Varatun miehen kanssa whatsapp viestittely.
Tämä on siis ihan viatonta leikkimielistä flirttailua puolin ja toisin.
Nyt sitten tämä miehen vaimo laittoi minulle kunnon avautumiset siitä, kuinka vikittelen hänen miestä ja tuhoan heidän avioliiton. Voisin kuulemma odottaa edes, että lapset on isompia. Mitä pidemmälle sitä viestiä luin, niin sitä rankemmaksi vaan jutut meni. Alkoi olla jo aika uhkaavaa sävyä.
Olen tottunut töissäni kohtaamaan hänen kaltaisia ihmisiä, ettei siinä mitään.
Ihmisellä on oikeus olla vihainen.
Huvittaa vaan millaisesta jutusta tällainen show pitää järjestää. Flirttailen hänen miehen kanssa, ok. Sitä en kiellä, mutta ei kukaan toista ihmistä omista ja voi alkaa vieraalle ihmiselle luettelemaan sääntöjään.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset olette aina varattujen miesten kimpussa? En ymmärrä.
Se menee kyllä yleensä niin päin, että varatut miehet on toisen naisen kimpussa. Joillekin miehille ei vaan riitä se oma puoliso.
Ja nainenhan ei voi silloin muuta kuin langeta, vai?
Riippuu ihan millainen mies on. Jotkut nyt vaan ovat vastustamattomia.
Jep, aikansa pystyy vastustamaan, kunnes tilaisuus tekee varkaan tai kiusaus käy liian suureksi. Ehkä oma puoliso on riittänytkin, mutta rajansa kaikella! Varatut miehet mielellään säästää yhden kakun ja syö toisen.
Ap on huomionkipeä Ä.mä. näitä on nähty ja poljettu. T.m41
Pieni flirtti on kaikille jopa varatuille ok. Mut jos se tapahtuu viestitellen, se on kyllä jo ylittänyt rajan.
Ajanvietteet kirjoitti:
Miten tuhoat liiton? Onko mies jotenkin muuttanut suhtautumista puolisoonsa ja perheeseensä vai onko vaimo vain huomannut viestit? Oletko puhunut miehen kanssa asiasta? Jos suhtaudutte molemmat huumorilla, voiko mies yrittää tehdä vaimoa mustasukkaiseksi?
En minä mitään tuhoa. Se nainen luulee niin. Mieheltä tuli viesti, että on hankaluuksia.
Varmaan on tutkinut puhelimen tai jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei se huomion kipeä nainen ole nauttinut siitä polkemisesta vai mitä yrität länkyttää? Sitä polkemistahan siinä juuri ollaan vailla. Ikuista rakkauttako luulet naisten sinulta hinkuvan?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän on ettei loukkaa ketään. Kyllähän sitä voi vähän viatonta flirttiä olla. Kunhan se jää siihen eikä mene pidemmälle. Piristää päivää pieni flirtti.
Miksi flirttailla leikillään? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Vähän sama kuin pyörittelisi käsissä konvehteja, mutta ei saisi syödä niitä. Mitä tyydytystä siitä saa?
Kyllä jos mä flirttailen jollekin, niin todellakin haluan kyseisen henkilön pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän on ettei 6nytloukkaa ketään. Kyllähän sitä voi vähän viatonta flirttiä olla. Kunhan se jää siihen eikä mene pidemmälle. Piristää päivää pieni flirtti.
Taitaa loukata sen miehen vaimoa.
Miehen tietysti pitäisi nyt ottaa kantaa asiaan ja miettiä pelisäännöt kotonaan.
Oot säälittävä sori. Kuin heikko teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän on ettei loukkaa ketään. Kyllähän sitä voi vähän viatonta flirttiä olla. Kunhan se jää siihen eikä mene pidemmälle. Piristää päivää pieni flirtti.
Miksi flirttailla leikillään? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Vähän sama kuin pyörittelisi käsissä konvehteja, mutta ei saisi syödä niitä. Mitä tyydytystä siitä saa?
Kyllä jos mä flirttailen jollekin, niin todellakin haluan kyseisen henkilön pöksyihin.
Se on kohteliaisuus. Vähän kuin kehu. Siitä tulee hyvä mieli. Tai paha, jos on tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes flirttailet varatun miehen kanssa? Aika sairasta touhua.
Joopajoo. Ihan kun täällä olisi joku omistus toisesta ihmisestä.
Jos mies haluaa minulle viestitellä, niin ei minulla ole mitään sitä vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei se huomion kipeä nainen ole nauttinut siitä polkemisesta vai mitä yrität länkyttää? Sitä polkemistahan siinä juuri ollaan vailla. Ikuista rakkauttako luulet naisten sinulta hinkuvan?
-------
Meni tunteisiin näköjään. Pointti oli ettet kelvannut enempään. Et taida käsittää miten melkein kuka tahansa nainen kelpaa poljettavaksi kun miestä panettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset olette aina varattujen miesten kimpussa? En ymmärrä.
Se menee kyllä yleensä niin päin, että varatut miehet on toisen naisen kimpussa. Joillekin miehille ei vaan riitä se oma puoliso.
Ja nainenhan ei voi silloin muuta kuin langeta, vai?
Helvettiäkö se sille kolmannelle osapuolelle kuuluu mitä joku suhteessa oleva tekee? Aikuinen ihminen varmaan vetää rajansa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-------
Meni tunteisiin näköjään. Pointti oli ettet kelvannut enempään. Et taida käsittää miten melkein kuka tahansa nainen kelpaa poljettavaksi kun miestä panettaa
Mitä se minua liikuttaa jos mies yleensä nukkuu jonkun 70-vuotiaan baariruusun vieressä. Jos hän läpäisee minun seulan sille illalle niin hittojako se minulle kuuluu jos muuten on joku maturehenkinen.
Siis täähän on kakkoseksi jäänyt ja nyt täällä yrittää itselleen uskotella jotain muuta.
Vai varattu mies lähetti flirttiviestejä sinullekin... Kuka tahansa voi löytää mistä tahansa jonkun varatun miehen ja alkaa flirttailemaan vähintään viestien merkeissä. Raavas mieskin voi tehdä vaikka tässä ja nyt Suomi24:ään kuvattoman profiilin, jossa ilmoittaa olevansa 25 v 165/50 seksiä etsivä blondi. Johan alkaa sadella flirttejä.... "Naisella", joka tekee tällaisia aloituksia av:lle, ei voi olla todellisessa elämässä mitään säpinää mihinkään suuntaan. Naisella, joka provosoituu tällaisesta aloituksesta, täytyy olla paha mustasukkaisuusongelma ja hiippari-mies.
Mies siinä rumasti tekee kun flirttailee toiselle naiselle vaimonsa selän takana. Nyt on sitten jäänyt kiinni.
Seuraamme tilanteen kehittymistä.
Ilmeisesti et ole itse ollut koskaan vakavassa suhteessa jos noin naureskelet vaimon olemassaololle ja hänen tunteilleen. Toivon todella että saat joskus samalla mitalla takaisin. Silloin tajuat sen, miten paljon toiminnallasi satutat toisia ihmisiä.
Miehestä en puhu mitään koska tässä vain tämä naikkonen kyselee mielipidettä.
Eli aapen moraali on siis olematon, se tuli jo todistettua. Miksi haet teoillesi oikeutusta täältä?
Oletko mies Ap? Jäitkö kiinni flirttailusta toisen naisen kanssa?
Miksi edes flirttailet varatun miehen kanssa? Aika sairasta touhua.