Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaste tarkan euron ruoanlaittajille: 200 euroa loppukuuksi

Vierailija
04.03.2014 |

Nyt pitäisi kahden ihmisen ruoat saada loppukuuksi taiottua 200 eurolla.

Pakkasessa on marjoja + joulukinkkua. Kaapeissa puurohiutaleita, jauhoja, papuja, linssejä, muutama purkki tonnikalaa ja tomaattikastiketta, yms.

Itse laihdutan ja pyrin syömään terveellisesti, paljon vihanneksia jne. Mieluiten kotimaisia. Kaksi kertaa viikossa olisi suotavaa olla kalaa (ei kalapuikkoja tms epäterveellistä).

Mies ei syö tonnikalaa, puuroja tai uunimakkaraa.

Millaiset viikkomenut saan 200 eurolla taiottua neljäksi viikoksi?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:25"]

Syöttekö kaksi kertaa päivässä kotona? Mutta esim. 400g jauhelihaa maksaa 2,49e ja tomaattikastikkeen tekemällä sitä syö pari ateriaa pastan kanssa. Keitot ovat edullisia ruokia, makaronilaatikko ja kiusaukset samoin. Kyllä tuon rahan pitäisi aika helpostikin kahdelle ihmiselle.

[/quote]

400 g paketti naudan vähärasvaista jauhelihaa maksaa kyllä Pirkallakin joku 5,50 euroa. Mistä ihmeestä saat jauhelihaa noin halvalla?

Syömme kotona vaihtelevasti, joskus yksi, joskus kaksi kertaa päivässä. Minä saatan käydä töissä lounaalla, usein otan eväät. Mies käy lounaalla harvoin: elää kahvilla päivän ja mättää ruokaa kaksin käsin illalla.

Mies ei syö keittoja. Minä syön nykyisin aika vähän pastaa tai perunaa, enempi salaattia porkkana/lantturaastetta jne.

400 g jauheliha-tomaattikastike riittää meillä yleensä miehelle yhteen annoksen, mulle kahteen pienempään.

[/quote]

onko pakko ostaa nyt sitten tässä kuussa sitä vähärasvaista? osta tässä kuussa vähän edullisempaa ja ens kuussa palaa takaisin tervelliseen elämään. Kanakoivet ovat yleensä halpoja, alle 2 eur/kg

Siis syökö sun miehesi yhdessä annoksessa 400g jauhelihaa + tomaattikastikkeet lisäksi + pastat?!? No, tässä kohtaa kannattaa ehkä opettaa miehellesi uusi lautasmalli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla