Jos saisit 50000e perinnön, menisikö se yhteiseen hyvään
vai käyttäisit vain itseesi?
Mitä tekisit tuolla rahalla?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:15"]
Sain n. 15.000,00 euroa perintöä parisen kuukautta sitten.
Osan sijoitin, osan laitoin säästöön ja osalla tehtiin asuntoon pientä remonttia. Mutta tuo remontti kyllä meni miehen kanssa puoliksi, ei hänkään esim. osinkojaan jaa minun kanssani.
[/quote]
Eikö tunnu hassulta puolitella kuluja avioliitossa??
Meillä kaikki on yhteistä, toki potista saa ottaa omiin haaveisiin rahaa jos haluaa mutta toisaalta meillä on yhteiset haaveet.... samaan konkurssiin ne menee:) En osaisi kuvitellakaan tilannetta että haluaisin remontoida kotia ja saisin vain puolet tehtyä kun mies ei juuri silloin haluaisi investoida remppaan:D
[/quote]
Meillä oli aviopuolisoiden hyöty kielletty testamentissä.
t: 46
[/quote]
Mielenkiintoista. En koe hyötyväni miehestäni eikä hänkään minusta vaikka yhteinen perhe-elämämme on yhdessä maksettu:) Ehkä on hyvä että lähes 0 on lähdetty aikoinaan, koko elämä on yhteen rakennettu.
Tarkoittaako tuo sitä että teillä on suurinpiirtein omat maitotölkit jääkaapissa ettei vaan hyödy toisen omasta?? Kärjistetysti....
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:15"]
Osan sijoitin, osan laitoin säästöön ja osalla tehtiin asuntoon pientä remonttia. Mutta tuo remontti kyllä meni miehen kanssa puoliksi, ei hänkään esim. osinkojaan jaa minun kanssani.
[/quote]
Meillä kaikki on yhteistä, toki potista saa ottaa omiin haaveisiin rahaa jos haluaa mutta toisaalta meillä on yhteiset haaveet.... samaan konkurssiin ne menee:) En osaisi kuvitellakaan tilannetta että haluaisin remontoida kotia ja saisin vain puolet tehtyä kun mies ei juuri silloin haluaisi investoida remppaan:D
[/quote]
Meillä on yhteistili sekä omat tilit.
Mies tosiaan saa osinkoja aika paljon (ja usein) joten hänellä yleensä on enemmän rahaa kuin mulla.
Mutta juu, kyllä me maksetaan kaikki puoliksi. Jäljelle jääneillä rahoilla kumpikin tekee mitä haluaa. Meillä tämä on toiminut hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:15"]
[/quote]
[/quote]
Meillä oli aviopuolisoiden hyöty kielletty testamentissä.
t: 46