Voisin mennä nukkumaan vaikka 20.30. Menen 21.30. Muita aikaisia nukkujia?
Kommentit (7)
Aika usein tulee mentyä lasten 4v ja 10kk kanssa klo 20 petiin, mies on kuitenkin myöhempään töissä, niin ei aina huvita jäädä yksin valvomaan. Yöt on vielä senverran rikkonaisia, että tarttee ne alkuyön pari tuntia lisää, jotta jaksaa olla normaali, eikä mikään väsymyksestä raivohullu kilahtelija.
Jonkun aikaa surffailen ja kuuntelen musiikkia, nukkumaan käyn heti kun silmiä painaa vähänkin. On ollut aikasemmin vaikeaa hyväksyä aamurytmiin siirtyminen, kun oon ollu yötyöläinen..mutta aamurytmissä lasten kanssa elämä vain sujuu paremmin😅
Jos saisin aikaisin unta niin olisin jo nukkumassa. Eikä haittaa vaikka en heräisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin aikaisin unta niin olisin jo nukkumassa. Eikä haittaa vaikka en heräisi enää.
Ei kai nyt noin synkkää sentään? 😥
Juu nytkin sängyssä.Kohta unten maille
Sinnittelen klo 22 asti, sen pidempään ei pysty millään. Tarvitsen paljon unta, jos saan itse päättää niin nukun helposti 11-12 tuntia yössä.
Minusta tuli sellainen kun vaihdevuodet alkoivat. Yöuni on niin katkonaista että illalla väsyttää aikaisemmin.
Mä voisin mennä jo kuudelta nukkumaan. Sen harvan kerran kun olen yksin kotona, niin menenkin.