Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni itkee, pelkää kuolevansa kun Venäjä hyökkää.

Vierailija
04.03.2014 |

Isoisältä on kuullut niin paljon sotajuttuja, että ei osaa ymmärtää eroa vanhojen sotien ja nykyisyyden välillä. Kun kaikkialla nyt puhutaan Venäjän pelosta, lapseni on alkanut olemaan levoton ja sanoo että pelkää kuolemaa. Mitenkä saisin tuettua, lohdutettu, autettua lastani uskomaan, että ei Venäjä ole mitään meille tekemässä? Sinänsä minua ei haittaisi, vaikka ryssät ampuisikin tuon nulikan, mutta tuohon pallittomaan itkemiseen menee hermot.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan luovuttaa vanhemmuus sellaiselle joka siihen kykenee

Vierailija
2/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi isoisä on ollut sodassa niin "lapsesi" on todennäköisesti 30-40v joten yritä nyt rauhoitella pikkuista. Tai voihan miehet tehdä lapsia vaikka 80 vuotiaana, eli ehkä hän onkin nuorempi sitten, ja voihan isoisä keroa sotajuttuja vaikka ei olisi sota-aikana itse vielä syntynytkään. Mun isoisä oli sodassa ja kertoi niitä juttuja joskus, mutta harvoin...olen 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lapselle se mitä sotasankareita suomalaiset ovat olleet. Miten urhollisesti taistelleet aikaisemminkin venäjää vastaan ja voittaneet sen helposti. Ei ole mitään pelättävää, se yhtä helppo juttu kuin pelaisi videopeliä.

Vierailija
4/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme, miksei mammojen kannattaisi jo tehdä pakovalmisteluja ja vouhottaa hysteerisenä sodasta ympäriinsä. Se vaikuttaa väistämättä lapsiinkin.

Tosin tämän on pakko olla provo, mutta vastasin silti.

Vierailija
5/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt rauhoitella sitä +35v lastasi siellä.

Vierailija
6/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen lapsen on täytynyt kuulla sen millaisia sotasankareita me suomalaiset olemme ja hänet pitää sitoa leikkikentän keinuun ettei lähde jo hyökkäämään Venäjälle leikkipyssyineen. Jos siihen vielä sattuu samaan aikaan muita lapsia, niin yhdessä kiljuen riemusta tekevät lähtöä valloittamaan Venäjää ja saamaan uusia leikkipaikkoja. Ehkä naapurin lapset hieman auttavat ja lainaavat leikkipyssyjään vaikka muuten on hieman kiusanhenkiä kun yhdessä leikitään.

Vierailija
7/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 07:45"]

Tässä näemme, miksei mammojen kannattaisi jo tehdä pakovalmisteluja ja vouhottaa hysteerisenä sodasta ympäriinsä. Se vaikuttaa väistämättä lapsiinkin.

Tosin tämän on pakko olla provo, mutta vastasin silti.

[/quote]

Helvetin huono provo vielä.

1. Tosiaan jos isoisä ollut sodassa, lapsi on aikuinen.

2. Kukaan ei sano. "Sinänsä minua ei haittaisi, vaikka ryssät ampuisikin tuon nulikan".

- Tosin jos tämä itkevä lapsi on 40v jälkeenjäänyt ja lapsensa ampumisesta hetkahtamaton vanhempi vaikea mielenterveyspotilas niin aloitus voi olla totta. Jokainen voi pähkäillä onko..

Vierailija
8/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 07:24"]

Jos lapsesi isoisä on ollut sodassa niin "lapsesi" on todennäköisesti 30-40v joten yritä nyt rauhoitella pikkuista. Tai voihan miehet tehdä lapsia vaikka 80 vuotiaana, eli ehkä hän onkin nuorempi sitten, ja voihan isoisä keroa sotajuttuja vaikka ei olisi sota-aikana itse vielä syntynytkään. Mun isoisä oli sodassa ja kertoi niitä juttuja joskus, mutta harvoin...olen 42v

[/quote]

Siis selvä provohan tämä on, muttei toddellakaan siitä syystä että sotaveteraanin lapsenlapsi lähentelee kurppaikää.

T. Parikymppinen Kannaksen sissin tyttärentytär

Vierailija
9/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 08:11"]

Siis selvä provohan tämä on, muttei toddellakaan siitä syystä että sotaveteraanin lapsenlapsi lähentelee kurppaikää.

T. Parikymppinen Kannaksen sissin tyttärentytär

[/quote]

No itkeekö parikymppiset äidille isoisän juttuja usein? Ja kyllähän joku 5v sotaveteraanin lapsenlapsi on enemmän kun harvinainen, mutta ei mahdoton kuten siellä lukee, että mies voi tehdä lapsia vaikka 80v.

Vierailija
10/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lapselle, että aivan varmasti tulee kuolemaan. Kaikkein todennäköisimmin vanhuuteen.

Vierailija
11/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 07:06"]

Isoisältä on kuullut niin paljon sotajuttuja, että ei osaa ymmärtää eroa vanhojen sotien ja nykyisyyden välillä. Kun kaikkialla nyt puhutaan Venäjän pelosta, lapseni on alkanut olemaan levoton ja sanoo että pelkää kuolemaa. Mitenkä saisin tuettua, lohdutettu, autettua lastani uskomaan, että ei Venäjä ole mitään meille tekemässä? Sinänsä minua ei haittaisi, vaikka ryssät ampuisikin tuon nulikan, mutta tuohon pallittomaan itkemiseen menee hermot.

[/quote]

Tämä on provo. Ap:lla ei ole lasta, hän on ilmiselvä vela. Hän voi vitsailla lapsen tappamisella, koska hän tietää, ettei itselle voi käydä vastaavaa. Turvallisessa vela-maailmassa ei voi koskaan menettää sitä kaikkein tärkeintä, koska sitä ei ole.

Vierailija
12/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lapset vain innostuvat sodasta kun kuulevat siitä. Lähtevät juosten hakemaan leikkipyssyjään suunnitellen hyökkäystä sekä sitä sitä miten saadaan uusia leikkipaikkoja ja voidaan ryöstää lelut venäläisiltä jos heille onnettomilla on mitään hyviä leluja. Niin hieman eripuraisetkin lapset leikkivät yhdessä ja myös naapurin Ville otetaan leikkiin mukaan vaikka normaalisti hänelle ei puhuta koska sen leikit eivät ole kivoja, vaan tyhmiä.

Vierailija
13/13 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 08:31"]

Oikeasti lapset vain innostuvat sodasta kun kuulevat siitä.

[/quote]

Niin ne lapset jotka ei tiedä siitä mitään. Lapset jotka asuu/asuivat oikeasti sotatoimialueella, ja nähneet kuolleita/tappamista tuskin kovin paljon siitä innostuvat.