Mikä nimi tälle palstahullulle?
...joka tulee nyt joka ketjuun jankuttamaan siitä, miten tunnottomia naiset yhdynnöissä ovat.
Jankuttaa siis siitä, miten joillain naisilla on tunnoton emätin ja ahdistuu siitä kovasti. Haluaa haukkua nämä naiset maan rakoon.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:29"]
Onko se ketju poistettu? Onkohan sen aloittaja pyytänyt sen poistamista, kun sai takkiinsa niin pahasti loukattuaan ja haukuttuaan toisia? Vai löytyisikö se jostain? Itse en löydä, kun en muista otsikkoa tarkasti.
[/quote]
Ei ap ketään haukkunut, vaan häntä haukuttiin kun hän tunsi enemmän nautintoa emättimen hyväilystä kuin klitan hyväilystä.
[/quote]
Ei siinä ketjussa!!!!!!!
Sait mitä kerjäsitkin eikä se muuten haittaisi, ellet vieläkin jankkaisi palstahulluna joka ketjussa tätä emätinasiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:42"]
Onko se ketju poitettu, jonka otsikkona oli suunnilleen: Siis mitä, eivätkö kaikki naiset nauti yhdynnästä? Siellä oli aikamoista tylytystä, jos JOKU EI PYSTY NAUTTIMAAN pelkästä emättimeen kohdistuvasta seksistä ja kirjoitti, että koska suuseksillä ei saa vauvoja, sitä ei ole takoitettu seksin muodoksi jne.
Kyllä se oli niin mollaava ketju kuin olla ja osaa muunlaisia, kuin hän itse, kohtaan. Se oli toissapäivänä, jos en väärin muista. Löytääkö joku sen?
[/quote]
Öh, pahemminhan haukuttiin niitä jotka sanoivat nauttivansa yhdynnästä. Että se on täysin mahdotonta koska emätimmen kautta ei voi saada nautintoa. Miksi on sitten oikeutetumpaa haukkua niitä jotka nauttivat yhdynnästä kuin niitä jotka nauttivat suuseksistä? ja miten kukaan voi sano toiselle että et voi tuntea emättimesi kautta nautintoa?
[/quote]
Ei siinä ketjussa.
[/quote]
Kyllä, juuri siinä kaetjussa. Että MINÄ en voi tuntea nautintoa emättimeni kautta VAAN minun pitää nauttia enemmän suuseksistä kuin yhdynnästä koska av-mamma on saanut päähänsä, että kaikki pillut ovat tunnottomia.
[/quote]
Se oli joku muu ketju. Ehkä se, jossa kysyttiin saatko emätinorgasmin vai klitorisorgasmin?
[/quote]
ei, vaan nimeomaan se ketju että eikö kaikki naiset nauti yhdynnästä. Siellä dissaattiin ihan armottomasti niitä, joilla on tuntoherkät emättimet. Tosi reilua.
[/quote]
Ei dissattu, vaan sait vain arvosteluryöpyn itse haukuttuasi toisia ja kehuessasi omaa erinomaisuuttasi toisiin nähden. Sait mitä kerjäsitkin, jos otat sen loukkauksena niin se on voi voi.
[/quote]
ei vaan haukuttiin niitä naisia joilla emätin nautinnollisempi kuin klitta.
Onko se ketju poitettu, jonka otsikkona oli suunnilleen: Siis mitä, eivätkö kaikki naiset nauti yhdynnästä? Siellä oli aikamoista tylytystä, jos JOKU EI PYSTY NAUTTIMAAN pelkästä emättimeen kohdistuvasta seksistä ja kirjoitti, että koska suuseksillä ei saa vauvoja, sitä ei ole takoitettu seksin muodoksi jne.
Kyllä se oli niin mollaava ketju kuin olla ja osaa muunlaisia, kuin hän itse, kohtaan. Se oli toissapäivänä, jos en väärin muista. Löytääkö joku sen?
[/quote]
Öh, pahemminhan haukuttiin niitä jotka sanoivat nauttivansa yhdynnästä. Että se on täysin mahdotonta koska emätimmen kautta ei voi saada nautintoa. Miksi on sitten oikeutetumpaa haukkua niitä jotka nauttivat yhdynnästä kuin niitä jotka nauttivat suuseksistä? ja miten kukaan voi sano toiselle että et voi tuntea emättimesi kautta nautintoa?
