Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käykö av-palstalla lääkäreitä tai lakimiehiä?

Vierailija
03.03.2014 |

Mielenkiinnosta pohdin, mitäköhän on suurin osa palstalaisista ammatiltaan? Eniten kiinnostaa käykö täällä jopa lääkärit ja juristit.

Mikä sinä olet ammatiltasi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen koulutukseltani oikeustieteiden maisteri, en tee varsinaisesti esim. asianajajan hommia, vaan olen yritysmaailmassa lakiosaston esimies.. Mutta joka tapauksessa, en kävisi täällä ellen olisi äitiyslomalla ;)  tälleen äippävapaalla voi vähän lööbailla ja pistää aivot narikkaan..

Vierailija
2/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinenhan tällä palstalla on lääkäri, juristi tai opettaja. Tai ainaki kuvittelee olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä vaikuttaa käyvän paljonkin lääkäreitä. Itse hoidan tällä hetkellä kotona sairaita lapsia, mutta palstailen myös työpäivien jälkeen iltaisin aika usein. t lääkäri

Vierailija
4/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeustieteiden maisteri, mutta nykyisin ihan eri alalla. Ei ollut minun juttu.

Vierailija
5/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa lääkärit...miten niin jopa?? Tapasin viikonloppuna baarissa lääkärin ja oli niin idiootti käytökseltään, että ihan hävetti. Ihme jankkaaja, eikä mitään käsitystä käytöstavoista.  

Vierailija
6/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:45"]

Olen oikeustieteiden maisteri, mutta nykyisin ihan eri alalla. Ei ollut minun juttu.

[/quote]

Mitä teet? :)

T. Tuleva OTM

Vierailija
7/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:45"]

[/quote]

Mitä teet? :)

T. Tuleva OTM

[/quote]

minuakin kiinnostaa :)

Vierailija
8/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi