Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen kanssa whatsapp viestittely.

Vierailija
10.11.2020 |

Tämä on siis ihan viatonta leikkimielistä flirttailua puolin ja toisin.
Nyt sitten tämä miehen vaimo laittoi minulle kunnon avautumiset siitä, kuinka vikittelen hänen miestä ja tuhoan heidän avioliiton. Voisin kuulemma odottaa edes, että lapset on isompia. Mitä pidemmälle sitä viestiä luin, niin sitä rankemmaksi vaan jutut meni. Alkoi olla jo aika uhkaavaa sävyä.
Olen tottunut töissäni kohtaamaan hänen kaltaisia ihmisiä, ettei siinä mitään.
Ihmisellä on oikeus olla vihainen.
Huvittaa vaan millaisesta jutusta tällainen show pitää järjestää. Flirttailen hänen miehen kanssa, ok. Sitä en kiellä, mutta ei kukaan toista ihmistä omista ja voi alkaa vieraalle ihmiselle luettelemaan sääntöjään.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aapen moraali on siis olematon, se tuli jo todistettua. Miksi haet teoillesi oikeutusta täältä?

Se hakee kehuja ja huomiota

Vierailija
42/122 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli se mitä jo osasinkin odotella. Mies laittoi viestin, ettei voida olla enää tekemisissä, koska tämä loukkaa hänen vaimoa ja on väärin.

Voin melkein arvata kuka tuon viestin on laatinut. 

En vastaa mitään. Katsotaan kuinka kauan menee, kun alkaa kyselyä tulemaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa niuho vaimo. Pitäs nyt miehelle sen verran iloa suoda elämässään

Vierailija
44/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle pelkkää hupia, toisella on koko elämä kiinni siinä parisuhteessa. On lapsia ja mies ja yhteinen koti. Sitäkö sinä kahdehdit, kun pitää päästä siihen väliin säätämään? Yksin kylmästä sängystä on kateellisena kiva koittaa todistaa itselleen, että kyllä minä tuonkin miehen saan joltain muulta pois. Kuvitteellista valtaa.

Olet AP ihmissurkimus. Ei ole rahkeet riittäneet oman parisuhteen perustamiseen ja sitten pitää ängetä toisten onnea ja luottamusta rikkomaan. Häpeä. Unohdat varatun hupiukkosi viikossa, heillä saattaa mennä loppuelämä parisuhteen korjaamiseen ja epäilys jää ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
45/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki väärin. Ei sitä itse ymmärrä kun tuntuu niin hyvältä ne viestit mitä varattu mies lähettelee. Mun ex-mies teki kans tuota. Sitten kun sain tietää niin erosin ja jatkoin perhe-elämää yksin pienten lasten kanssa. Ja luulen ettei mieskään enää niin haluttu ole kun ei ole "varattu" ja sormus sormessa. Ei siis ole enää kiellettyä flirttailla muille naisille.

Vierailija
46/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on huomionkipeä Ä.mä. näitä on nähty ja poljettu. T.m41

Luuletko ettei se huomion kipeä nainen ole nauttinut siitä polkemisesta vai mitä yrität länkyttää? Sitä polkemistahan siinä juuri ollaan vailla. Ikuista rakkauttako luulet naisten sinulta hinkuvan?

-------

Meni tunteisiin näköjään. Pointti oli ettet kelvannut enempään. Et taida käsittää miten melkein kuka tahansa nainen kelpaa poljettavaksi kun miestä panettaa

Olen eri, mutta eiköhän se aika usein niin mene, ettei kumpikaan halua toiselta enempää. Ihan yhtä kelpaamattomia molemmat. Ja kuka nyt ylipäänsä on niin typerä, että haluaa rakentaa itsetuntonsa jonkun yksittäisen ihmisen kelpaamisten varaan.

Vierailija
47/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle pelkkää hupia, toisella on koko elämä kiinni siinä parisuhteessa. On lapsia ja mies ja yhteinen koti. Sitäkö sinä kahdehdit, kun pitää päästä siihen väliin säätämään? Yksin kylmästä sängystä on kateellisena kiva koittaa todistaa itselleen, että kyllä minä tuonkin miehen saan joltain muulta pois. Kuvitteellista valtaa.

Olet AP ihmissurkimus. Ei ole rahkeet riittäneet oman parisuhteen perustamiseen ja sitten pitää ängetä toisten onnea ja luottamusta rikkomaan. Häpeä. Unohdat varatun hupiukkosi viikossa, heillä saattaa mennä loppuelämä parisuhteen korjaamiseen ja epäilys jää ikuisiksi ajoiksi.

