina oletetään, että parisuhde ja perhe on jotenkin kaikkien haave ja tavoittelemisen arvoinen asia?
Itse myönnän auliisti olevani niin itsekäs, että haluan asua yksin enkä mitään ukkoa ja kakaroita sotkemaan elämääni enkä kaipaa mitään yhteisiä lomamatkoja tai leffailtoja. Ahdistaa ajatus että pitäisi sietää toista ihmistä kodissani. Siksi käytän seksiin ja omaan nautintooni vain varattuja miehiä, ne ei yritä tunkea elämääni yhtään enempää kuin pariksi tunniksi silloin kuin minulle sopii
Epäloogista...
Varatut miehethän ovat juurikin niitä parisuhdeihmisiä. Tottakai kotona oleva nainen voi olla heille vain kodinkone, mutta yleensä muutakin koska oma nainen on aina kalliimpi ja vaativampi pitää kuin maksulliset seksi- tai kodinhoitopalvelut. Yleensä jos mieheltä löytyy nainen, niin löytyy sen paremman laadun vuoksi.
Lisäksi toinen nainen ei ole koskaan ykkönen koska suhteessa oleva mies haluaisi aina ensisijaisesti puolisonsa haluavan häntä tarpeeksi. Miten kakkosnaisen osa nostattaa kenenkään itsetuntoa? Vaikkakin itse haluaisi vain satunnaista seksiä sellaisen huippumiehen kanssa, jonka kanssa pelkkä lomamatka ahdistaa...niin eipä se vielä tarkoita, että mies jota "ei itse huoli muuta kuin seksiin" huolisi sinut. Hölmö täytyy olla jos perustaa itsetuntonsa valheisiin.
En minä tarvitse miestä itsetuntoon vaan seksiin. Ja olen huomannut, että vapaa mies alkaa ennemmin tai myöhemmin poikkeuksetta rajoittamaan elämääni, tunkemaan kotiini tai olettamaan että olen jotenkin velvollinen ottamaan hänet huomioon kun suunnittelen menojani
Kun on reservissä muutama varattu saa munaa aina kun siltä tuntuu, muun ajan saavat touhuta ihan mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat
Niin sinulle siis käy kuka vain koska vain? Ei ole väliä kuka reserviläinen pääsee paikalle milloinkin, makusi on niin yksipuolinen? Eikö kaikista helpointa olisi silloin maksaa seksistä koska silloinhan saisit juuri sitä mitä ikinä haluat tehdä juuri silloin kun haluat? Jos et ole kamalan epäviehättävä niin ei luulisi olevan kovin kallista... Luulen kyllä, että ei-parisuhde-taustaisten sinkkumiesten reservi vaan toimisi tuohon tarkoitukseen vielä paremmin. Niistä pääsisi kuka vaan milloin vaan. Yhtä helposti tauteja saa pettäviltä varatuilta kuin sinkuilta, joten en tätäkään eroa miesten välille tekisi jos sulta nyt loppuu selitykset kesken. Ei nyt tule oikeastaan muuta vaihtoehtoa mieleen kuin, että juurikin seksuaalinen itsetuntosi on huono kun romantiikka et kaipaa, mutta reservi pitää muodostaa juuri varatuista miehistä. Kiksit tulee siitä kun mies on valmis riskeeraamaan jotain ollakseen kanssasi. Muuten reserviin kuuluisi sinkkuja ja varattuja eikä sinua ihan oikeasti kiinnostaisi miten muun ajan saavat touhuta ihan mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat... nyt haluat nimenomaan, etteivät touhua vapaasti mitä vaan muulloin.
Juurihan selitin edellisessä viestissäni että ei-varatut alkaa poikkeuksetta käyttäytymään tai olettamaan että olemme parisuhteessa. Vaikka miten alussa tekee selväksi että kyseessä on pelkkä seksisuhde, jossain vaiheessa alkaa kysely vapaa-ajastani tai tunkemaan yöksi kotiini tai muuten rajoittaa olemistani. En aio maksaa seksistä niin kauan kuin joku varattu on käytettävissä, minua ei kiinnosta olenko hänen silmissään ykkönen, kakkonen vai kuinka mones kunhan hoitaa hommansa sängyssä. Sellaisesta myös pääsee eroon helpommin kuin sinkkumiehestä kun kyllästyttää
Elämäni sisältö on jossain ihan muualla kuin tavoitella titteliä ”vaimo” tai ”äiti”. Miehet on kulutushyödykkeitå mutta muuten heistä on vain vaivaa
Sori, mutta epäilen suuresti, että ne ei-parisuhde-taustaiset sinkkumiehet (jotka olisivat muuten moninkertaisesti aikataulujen kannalta joustavampia "kulutushyödykkeitä"), haluaisivat kanssasi suhteeseen. Valehteletko vain meille vai taas myös itsellesi?
Sinä taidat olla aika kapeakatseinen yhden-asian-nainen. Mielestäsi naisella voi olla vain pari titteliä? "Vaimo" ja "äiti" tai sitten "rakastajatar" tmv? Kuitenkin useimmiten se rakastajatarkin on itse jonkun toisen vaimo tai äiti... Hirveästi kiinnostaisi kyllä mikä sun elämän sisältö on? Kissat? Hevoset? Kreisibailaus? Tutkimus ja kestävä kehitys? Jooga? Ei onnistuisi sulta jos olisit joskus rakastunut?
Minua ei kiinnosta haluaako joku kanssani parisuhteeseen kun itse en halua parisuhdetta kenenkään kanssa. En vapaan enkä varatun. Rakkauteen en usko, se on loppujen lopuksi vain ahdistava kahle. Seksi on yksi melko pieni osa elämää ja sen hoidan tavallani
Elämäni sisältö on uran luominen ja työ. Samanhenkiset ystävät, joiden kanssa viettää aikaa. Lapsuuden perhe. Kilpaurheiluharrastus. Olen ja haluankin olla itsekäs, päättää itse täysin ajankäytöstäni enkä halua miestä tai lapsia helmoihin roikkumaan ja rajoittamaan.
Voi olla että joskus vanhainkodissa mietin ettei kukaan tule katsomaan mutta se on semmosta ja siihen on useampi vuosikymmen aikaa. En näe mitään syytä kahlita itseäni koko elämäksi vain vanhuuden turvan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle pelkkää hupia, toisella on koko elämä kiinni siinä parisuhteessa. On lapsia ja mies ja yhteinen koti. Sitäkö sinä kahdehdit, kun pitää päästä siihen väliin säätämään? Yksin kylmästä sängystä on kateellisena kiva koittaa todistaa itselleen, että kyllä minä tuonkin miehen saan joltain muulta pois. Kuvitteellista valtaa.
Olet AP ihmissurkimus. Ei ole rahkeet riittäneet oman parisuhteen perustamiseen ja sitten pitää ängetä toisten onnea ja luottamusta rikkomaan. Häpeä. Unohdat varatun hupiukkosi viikossa, heillä saattaa mennä loppuelämä parisuhteen korjaamiseen ja epäilys jää ikuisiksi ajoiksi.
Miksi täällä aina oletetään, että parisuhde ja perhe on jotenkin kaikkien haave ja tavoittelemisen arvoinen asia?
Itse myönnän auliisti olevani niin itsekäs, että haluan asua yksin enkä mitään ukkoa ja kakaroita sotkemaan elämääni enkä kaipaa mitään yhteisiä lomamatkoja tai leffailtoja. Ahdistaa ajatus että pitäisi sietää toista ihmistä kodissani. Siksi käytän seksiin ja omaan nautintooni vain varattuja miehiä, ne ei yritä tunkea elämääni yhtään enempää kuin pariksi tunniksi silloin kuin minulle sopii
Epäloogista...
Varatut miehethän ovat juurikin niitä parisuhdeihmisiä. Tottakai kotona oleva nainen voi olla heille vain kodinkone, mutta yleensä muutakin koska oma nainen on aina kalliimpi ja vaativampi pitää kuin maksulliset seksi- tai kodinhoitopalvelut. Yleensä jos mieheltä löytyy nainen, niin löytyy sen paremman laadun vuoksi.
Lisäksi toinen nainen ei ole koskaan ykkönen koska suhteessa oleva mies haluaisi aina ensisijaisesti puolisonsa haluavan häntä tarpeeksi. Miten kakkosnaisen osa nostattaa kenenkään itsetuntoa? Vaikkakin itse haluaisi vain satunnaista seksiä sellaisen huippumiehen kanssa, jonka kanssa pelkkä lomamatka ahdistaa...niin eipä se vielä tarkoita, että mies jota "ei itse huoli muuta kuin seksiin" huolisi sinut. Hölmö täytyy olla jos perustaa itsetuntonsa valheisiin.
Olen eri, mutta hölmö ylipäänsä perustaa itsetuntonsa jonkun kuvitteellisen tai edes todellisen vastakkaiselle sukupuolelle kelpaamisen varaan. Mitä hiton väliä sillä kenellekään normaalille ihmiselle on, kelpaisiko sitä henkilölle jota ei itsekään halua suhteeseen?
Ja tämä ei siis ollut uskottomuuden tai varattujen iskemisen puolustuspuheenvuoro.
Ihme synkistelijöitä täällä. Ettekö te ymmärrä miehen tarpeita? Miehen pitää päästä toteuttamaan viettejänsä. Minä luulen tietäväni näistä asioista paremmin, koska työni kuva on sellainen. Luonani käy miehiä ja jutellaan paljon. Miehet sanovat, että heidän parisuhteensa on parantunut tapaamistemme jälkeen. Antakaa miehenne metsästää, niin pääsette nauttimaan saaliista. Voin sanoa, että tämä näkyy myös makujhuoneen puolella
Vierailija kirjoitti:
Ihme synkistelijöitä täällä. Ettekö te ymmärrä miehen tarpeita? Miehen pitää päästä toteuttamaan viettejänsä. Minä luulen tietäväni näistä asioista paremmin, koska työni kuva on sellainen. Luonani käy miehiä ja jutellaan paljon. Miehet sanovat, että heidän parisuhteensa on parantunut tapaamistemme jälkeen. Antakaa miehenne metsästää, niin pääsette nauttimaan saaliista. Voin sanoa, että tämä näkyy myös makujhuoneen puolella
----
Sulla reppanalla ei ole muuta mietittävää kuin mitä miehet tahtoo. Ei kiinnosta 🙄. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. rakkauden ammattilainen, kun niin hyvin tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole itse ollut koskaan vakavassa suhteessa jos noin naureskelet vaimon olemassaololle ja hänen tunteilleen. Toivon todella että saat joskus samalla mitalla takaisin. Silloin tajuat sen, miten paljon toiminnallasi satutat toisia ihmisiä.
