Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaako miehesi toisia miehiä alastomina?

Vierailija
03.03.2014 |

Mun mies ottaa kuvia alastomista kavereistaan saunailloissa. Kuulemma toisetkin äijät kuvailevat. Mun mies katselee aika useinkin noita kuvia tietokoneen ruudulta....Onko kellään samanlaisia kokemuksia...mua on jotenkin alkanut vaivaamaan asia...tietysti parempi että kuvaa alastomia kamujaan kuin vieraita alastomia naisia, mutta silti....

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quotethor="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:37"]

En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Ja minä olen sentään mies.

Vaikuttahomolta.

[/quote]Aika gayta minustakin. En pitäisi minään mekkinä kuvia jostain saunaillasta,mutta jos kuvaa jokaisessa saunailassa, niin ehkä siinä on takana jotain muuta.

Vierailija
22/33 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin OK jos joskus ottaa kuvia polttareissa tai varpajaisissa tai saunailloissa. Tai jos mies on valokuvauksen harrastaja muutenkin. Mutta jos mies kuvaa ilkosillaan olevia miehiä jokaisessa  saunaillassa, eikä ole muuten innokas valokuvaaja ja myös kuvattavat haluaa tulla joka kertaa kuvatuksi alastomana, niin kyllä minuakin epäilyttäisi.

Kysyin omalta mieheltäni (38 vuotta) ja hän sanoi että hänestä saattaa olla olemassa joitain kuvia kikkeli paljaana kaverinsa varpajaisista, kun jotkut miehistä näppäili kuvia. Ei kuvatuksi tuleminen häntä häirinnyt, kun se kuuluu tuommoiseen tilanteeseen. Mutta hänkin epäilisi, jos sama mies kuvaisi joka kerta saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tykkäisi, jos toinen mies kuvaisi minun aviomiestäni alastomana, edes saunaillassa.

Vierailija
24/33 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oltiin äijien kanssa mökkisaunalla viikonloppuna. Otettiin siellä kuviakin, joissa osassa niin itse kuin jotkin muutkin kundit munasillaan. En koe esitteleväni vehkeitäni, enkä usko muidenkaan niin tekevän. Saunassa nyt vaan ollaan alasti, joten siellä otetuissakin kuvissa ollaan nakusillaan. Ei mun munat mitään ehdottomasti piilossa pidettäviä kruununjalokiviä ole.  Eilen käytiin Lintsillä, siellä oltiin vaatteet päällä, joten kuvissakin ollaan pukeissa. Kummankin reissun kuvia katselen ihan samalla tavalla.  Vaimo, jolle saunakuvissa ei mitään ongelmaa,  kertoi tästä keskustelusta ja kehoitti kommentoimaan.

Vierailija
25/33 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ottaa joskus kuvia toisista kundeista, kun vaikka mökillä hilpaisevat alasti saunasta järveen. yms. On minunkin miehestä samanlaisia kuvia hänen kavereillaan. Minusta ihan harmitonta poikien huumoria, ei haittaa jos miehellä on alastonkuvia kamuistaan ja miehen kavereilla minun rakkaastani.

Vierailija
26/33 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:24"]Mun mies ottaa kuvia alastomista kavereistaan saunailloissa. Kuulemma toisetkin äijät kuvailevat. Mun mies katselee aika useinkin noita kuvia tietokoneen ruudulta....Onko kellään samanlaisia kokemuksia...mua on jotenkin alkanut vaivaamaan asia...tietysti parempi että kuvaa alastomia kamujaan kuin vieraita alastomia naisia, mutta silti....

[/quote]

Ei minun miehelläni ole tuollaisia tapoja. Onkohan sinun miehesi kenties kaappihomo?

Vierailija
27/33 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:24"]Mun mies ottaa kuvia alastomista kavereistaan saunailloissa. Kuulemma toisetkin äijät kuvailevat. Mun mies katselee aika useinkin noita kuvia tietokoneen ruudulta....Onko kellään samanlaisia kokemuksia...mua on jotenkin alkanut vaivaamaan asia...tietysti parempi että kuvaa alastomia kamujaan kuin vieraita alastomia naisia, mutta silti....

[/quote]

Ei minun miehelläni ole tuollaisia tapoja. Onkohan sinun miehesi kenties kaappihomo?

Vierailija
28/33 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää se, telakoituja ukko?

Vierailija
29/33 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni otamme lomakuvia siinä kuin muutkin. Ja kun olemme naturisteja, niin aina niihin kuviin osuu sekä alastomia miehiä että naisia rannoilla ja muilla alueilla. Eli vastaus on kyllä!

Vierailija
30/33 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kuvasi minua tänä aamuna alastomana sängyllä kun olimme herättyämme rakastelleet. Tunsin itseni seksikkääksi ja kuvatuksi tuleminen onnistuneen seksin jälkeen tuntui pirun hyvältä. Viime viikonloppuna kävimme työkamujen kanssa mökkikauden aloittajaisissa ja  joissain siellä saunoessa otetuissa kuvissa munani näkyvät, ei nolota eikä epäilytä kuvien ottajien motiivit. Miksei saunoessa voisi ottaa kuvia ja miks helkkarissa yks munien näkyminen kuvissa on niin iso juttu? 

Vierailija
31/33 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 07:24"]Minä en kyllä tykkäisi, jos toinen mies kuvaisi minun aviomiestäni alastomana, edes saunaillassa.

[/quote]

Melkein pettämistä tuo esitellä nyt kalleuksiaan muille. Ottaisin puheeksi heti illalla

Vierailija
32/33 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään ottaa naisten saunaillassa kuvia toisistamme. Miksi miehet harrastavat tällaista, kun kerta se näyttää olevan näin yleistä? Onko kyseessä joku miehinen egon, lihasten ja kikkelin pullisteluhomma?

Vierailija
33/33 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:05"]Eipä tulisi mieleenkään ottaa naisten saunaillassa kuvia toisistamme. Miksi miehet harrastavat tällaista, kun kerta se näyttää olevan näin yleistä? Onko kyseessä joku miehinen egon, lihasten ja kikkelin pullisteluhomma?

[/quote]

No tämä on joku porvoolainen perinne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän