Varatun miehen kanssa whatsapp viestittely.
Tämä on siis ihan viatonta leikkimielistä flirttailua puolin ja toisin.
Nyt sitten tämä miehen vaimo laittoi minulle kunnon avautumiset siitä, kuinka vikittelen hänen miestä ja tuhoan heidän avioliiton. Voisin kuulemma odottaa edes, että lapset on isompia. Mitä pidemmälle sitä viestiä luin, niin sitä rankemmaksi vaan jutut meni. Alkoi olla jo aika uhkaavaa sävyä.
Olen tottunut töissäni kohtaamaan hänen kaltaisia ihmisiä, ettei siinä mitään.
Ihmisellä on oikeus olla vihainen.
Huvittaa vaan millaisesta jutusta tällainen show pitää järjestää. Flirttailen hänen miehen kanssa, ok. Sitä en kiellä, mutta ei kukaan toista ihmistä omista ja voi alkaa vieraalle ihmiselle luettelemaan sääntöjään.
Kommentit (122)
Joka kerta vastaavia juttuja lukiessa tulee niin syvä myötähäpeä ettei rajaa. Tyhmä kuin saapas tämä ap ja vielä ilkeä päälle, loistava paketti. On siinä mies ja nainen toisensa ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä lorttoilun? Meillä vaan synkkaa miehen kanssa hyvin jutut yhteen. Hän saa minut nauramaan ja toisinpäin. Mitä se on keneltäkään pois?
Olen mielenterveysalla ja tiedän hyvin minkälaiset mittasuhteet mustasukkaisuus voi saada aikaan. Asiat paisuu, kuin pullataikina ja aletaan vetämään kaikenlaisia skitsofreenisia johtopäätöksiä.
Lopulta se johtaa eroon. Sitä en kuitenkaan toivo. Nautin näistä illan viestihetkistä, mutta mies voisi olla vähän varovaisempi, jos kerran vaimonsa on tuollainen.Ap
Olet todella nolo ja myös ammattitaidoton, jos teet ihmissuhdeasioiden hoitamista työksesi.
Olen rikkonut erään avioliiton, joten tiedän hyvin mistä puhun. Itse hölmönä en tajunnut, että miehellä on perhe. Me tulimme hyvin juttuun ja sen jälkeen toki toisessa päässä se muuttuikin käsinkosketeltavaksi, että he eivät tule yhtä hyvin juttuun keskenänsä kuin mitä me tulimme. Miten siinä avioliitolla on mahdollisuuksia toimia?
Jos menee naimisiin, luopuu vapaaehtoisesti mahdollisuudestaan hakea viihdytystä tietyillä tavoilla ja lupautuu panostamaan avioliiton toimivuuteen ja etsimään viihtymistä ja hyviä juttuja sieltä.
No toi nyt on yleistä. Siis viestittely varatun miehen kanssa. =)
Kerran täällä vaan eletään!
Itseäni on vikitellyt työpaikallani kaksi paikallista työkaveriani. Toisesta en sen kummemmin tiedä, kuin että soittelee videopuheluita aina silloin tällöin ja toinen oli samassa tiimissä entisen kaverini kanssa ja seurustelee ranskalaisen työkaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt et taida ymmärtää tätä juttua. Olet käynyt miehelle ahdistavaksi ja mies on näyttänyt viestisi vaimolleen ja nyt vaimo haluaa, että lopetat hänen miehensä kiusaamisen.
Tässä eräs nainen kiusasi minun miestäni ja kun näin naisen, niin vein hänet julkisessa paikassa mieheni eteen ja kysyin mieheltäni kumman hän valitsee. Arvaapa kumman valitsi. Haluatko oikeasti aiheuttaa itsellesi julkista häpeää ja mielipahaa ja onko se sen arvoista.
Voi hyvänen aika tätä keskustelua edelleen. Naiset nokittelee toisiaan ja kilpailee kuka kelpaa. Anna mun kaikki kestää. Taas vika toisessa naisessa, kun eihän meidän Jukka-Petteri mitään koskaan kun se toinen nainen kiusaa. 😅 Tuo toinen alotti taitaa olla lapsillakin ensimmäinen perustelu kun kysytään miksi löit/tönit/teit jotain. Eipä siinä, uskokaa mitä haluatte.
Eiköhän tuo kuvaamasi tilanne kerro eniten sinusta ja miehestäsi, lähinnä myötähäpeä teitä kohtaan on tunne mikä herää.
Jaahas, sukunimivaihtaja taas elementissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt et taida ymmärtää tätä juttua. Olet käynyt miehelle ahdistavaksi ja mies on näyttänyt viestisi vaimolleen ja nyt vaimo haluaa, että lopetat hänen miehensä kiusaamisen.