Miksi täällä aina oletetään, että parisuhde ja perhe on jotenkin kaikkien haave ja tavoittelemisen arvoinen asia?

Itse myönnän auliisti olevani niin itsekäs, että haluan asua yksin enkä mitään ukkoa ja kakaroita sotkemaan elämääni enkä kaipaa mitään yhteisiä lomamatkoja tai leffailtoja. Ahdistaa ajatus että pitäisi sietää toista ihmistä kodissani. Siksi käytän seksiin ja omaan nautintooni vain varattuja miehiä, ne ei yritä tunkea elämääni yhtään enempää kuin pariksi tunniksi silloin kuin minulle sopii

Vierailija
48/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun miehen flirtti itsetunnon kohottajana on yhtä arvokasta kuin flirttailu jonkun chattibotin kanssa. Niin kauan kuin ei ole erityistä suhdetta, mies voisi laukoa samat kohteliaisuudet ja himonosoitukset kenelle tahansa naiselle. Ja joku ottaa kiksinsä tuollaisesta, lol.

Vierailija
49/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli se mitä jo osasinkin odotella. Mies laittoi viestin, ettei voida olla enää tekemisissä, koska tämä loukkaa hänen vaimoa ja on väärin.

Voin melkein arvata kuka tuon viestin on laatinut. 

En vastaa mitään. Katsotaan kuinka kauan menee, kun alkaa kyselyä tulemaan.

Ap

Miksi? Ei siinä, maailman sivu on ukkomiehet uhranneet parisuhteitaan vieraan pimpan eteen. Tässä oli kuitenkin ihan omienkin sanojesi mukaan kyse pelkästä viestittelystä. Luuletko miehen vaarantavan perhe-elämänsä naisen takia, jolta ei ole tulossa edes p*llua? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
50/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu naisten kanssa on mukavaa. Piristää molempien päivää kun sen tekee oikein.

Se ei ole johtanut koskaan siihen että mentäisiin sänkyyn.

Usein se johtuu kyllä siitä että pitää keksiä toinen paikka jos molemmilla on siippa kotosalla.

-varattu mies

Vierailija
51/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aapen moraali on siis olematon, se tuli jo todistettua. Miksi haet teoillesi oikeutusta täältä?

Aloitus on tehty koska

A) mustasukkaisia av-mammoja on kiva kiusata

B) jotkut naiset ja miehet tarvitsevat nostatusta surkealle itsetunnolleen. Siinä auttaa flirttailu varatun kanssa. Voi ajatella olevansa niin vastustamattoman ihana, että varattu osapuoli ei kykene hillitsemään flirttihimojaan vaikka voisi sen seurauksena menettää paljon. Ei voi hillitä himoaan tätä vetovoimaista flirttailijaa kohtaan vaikkei edes pillua saisi. Ap on niin ihana ja vastustamaton, että varattu haluaa enemmän häntä kuin mitään muuta elämässään.... Jnejnekukkuu...

Veikkaan, että A

Vierailija
52/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina oletetään, että parisuhde ja perhe on jotenkin kaikkien haave ja tavoittelemisen arvoinen asia?

Itse myönnän auliisti olevani niin itsekäs, että haluan asua yksin enkä mitään ukkoa ja kakaroita sotkemaan elämääni enkä kaipaa mitään yhteisiä lomamatkoja tai leffailtoja. Ahdistaa ajatus että pitäisi sietää toista ihmistä kodissani. Siksi käytän seksiin ja omaan nautintooni vain varattuja miehiä, ne ei yritä tunkea elämääni yhtään enempää kuin pariksi tunniksi silloin kuin minulle sopii

Epäloogista...

Varatut miehethän ovat juurikin niitä parisuhdeihmisiä. Tottakai kotona oleva nainen voi olla heille vain kodinkone, mutta yleensä muutakin koska oma nainen on aina kalliimpi ja vaativampi pitää kuin maksulliset seksi- tai kodinhoitopalvelut. Yleensä jos mieheltä löytyy nainen, niin löytyy sen paremman laadun vuoksi.

Lisäksi toinen nainen ei ole koskaan ykkönen koska suhteessa oleva mies haluaisi aina ensisijaisesti puolisonsa haluavan häntä tarpeeksi. Miten kakkosnaisen osa nostattaa kenenkään itsetuntoa? Vaikkakin itse haluaisi vain satunnaista seksiä sellaisen huippumiehen kanssa, jonka kanssa pelkkä lomamatka ahdistaa...niin eipä se vielä tarkoita, että mies jota "ei itse huoli muuta kuin seksiin" huolisi sinut. Hölmö täytyy olla jos perustaa itsetuntonsa valheisiin.

