Onko teistä noloa että menetin neitsyyden vasta 18v?
Kommentit (23)
Ei. Menetit jo 18v:nä, eli vähän nolon aikaisin.
Ei ole. Vähän noloa on kysyä, onko se noloa...
Ei ole. Minä menetin 21-vuotiaana ja silloinkin jollekin ihan randomille tyypille, jonka pokasin baarista. Jo baariin lähtiessä päätin, että tänä iltana lähtee neitsyys. Tää oli mun mielestä noloa. Olisin voinut odottaa sitä oikeaa tyyppiä, tosin odottaisin kyllä vieläkin, jos tuolle linjalle olisin lähtenyt.
Sepä ei ole kenenkään muun kuin sinun oma asiasi. Opettele nyt heti siihen, ettei kaikkia asioitasi tarvitse retostella julkisesti / edes täällä / edes kavereiden kesken. Voit sanoa, että se on henkilökohtaista, en juttele siitä muiden kanssa.
Ei. Itse olin 19. Eräs hyvä ystävä oli 24. Eikä sekään ollut yhtään noloa. Jos jotain pitäisin nolona, niin alle 15-vuotiaana neitsyyden menettämistä. Vaikka niissäkään tapauksissa en syytä itse osallisia vaan kasvattajia ja yhteiskuntaa.
On. Vähintään 25-vuotiaaksi olisi pitänyt odottaa.
Ei todellakaan. Noloa on menettää alle 18-vuotiaana.
Vasta?
eikö tuo nyt aika nuorena ole tapahtunut?
No ei ole. Itse taisin olla juuri 19v täyttänyt kun sen menetin, nykyiselle aviomiehelleni :) Pari ehdokasta oli jo sitä ennen, mutta heidän kanssaan se ei tuntunut oikealta.
No ei. Itse olin 21 ja siihen aikaan se tuntui hirvittävän nololta. Nyt olen vain onnellinen, etten lähtenyt kenen tahansa matkaan vaan odotin ensimmäistä vakavaa suhdetta.
En usko että olet vieläkään täyttänyt 18 kun tällaista kyselet.
No mä täytän tänä vuonna 19v ja oon edelleen neitsyt. Johtuen seksuaalisesta traumasta, muuten ois voinu mennä neitsyys aikasemminkin. Nätti kun olen ja hyvä kroppakin löytyy.
Olenko siis nolo?
Tuskimpa..
Joten, voi miten noloja on nämä tämmöset kysymykset. Sit ehkä rupeaa olemaan noloa tai vähän outoa jos olet 29v ja neitsyt..
Mutta eipä sitä mikään pakko oo tässä elämässä koskaan seksiä harrastaa jos ei halua.
Mitä ihmettä 18 - 19v täällä roikkuvat...lukevat panemisketjuja ja lapsen oksennuksista.
Itse olin vasta täyttänyt 26 enkä pidä sitä mitenkään nolona, elämässä kun on paljon muitakin asioita kuin pelkkä seksi ja siihen liittyvät asiat. Ja asiahan ei kuulu yhtään kellekään. Itse en ole koskaan jakanut tietoa kavereille tai tutuille (paitsi tietty miesystävälle) omasta seksielämästäni.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:52"]
Mitä ihmettä 18 - 19v täällä roikkuvat...lukevat panemisketjuja ja lapsen oksennuksista.
[/quote]
Niinno ehkä mekään ei enää ihan lapsia olla kaikki? vaan osa nuoria fiksuja aikuisia, jotka kaipaa myös fiksua aikuista juttelu seuraa. Mitäs itse täällä teet, kun sulla on tuommonen asenne?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:44"]
On. Vähintään 25-vuotiaaksi olisi pitänyt odottaa.
[/quote]
Ja isän ja äidin valvojan silmän alla. Eikä sitten edes harkita muuttamista, opintojen aloittamista ja muuta turhaa itsenäistymistä ennen kuin täyttää 25. Ja se poikaystävä pitää olla sitten av-raadin valitsema!
ei ole.