Tässä eräs nainen kiusasi minun miestäni ja kun näin naisen, niin vein hänet julkisessa paikassa mieheni eteen ja kysyin mieheltäni kumman hän valitsee. Arvaapa kumman valitsi. Haluatko oikeasti aiheuttaa itsellesi julkista häpeää ja mielipahaa ja onko se sen arvoista.Voi hyvänen aika tätä keskustelua edelleen. Naiset nokittelee toisiaan ja kilpailee kuka kelpaa. Anna mun kaikki kestää. Taas vika toisessa naisessa, kun eihän meidän Jukka-Petteri mitään koskaan kun se toinen nainen kiusaa. 😅 Tuo toinen alotti taitaa olla lapsillakin ensimmäinen perustelu kun kysytään miksi löit/tönit/teit jotain. Eipä siinä, uskokaa mitä haluatte.
Eiköhän tuo kuvaamasi tilanne kerro eniten sinusta ja miehestäsi, lähinnä myötähäpeä teitä kohtaan on tunne mikä herää.
Naiset on kyllä noloja. Miehet ei säästele huoritteluja jos pettäjä on akka, mutta naiset tekee kaikkensa jotta sitä suurta sukunimivaltiasta ei tarvitsisi kyseenalaistaa. Ei varmaan kannata vaihtaa nimeä, kun miehet ovat näin petollisia? Miksi kunnioitatte miehiä perheissä näin paljon, kun he ovat kaksinaamaisia?
Huvittavaa miten varatut akat luulee olevansa hienoja pyhimyksiä. olette miehille pelkkiä reikiä joiden avulla saadaan poikia. Ette te ole muuta kuin panoja, ette muuta. Jos miehet rakastaisi teitä, nimet vaihtuisi ja teitä ei petettäisi. vaan miehillä on muita prioriteetteja ;)
Naisethan puolustaa miehiä jopa kun he rai*kaavat. Onko niin vaikea usko sukunimivaltiaan pa*uutta?
Tältä palstalta löytyy näköjään kaikennäköisiä hulluja. Tähän ketjuun löytyi sukunimihullu. Mahtaako olla sama tyyppi kuin rahoitusvastikehullu vai kuinka monta eri höyryäjää täällä oikein on?
Nykyään on facebook ja whatsapp, jotka tekevät helpoksi nämä "kaverisuhteet". Siellä on helppo hihitellä hymiöiden kanssa.
Onko täällä ketään sellaista paikalla, jolla "viaton" flirttailu ei johtanut muuhun?
Palataan asiaan, kun jaloissasi pyörii pari pilttiä ja ukkosi kihertää sohvalla leikkimielisesti flirttaillen työpaikkansa TyrkkyTiinan kanssa 😊.
Mä omistan mieheni, tiedoksi sinulle PikkuNarttu siellä kännysi kanssa. Olen The Narttu. Omistusoikeutta vastaan mies saa paljon yksinoikeuksia. Kuuntelen empaattisena sen narinat ja tylsät jorinat. Synnytän sen siittämät jälkeläiset. Se saa ruokaa, puhtaita vaatteita. Pidän yhteyttä sen äitiin. Se saa seksiä hyvin pienellä vaivannäöllä kuumana käyvältä nartultaan. Mutta Narttuja sillä ei saa olla kuin yksi, muuten se menettää yksinoikeutensa.
Vierailija kirjoitti:
No toi nyt on yleistä. Siis viestittely varatun miehen kanssa. =)
Kerran täällä vaan eletään!
Sen elämän voi elää hyvinkin. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää
mies52v
Jee kuunnellaan kaikki Dolly Parton: Jolene, ja kädet ilmaan, ap, olet mielessämme
Vierailija kirjoitti:
Jee kuunnellaan kaikki Dolly Parton: Jolene, ja kädet ilmaan, ap, olet mielessämme
Upee biisi ja sopii tähän! Kuuntele ajatuksella, ap
Jätä ap tuo mies rauhaan. Olet aiheuttanut jo riittävästi surua ja nyt on kysymyksessä muutakin, kuin sinun ilonpitosi. Sinun täytyy ajatella, että olet nyt tuhoamassa myös pienten lasten elämää.
Toivon etten koskaan tutustu Ap:N kaltaiseen. Itsekäs huomionkipeä paska.
Naiset on kyllä noloja. Miehet ei säästele huoritteluja jos pettäjä on akka, mutta naiset tekee kaikkensa jotta sitä suurta sukunimivaltiasta ei tarvitsisi kyseenalaistaa. Ei varmaan kannata vaihtaa nimeä, kun miehet ovat näin petollisia? Miksi kunnioitatte miehiä perheissä näin paljon, kun he ovat kaksinaamaisia?
Huvittavaa miten varatut akat luulee olevansa hienoja pyhimyksiä. olette miehille pelkkiä reikiä joiden avulla saadaan poikia. Ette te ole muuta kuin panoja, ette muuta. Jos miehet rakastaisi teitä, nimet vaihtuisi ja teitä ei petettäisi. vaan miehillä on muita prioriteetteja ;)
Naisethan puolustaa miehiä jopa kun he rai*kaavat. Onko niin vaikea usko sukunimivaltiaan pa*uutta?
Mene Sukkis jo hoitoon.