[/quote]
Ei siinä ketjussa.
[/quote]
Kyllä, juuri siinä kaetjussa. Että MINÄ en voi tuntea nautintoa emättimeni kautta VAAN minun pitää nauttia enemmän suuseksistä kuin yhdynnästä koska av-mamma on saanut päähänsä, että kaikki pillut ovat tunnottomia.
[/quote]
Se oli joku muu ketju. Ehkä se, jossa kysyttiin saatko emätinorgasmin vai klitorisorgasmin?
[/quote]
ei, vaan nimeomaan se ketju että eikö kaikki naiset nauti yhdynnästä. Siellä dissaattiin ihan armottomasti niitä, joilla on tuntoherkät emättimet. Tosi reilua.
[/quote]
Ei dissattu, vaan sait vain arvosteluryöpyn itse haukuttuasi toisia ja kehuessasi omaa erinomaisuuttasi toisiin nähden. Sait mitä kerjäsitkin, jos otat sen loukkauksena niin se on voi voi.
[/quote]
ei vaan haukuttiin niitä naisia joilla emätin nautinnollisempi kuin klitta.
Jankkaajalta on mennyt pointti ohi kovaa ja korkealta. Mikään ei tunnu menevän perille. Luovutan.
No, selvää on se, että sinulle asia on av:stä riippumattomista syistä ongelma ja häiriköit sillä muissa ketjuissa, eiköhän se jo kerro omaa kieltään siitä, kuka täällä haluaa toisia loukata.
Haukuttiin ketä haukuttiin, mutta emätinhullu/yhdyntähullu se avaa ketjun toisensa perään.
Emätuntoilija loukkaantui siitä, kun kaikki eivät yläpeukuttaneetkaan hänen viestejään. Se alapeukutus todennäköisesti johtui ihan hänen omasta negatiivisesta sävystään ja muiden haukkumisesta. Logiikka on kai tämä: jos asiaa jankkaa tuhat kertaa, niin se muuttuu universaaliksi totuudeksi. Joku on tainnut lapsena saada aina tahtonsa läpi. Kova paikka aikuistua, kun kuulee, että kaikki eivät nautikaan pelkästä yhdynnästä. Hohhoijaa...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:29"]
Onko se ketju poistettu? Onkohan sen aloittaja pyytänyt sen poistamista, kun sai takkiinsa niin pahasti loukattuaan ja haukuttuaan toisia? Vai löytyisikö se jostain? Itse en löydä, kun en muista otsikkoa tarkasti.
[/quote]
Ei ap ketään haukkunut, vaan häntä haukuttiin kun hän tunsi enemmän nautintoa emättimen hyväilystä kuin klitan hyväilystä.
[/quote]
Ei siinä ketjussa!!!!!!!
[/quote]
Kyllä, nimenomaan siinä ketjussa. Koko ajan väitettiin että emättimelleä ei voi tuntea nautintoa, että ainoastaan klitta tuntee nautinnon.
Mutta kertokaa, miksi on sitten hyväksyttyvämpää haukkua niitä joilla on enemmän tuntoa emättimessä kuin klitassa?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 22:32"]
Mutta kertokaa, miksi on sitten hyväksyttyvämpää haukkua niitä joilla on enemmän tuntoa emättimessä kuin klitassa?
[/quote]
No voitteko vastata miinustelen sijaan? Miksi niitä saa haukkua joilla on enemmän tuntoa emättimessä kuin klitassa?
Ehdotan sinulle, että keskustelet asiasta psykologin/psykiatrin kanssa. Vaikutat pakkomielteiseltä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 23:15"]
Ehdotan sinulle, että keskustelet asiasta psykologin/psykiatrin kanssa. Vaikutat pakkomielteiseltä.
[/quote]
ai pakkomielteinen sen takia että olen eri mieltä siitä tuottaako emätin vai klitoris MINULLE enemmän nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 23:15"]
[/quote]
ai pakkomielteinen sen takia että olen eri mieltä siitä tuottaako emätin vai klitoris MINULLE enemmän nautintoa.
Emätintti on Lassukka.
Sama palstahullu se on.
Ne jotka eivät nauti yhdynnästä luulevat ettei kukaan nauti.
[/quote]
[/quote]
Ei siinä ketjussa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]