Kuvaako miehesi toisia miehiä alastomina?
Mun mies ottaa kuvia alastomista kavereistaan saunailloissa. Kuulemma toisetkin äijät kuvailevat. Mun mies katselee aika useinkin noita kuvia tietokoneen ruudulta....Onko kellään samanlaisia kokemuksia...mua on jotenkin alkanut vaivaamaan asia...tietysti parempi että kuvaa alastomia kamujaan kuin vieraita alastomia naisia, mutta silti....
Kommentit (33)
Taitaa kaverit kiinnostaa muutenkin kuin vaan kavereina...
Kuvaa, on muka "hauskaa"! :D Mutta ei (tietääkseni) kyllä niitä kovin usein kattele, mitä joskus kavereittensa kans naureskelee...
Ehkä joku vajaaälyinen 'man child' kuvaa nakuja kavereitaan ja kikattelee kuville, mut ei kuulu mun aikuisen mieheni tapoihin ainakaan.
Ehkä joku vajaaälyinen 'man child' kuvaa nakuja kavereitaan ja kikattelee kuville, mut ei kuulu mun aikuisen mieheni tapoihin ainakaan.
Kyllä minunkin poikaystäväni kuvaa kavereitaan saunassa. Mutta hän harrastaa valokuvaamista muutenkin, kamera on mukana melkein kaikkialla. Taiteellisesti lahjakkaat ihmiset ovat oman kokemukseni mukaan aika vapaamielisiä joten alastomuus ei ole heille mikään kummajainen. Minun ukolle alaston mies on ihan samanlainen kuvauskohde kuin vaikka kaunis auringonlasku tai Empire State Building. Mieheni ei koskaan naureskele tai pilkkaa kuvauskohteitaan minulle, onpa kuvassa sitten ihminen vaatteet päällä tai ilkosillaan. Kunnioittaa ihmisiä ihan sellaisena kuin ovat. Tosin ymmärrän keskustelun aloittajan ihmettelyä jos mies katselee paljonkin alastomien frendiensä kuvia, eikä sinänsä ole innokas valokuvaaja muutenkin.
Deittailin joskus miestä, joka saunailloissa otti kuvia miehistä suihkussa. Kaapistahan se mies tuli myöhemmin :)
Deittailin joskus miestä, joka saunailloissa otti kuvia miehistä suihkussa. Kaapistahan se mies tuli myöhemmin :)
En tiedä kuvaako mun mies kavereitaan. Samaa mieltä 11:n kanssa, minustakaan ei tommosissa hauskanpidoissa otetuista kuvissa ole mitää outoa. Jos mieheni ottaisi kuvia kavereistaan vaikka just rantasaunalla kun rynnivät munasillaan uimaan, niin ei se minua häiritsisi. Saavat ottaa kuvia munkin äijästä vastaavassa tilaisuudessa, ei ongelma minulle.
Itse olen avoimesti 32v. gay mies, tulin kaapista 17-vuotiaana. Kaikki silloiset kaverit ja uudetkin ovat asian hyväksyneet ilman nikotteluja. Heterokavereille ei ole ongelmana olla alasti vaikkapa saunailloissa minun läsnäollessani. Vaikka hetero kavereitteni joukossa on todella komeitakin miehiä, en ajattele millaista olisi sekstailla heidän kanssaan enkä ikinä voisi kuvitella hipelöiväni heitä tms. He ovat kavereitani, ei muuta, piste. Kyllä meidänkin kaveriporukoissa otetaan kuvia saunailloissa. Kuvia katsoessani näen kaverini saunassa alastomana, that´s it. En vedä käteen kuvia katsellessani, vaan näen kuvassa ihmisen josta tykkään nimenomaan ihmisenä, en alastomana miehenä.
Toki keskustelun aloittajan mies voi olla kaapissa oleva homo. Mutta ei alastomia miehiä kuvaava mies todellakaan ole välttämättä homo. Eikä homomies katso jokaista miestä, olipa tämä vaatteet päällä tai alasti, seksiä ajatellen ja himoiten, vaan ihan ihmisenä.
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Ja minä olen sentään mies.
Vaikuttaa homolta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:27"]Onkohan tää se, telakoituja ukko?
[/quote]
Vai shitfie mies
Tapaako myös kavereitaan levähdysalueilla?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:05"]
Eipä tulisi mieleenkään ottaa naisten saunaillassa kuvia toisistamme. Miksi miehet harrastavat tällaista, kun kerta se näyttää olevan näin yleistä? Onko kyseessä joku miehinen egon, lihasten ja kikkelin pullisteluhomma?
[/quote]
Varmaan on osin jotain tällaistakin mukana. Itse olen mies ja kyllä se jotenkin kohottaa itsetuntoa kun on kanttia olla alasti kameran edessä. Kyllä netistä löytyy vaikka miten paljon ihan tavallisten ihmisten, opiskelijajärjestöjen jne kotisivuilta kuvia joissa miehet ilkosillaan saunassa.
Täällä kirjoittelee mies, joka ei ensinnäkään käy saunassa edes yksin, koska minulla on olemassa suihku, josta tulee lämmintä vettä ja jota käyttämällä voin peseytyä säännöllisesti, ja toiseksi, jos jossain tilanteessa - yleensä hyvin alkukantaisissa olosuhteissa sivilisaation ulkopuolella - muuta peseytymismahdollisuutta ei ole kuin lämmitetty sauna, haluan silloinkin käydä siellä yksin. Minua ei kiinnosta lyllertää pers ja heppi paljaana ahtaassa ja tukalassa koti-Auschwitzissa muitten äijien kanssa. Yleensä siitä saa osakseen saunamafian ihmettelyä, mutta siinähän ihmettelevät. Sanon vaan yks'kantaan, että koska en halua tulla kanssanne alasti saman peiton alle, en halua tulla kanssanne alasti samaan saunaankaan. Siinä on raja, jolloin minä lakkaan olemasta kohtelias ja menemästä porukan vietävänä sekä osallistumasta sosiaalisiin pakkorituaaleihin, ja siihen minulla on oikeus. Sensijaan viinaa ryystän ja grilliapetta mussutan kyllä muiden ukkojen kanssa oikein hyvällä ruoka- ja juomahalulla.
Ihan eri tilanne on, jos nainen tai useampi pyytää minua saunaan kanssaan. Silloin menen mielelläni, mikäli saan olla ainoa mies hänen/heidän kanssaan samassa saunassa.
Tässä jälkimmäisessä tapauksessa koko saunan funktio muuttuukin peseytymisestä hiukan seksi- tai erotiikkaseikkailun suuntaan, ja sellaisesta siis tietenkin pidän.
Tämä aloittajan mies vaikuttaa jotenkin eriskummalliselta. Minulle ainakin tulee mieleen, että mahtaakohan hän saada erotiikkansa, seksiseikkailunsa ja punaisten lyhtyjen jännityksesnsä muilta miehiltä. Mielestäni aloittajan kannattaa olla varuillaan ja skeptinen.
Oon ite 23v. mies. On mulla joitain kuvia kavereista munat paljaina, otettu yhen äijän polttareissa. Kait kavereilla on kuvia minusta munasillaan samoista bileistä. Mitä noista. Siinähän nuo on kuvia kuin muutkin kuvat.
Ööh, vähän oudolta kuulostaa.