Mulla ei ole yhtään kaveria ketä voisin pyytää vapaa-ajalla tekemään jotain kanssani :(
Töissä ja joka paikassa jään AINA ulkopuoliseksi vaikka juttelen kaikkien kanssa. Jopa ääneen sanon että olisi kiva joskus tehdä jotain.
Sit jossain vaiheessa saan kuulla että työporukka / kouluporukka / harrastusporukka on tehnyt jotain kivaa yhdessä ja minua ei tietenkään kutsuttu mukaan.
Mistä tällainen voi johtua kun toistuu aina ja uudestaan mihin ikinä menenkin?
Kommentit (60)
Onko sulla ketään sukulaista tai perhetuttua, joka voisi kommentoida asiaa? Me ollaan liian kaukana havainnoimaan tilanteita, joiden kulusta et pysty kertomaan, ja sinä taas olet liian lähellä hahmottaaksesi niitä tilanteita.
Ja tietenkään kukaan ei osaa samaistua tähän kun jokaisella on vähintään 20 kaveria ketä voi pyytää oluelle..
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ketään sukulaista tai perhetuttua, joka voisi kommentoida asiaa? Me ollaan liian kaukana havainnoimaan tilanteita, joiden kulusta et pysty kertomaan, ja sinä taas olet liian lähellä hahmottaaksesi niitä tilanteita.
Sukulaiset ja perhetutut vaan víttuilis asiasta ja vähättelis. Sanoisivat että mihin sä mitään kavereita tarvitset aikuinen ihminen. Ja äitini alkaisi jankuttaa että "tee lapsia!!!!"
Ei mullakaan. Niin arka kysymäänkään ketään, kun monesti on kieltäydytty. Onneksi on semmoinen bileporukka kuitenkin, johon kuulun ja tavataan n kolme kertaa vuodessa.
Mullakaan ei ole kavereita, joiden kanssa tekisin mitään tai menisin mihinkään. Olen nyt 54 ja en edes enää halua ketään vaapaa-ajan kaveria, kun en tiedä mitä dellaisen kanssa pitäisi tehdä tai miten olla. Enkä oikeastaan halua mitään velvollisuutta viettää baari- tai teatteri-iltaa, rapujuhlia, museokierrosta, kaupunkilomaa tms. Oma perhe on paras, ei tarvitse esittää muuta kuin on, hieman lapsellinen sohvaperuna pelailija ja vauvapalstailija.😊
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan. Niin arka kysymäänkään ketään, kun monesti on kieltäydytty. Onneksi on semmoinen bileporukka kuitenkin, johon kuulun ja tavataan n kolme kertaa vuodessa.
Mä kysyin kerran harrastuksessa joltain ihmiseltä että haluaisiko mennä käymään pikasesti kahvilla viereisessä kahvilassa. Tyyppi meni ihan vaikeaksi ja sopersi jotain että "mun täytyy mennä" ja suurin piirtein juoksi karkuun :D Enpä ole sen jälkeen kysellyt. ap
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole kavereita, joiden kanssa tekisin mitään tai menisin mihinkään. Olen nyt 54 ja en edes enää halua ketään vaapaa-ajan kaveria, kun en tiedä mitä dellaisen kanssa pitäisi tehdä tai miten olla. Enkä oikeastaan halua mitään velvollisuutta viettää baari- tai teatteri-iltaa, rapujuhlia, museokierrosta, kaupunkilomaa tms. Oma perhe on paras, ei tarvitse esittää muuta kuin on, hieman lapsellinen sohvaperuna pelailija ja vauvapalstailija.😊
Sinä et tiedä yksinäisyydestä mitään kerta on oikein oma perhekin. Ei tarvitse tulla tänne hieromaan onneasi muiden naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan löytänyt esim. jostain faceryhmistä kavereita?
En ole löytänyt. Vuosia olen kuulunut kahteen ryhmään, joissa tuhansia jäseniä. Ei vain ole ketään 100km säteellä täältä. Pohjois-Suomessa asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä yksinäisyydestä mitään kerta on oikein oma perhekin. Ei tarvitse tulla tänne hieromaan onneasi muiden naamaan.
Joo, mitä tänne tulee uikuttaan kun ei edes halua kaveria perheen lisäksi. Eipä ole mullakaan perhettä eikä kaveria. Olen eläkeläinen eli ei edes enää työpaikkaa eikä työkavereita. Muutin pois Hgistä ja kaverit jäivät sinne.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saman ikäinen ja sama tilanne. En tiedä mikä auttaisi.
Ottakaa toisiinne kontaktia ja keksikää jotain yhdessä ja muita mukaan ja.
Tuollaista se on mullakin aina ollut. Ja nyt oon jo 40v. Että tuskin tuun mitenkään suosittu ihminen olemaan jatkossakaan.
Millä nimellä on faceryhmiä mistä voi löytää? En ymmärrä mitään tuollasista.
Entä jos järjestät itse jotain konkreettista yhteistä tekemistä ja kutsut töistä vaikka pari tyyppiä, voisko se olla hyvä alkusysäys että suakin sen jälkeen pyydettäisiin
Vasta viime viikolla luulin olevani "osa porukkaa" muutaman naisen kanssa. Sit jälkeen päin kuulin miten heillä oli ollut oikein railakas ja hauska baari-ilta. Eipä ollut mua kutsuttu vaikka olen monta kertaan sanonut miten olisi kiva mennä pitkästä aikaa baariin. Tekis mieli itkeä.