Miehestä en puhu mitään koska tässä vain tämä naikkonen kyselee mielipidettä.
Olen täysin samaa mieltä asiasta, toivon että ap saa joskus maistaa omaa lääkettään ja teinimäistä ymmärtämättömyyttään. Ei voi olla kovin älykäskään tyyppi kyseessä, ei varmaan hirveesti ystäviäkään (ainakaan aitoja) ole. Eihän mikään muu selitä tuollaista huonoa käytöstä ja rappiollista aivotoimintaa.
Mikä on flirttailun ja vitsailun raja? Minulla ja kaverimiehelläni viestit menee välillä vähän hävyttömyyden puolelle ja kerran hän sanoi minua myös hyvännäköiseksi. Olen ajatellut että se on vaan sellaista kaverien välistä vitsailua, mutta toisaalta jos kaverin puoliso lukisi nuo viestit, niin ehkä ei ajattelisi niin.
Hyvä että tämä viesti osui silmään, sillä en ole aiemmin ajatellut tätä kaverin puolison kannalta juuri sen vuoksi, kun meidän välillä ei ole mitään ja olen mieltänyt sen vain hauskanpidoksi.
😂. Mun miehen kanssa saat flirttailla ihan rauhassa. En pelkää, että joku veisi hänet. Hänen mustasukkainen exänsäkään ei ole onnistunut tuhoamaan suhdettamme. Seksuaalisesti olemme sitoutuneet vain toisiimme. Minäkin olen kova flirttailemaan. Sen pidemmälle en koskaan mene. Moni pitää elämän aikana monista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
😂. Mun miehen kanssa saat flirttailla ihan rauhassa. En pelkää, että joku veisi hänet. Hänen mustasukkainen exänsäkään ei ole onnistunut tuhoamaan suhdettamme. Seksuaalisesti olemme sitoutuneet vain toisiimme. Minäkin olen kova flirttailemaan. Sen pidemmälle en koskaan mene. Moni pitää elämän aikana monista ihmisistä.
Saisinko miehesi sähköpostiosoitteen?
Lienevät kovin anteliaita nämä miehet, joita jotkut naiset ei voi vastustaa? Tai en ainakaan ymmärrä miksi kukaan sekstailisi ilmaiseksi varatun miehen kanssa, huonoa karmaa tulee sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Lienevät kovin anteliaita nämä miehet, joita jotkut naiset ei voi vastustaa? Tai en ainakaan ymmärrä miksi kukaan sekstailisi ilmaiseksi varatun miehen kanssa, huonoa karmaa tulee sellaisesta.
Päätelmäsi käsittää ainoastaan rahan ja seksin. Ihmissuhteissa on muitakin ulottuvuuksia, myös varattujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Millaista huonoa karmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätelmäsi käsittää ainoastaan rahan ja seksin. Ihmissuhteissa on muitakin ulottuvuuksia, myös varattujen kanssa.
Jos haluaa kahden ihmisen välisen suhteen, niin silloin ei ainakaan ole järkeä varatun kanssa alkaa vehtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista huonoa karmaa?
Onhan se vähän ikävästi tehty toiselle ihmiselle, että yrittää viedä hänen kumppaninsa. Ilkeillä teoilla aiheuttaa ongelmia itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista huonoa karmaa?
Onhan se vähän ikävästi tehty toiselle ihmiselle, että yrittää viedä hänen kumppaninsa. Ilkeillä teoilla aiheuttaa ongelmia itselleen.
Mitä ongelmia?
Sori, mutta epäilen suuresti, että ne ei-parisuhde-taustaiset sinkkumiehet (jotka olisivat muuten moninkertaisesti aikataulujen kannalta joustavampia "kulutushyödykkeitä"), haluaisivat kanssasi suhteeseen. Valehteletko vain meille vai taas myös itsellesi?
Sinä taidat olla aika kapeakatseinen yhden-asian-nainen. Mielestäsi naisella voi olla vain pari titteliä? "Vaimo" ja "äiti" tai sitten "rakastajatar" tmv? Kuitenkin useimmiten se rakastajatarkin on itse jonkun toisen vaimo tai äiti... Hirveästi kiinnostaisi kyllä mikä sun elämän sisältö on? Kissat? Hevoset? Kreisibailaus? Tutkimus ja kestävä kehitys? Jooga? Ei onnistuisi sulta jos olisit joskus rakastunut?