Vierailija
53/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sika, joka haluaa valtaa ja tekee sen toisten kustannuksella.

Vierailija
54/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on huomionkipeä Ä.mä. näitä on nähty ja poljettu. T.m41

Luuletko ettei se huomion kipeä nainen ole nauttinut siitä polkemisesta vai mitä yrität länkyttää? Sitä polkemistahan siinä juuri ollaan vailla. Ikuista rakkauttako luulet naisten sinulta hinkuvan?

-------

Meni tunteisiin näköjään. Pointti oli ettet kelvannut enempään. Et taida käsittää miten melkein kuka tahansa nainen kelpaa poljettavaksi kun miestä panettaa

Oikeasti 😂 🤦🏽‍♀️ Luuleeko miehet että tämä alentaa naista kun he itse näin myöntävät että harrastavat seksiä ihan kenen kanssa vaan? Minusta tuntuu että se hampaaton pubiruusu on ihan vaan tyytyväinen helppoon nakkiin ja mies sieltä hänen röllintöllistään yrittää kömpiä aamulla pois niin ettei kukaan näe mistä tulee. Täällä sitten polleana leuhkitaan että ”kuka vaan kelpaa röh röh” 🤣😝

Vierailija
55/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas puhutaan vallasta ja haukutaan puolin ja toisin. Mitä jos jokainen ottaisi vastuuta omista tekemisistään. Useimmat naiset puhuvat puolisostaan ikään kuin näillä ei olisi omaa mielipidettä eikä tahtoa vaan joku kolmas osapuoli tulee ja vie. Tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Olisko siinä joku totuudensiemen joka avaisi vähän ajatuksia.

Enkä puhu nyt tässä oikeasta enkä väärästä, usein asiat ei ole aivan niin yksinkertaisia. Jokainen meistä tarvii arvostusta ja hyväksyntää ja haluaa tulla rakastetuksi sellaisena kuin on. Se on se perustarve jonka vuoksi asioita tapahtuu, oli ne oikein tai väärin. Jos tarpeet ei täyty, on siis mahdollista että sitä täyttymistä haetaan jostain muualta. Useinkaan ei ole kyse pelkästä seksistä edes, vaan sen takana on aivan jotain muuta.

Vierailija
56/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäloogista...

Varatut miehethän ovat juurikin niitä parisuhdeihmisiä. Tottakai kotona oleva nainen voi olla heille vain kodinkone, mutta yleensä muutakin koska oma nainen on aina kalliimpi ja vaativampi pitää kuin maksulliset seksi- tai kodinhoitopalvelut. Yleensä jos mieheltä löytyy nainen, niin löytyy sen paremman laadun vuoksi.

Lisäksi toinen nainen ei ole koskaan ykkönen koska suhteessa oleva mies haluaisi aina ensisijaisesti puolisonsa haluavan häntä tarpeeksi. Miten kakkosnaisen osa nostattaa kenenkään itsetuntoa? Vaikkakin itse haluaisi vain satunnaista seksiä sellaisen huippumiehen kanssa, jonka kanssa pelkkä lomamatka ahdistaa...niin eipä se vielä tarkoita, että mies jota "ei itse huoli muuta kuin seksiin" huolisi sinut. Hölmö täytyy olla jos perustaa itsetuntonsa valheisiin.

En minä tarvitse miestä itsetuntoon vaan seksiin. Ja olen huomannut, että vapaa mies alkaa ennemmin tai myöhemmin poikkeuksetta rajoittamaan elämääni, tunkemaan kotiini tai olettamaan että olen jotenkin velvollinen ottamaan hänet huomioon kun suunnittelen menojani

Kun on reservissä muutama varattu saa munaa aina kun siltä tuntuu, muun ajan saavat touhuta ihan mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat

Vierailija
57/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan hirveetä kuraa tää keskustelu. Jäätäviä oletuksia ja ajatuksia. Ei ihme että kaikenlaista tapahtuu. Hirveän kylmää ja kovaa ja päällimmäisenä taistelu siitä kuka kelpaa kellekin ja oman arvon näkeminen statuksen kautta. Millään muulla ei väliä. Rakkaudesta ei tietoakaan enää. Apua.

Vierailija
58/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäloogista...

En minä tarvitse miestä itsetuntoon vaan seksiin. Ja olen huomannut, että vapaa mies alkaa ennemmin tai myöhemmin poikkeuksetta rajoittamaan elämääni, tunkemaan kotiini tai olettamaan että olen jotenkin velvollinen ottamaan hänet huomioon kun suunnittelen menojani

Kun on reservissä muutama varattu saa munaa aina kun siltä tuntuu, muun ajan saavat touhuta ihan mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat

Niin sinulle siis käy kuka vain koska vain? Ei ole väliä kuka reserviläinen pääsee paikalle milloinkin, makusi on niin yksipuolinen? Eikö kaikista helpointa olisi silloin maksaa seksistä koska silloinhan saisit juuri sitä mitä ikinä haluat tehdä juuri silloin kun haluat? Jos et ole kamalan epäviehättävä niin ei luulisi olevan kovin kallista... Luulen kyllä, että ei-parisuhde-taustaisten sinkkumiesten reservi vaan toimisi tuohon tarkoitukseen vielä paremmin. Niistä pääsisi kuka vaan milloin vaan. Yhtä helposti tauteja saa pettäviltä varatuilta kuin sinkuilta, joten en tätäkään eroa miesten välille tekisi jos sulta nyt loppuu selitykset kesken. Ei nyt tule oikeastaan muuta vaihtoehtoa mieleen kuin, että juurikin seksuaalinen itsetuntosi on huono kun romantiikka et kaipaa, mutta reservi pitää muodostaa juuri varatuista miehistä. Kiksit tulee siitä kun mies on valmis riskeeraamaan jotain ollakseen kanssasi. Muuten reserviin kuuluisi sinkkuja ja varattuja eikä sinua ihan oikeasti kiinnostaisi miten muun ajan saavat touhuta ihan mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat... nyt haluat nimenomaan, etteivät touhua vapaasti mitä vaan muulloin.

Vierailija
59/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan tyhmä ja huumorintajuton kun en tajua mitä te saatte jostain wa-flirttailuista. Siis lähettelette toisillenne jotain memejä ja hymiöitä. Ja toinen vielä varattu. On teillä huvit.

Vierailija
60/122 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäloogista...

Niin sinulle siis käy kuka vain koska vain? Ei ole väliä kuka reserviläinen pääsee paikalle milloinkin, makusi on niin yksipuolinen? Eikö kaikista helpointa olisi silloin maksaa seksistä koska silloinhan saisit juuri sitä mitä ikinä haluat tehdä juuri silloin kun haluat? Jos et ole kamalan epäviehättävä niin ei luulisi olevan kovin kallista... Luulen kyllä, että ei-parisuhde-taustaisten sinkkumiesten reservi vaan toimisi tuohon tarkoitukseen vielä paremmin. Niistä pääsisi kuka vaan milloin vaan. Yhtä helposti tauteja saa pettäviltä varatuilta kuin sinkuilta, joten en tätäkään eroa miesten välille tekisi jos sulta nyt loppuu selitykset kesken. Ei nyt tule oikeastaan muuta vaihtoehtoa mieleen kuin, että juurikin seksuaalinen itsetuntosi on huono kun romantiikka et kaipaa, mutta reservi pitää muodostaa juuri varatuista miehistä. Kiksit tulee siitä kun mies on valmis riskeeraamaan jotain ollakseen kanssasi. Muuten reserviin kuuluisi sinkkuja ja varattuja eikä sinua ihan oikeasti kiinnostaisi miten muun ajan saavat touhuta ihan mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat... nyt haluat nimenomaan, etteivät touhua vapaasti mitä vaan muulloin.

Juurihan selitin edellisessä viestissäni että ei-varatut alkaa poikkeuksetta käyttäytymään tai olettamaan että olemme parisuhteessa. Vaikka miten alussa tekee selväksi että kyseessä on pelkkä seksisuhde, jossain vaiheessa alkaa kysely vapaa-ajastani tai tunkemaan yöksi kotiini tai muuten rajoittaa olemistani. En aio maksaa seksistä niin kauan kuin joku varattu on käytettävissä, minua ei kiinnosta olenko hänen silmissään ykkönen, kakkonen vai kuinka mones kunhan hoitaa hommansa sängyssä. Sellaisesta myös pääsee eroon helpommin kuin sinkkumiehestä kun kyllästyttää

Elämäni sisältö on jossain ihan muualla kuin tavoitella titteliä ”vaimo” tai ”äiti”. Miehet on kulutushyödykkeitå mutta muuten heistä on vain vaivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän