Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on mies, joka ei petä IKINÄ:)

Vierailija
03.03.2014 |

Ja olen siitä tosi onnellinen.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 12:37"]

Ootte te toiset ärsyttäviä. "Minun mieheni petti niin kyllä sinun myös!!!" kroohh...aivan naurettavaa lukea näitä!

[/quote]

Ei tietenkään välttämättä petä, eivät kaikki petä. Mutta koskaan ei voi varmasti tietää. Siksi on aika turhaa lähteä muille leijumaan aiheesta. Mäkin olisin voinut sanasta sanaan kirjoittaa ap:n viestin vielä vuosi sitten. Mutta väärässä olisin ollut.

So? Sääli. Ehkäpä ansaitsin sen.

[/quote]

Vierailija
102/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANSAITSIT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap hehkutat asian täällä? Hienoa jos olet tuota mieltä, mutta jollain saralla ehkä mietitkin asiaa, nimittäin itse olen nyt kohta 5vuotta ollut mieheni kanssa eikä auta kuin TOIVOA että hän ei petä ja/tai ole pettänyt. En siitä kyllä numeroa tee...

Vierailija
104/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on komea ja hänelle on aika moni nainen itseään tyrkyttänyt, seksikkäät ja vähemmän seksikkäät, nuoret ja vanhemmat. Mies on avoimesti kertonut ja naureskellut näille naisille. Kertonut nimet ja kaikki. Ja samoin minua on aika moni mies yrittänyt iskeä ja minäkin olen miehelle kertonut.

Uskollisuus on  jotain, minkä ihminen päättää ja surkea on sellainen, joka ei omissa päätöksissään voi pysyä. Sellainen on pelkkä surkimus, jolla ei ole arvoa, näin mieheni sanoo. Ja olen samaa mieltä.

Seksiä meillä on aina kun mies haluaa, eli melkein päivittäin. Ja sellaista kuin mies haluaa. Mutta ei pidä ymmärtää väärin, tämä on juuri kuten minäkin haluan. Kiihotun miehen "ylivallasta" ja alistun mielelläni. Tämä on yhteinen leikki ja se yhdistää meidät lujasti toisiimme, vain me, vuosien kokemuksella voimme tietää toistemme mieltymykset, toteuttaa toistemme fantasioita. Siinä ei pikku seikkailut tunnu miltään, siinä ei ole mitään kiihottavaa, ei mitään nautintoa.

Tätä ei tietenkään voi ymmärtää ne, jotka elävät hmmm tavallisessa parisuhteessa, jossa mitellään kumpi on parempi ja mies anoo seksiä vaimoltaan.

Meidän parisuhde on kestänyt 28 vuotta, nuoresta tänne keski-ikään ja se vain paranee koko ajan. Minulla ei ole pienintäkään epäilystä, että mieheni pettäisi minua.

Vierailija
105/117 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:40"]Eukot taas kaakattaa...naiset osaa pettää ihan yhtä lailla mitä miehet. Mun 4 kaverin liitto kaatunu vaimojen pettämisreissuihin. Kaverini olleet uskollisia. Ite olen ollut uskollinen ja en ole seinästä repäistyn näköinen. Vaimoni on mun tietojeni mukaan ollut uskollinen, jos jää kiinni pettämisestä, niin ero tulee heti.

Mies vm. 79

[/quote]

(Y)

Vierailija
106/117 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:25"]

Ompas täällä paljon keskustelua asiasta.

En mä mitään hehkuta, että mieheni ei petä. Se on mun ajatus ja luotan siihen. En ole ennen ollut näin ihanassa suhteessa. Musta tuntuu vahvasti siltä, että voin luottaa ja se on ihanaa. Jos se jotain provosoi niin kannattaa katsoa peiliin. ap

[/quote]

Mulla sama tilanne ap. Luotan tällä hetkellä täysin mieheeni, ettei pettäisi ikimaailmassa. Samaa voi kysyä multa vaikka kymmenen vuoden päästä, niin toivottavasti vastaus on silloin sama. Ajattelen, että varmasti voin tietää vain tästä hetkestä. Mutta tällä hetkellä olen täysin varma ja luotan ihan täysin. Oma mieheni ei edes ole mikään ainoastaan kotona viihtyvä, vaan on poikien reissuja jne. Ja tiedän myös, että pettämistä on noilla reissuilla on pari kertaa päässyt tapahtumaan, miehen kaverin osalta. Eli sillä tavalla en ole sinisilmäinen. :(

Mutta mieheni on täysin suoraselkäinen ja rehellinen tässä asiassa, ja tietyllä tavalla ujo ja pidättyväinen, vaikka ei ollut sitä meidän suhteemme alussa. Mutta  hän tekee niin selväksi sen, että hän ei halua ketään muita kuin minut. Itse asiassa mua toi melkein vähän hämmentää, onhan maailma pullollaan upeita naisia, ja mies sitten haluaa vain mut :D

Vierailija
107/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:31"]

Ei ole eunukki. Ihana rakastaja, parempi kun kukaan muu. ap

[/quote]

Eli harjoitteelee säännöllisesti toisaalla... tai ainakin kelpaa hyvin muidenkin punkkaan :)

Vierailija
108/117 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on:)

Vierailija
109/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kun kysyit, kauanko ollaan oltu yhdessä.. reilu vuosi. Milloin erositte? Ja miksi?

Vierailija
110/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:31"]

Ei ole eunukki. Ihana rakastaja, parempi kun kukaan muu. ap

[/quote] Mistä sinä tiedät, että se on parempi kuin kukaan muu? Itse siis petät. Vai testasitko kaikki miehet ennen naimisiin menoa.

Vierailija
111/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:08"]

Ja olen siitä tosi onnellinen.

[/quote]

Ja miehelläsi on näköjään vaimo joka on uskoo kaikki miehensä valheet ja elää ihmeellisessä "ei minun mieheni koskaan" kuplassa.

Terkuin se nainen jonka kanssa miehesi käy säännöllisesti naimassa.

Vierailija
112/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testannut kaikkia, vaikkakin aika monta. Mutta hän on mun unelmieni täyttymys, täydellinen. Enempää en edes halua:) ap

Vierailija
113/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sille kuka kysyi, miksi hehkutan. Siksi, että täällä voin tehdä sen nimettömänä. Kiva kertoa vaan, kuinka onnellinen olen. ap

Vierailija
114/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vakavaksi meni tämä huumoriketju.

Vierailija
115/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun pettämisestä keskustellaan, vähintään puolet kommentoijista on näitä jotka julistavat, että voi voi, luulet vain ettei petä jne. Tai sitten se on se tietty angstinen reppana joka kirjoittaa suurimman osan noista viesteistä, senkin kyllä uskoisin :-D. Vaikka kirjoittaja sitä kovasti toivoo, hän ei vain voi mitään sille että monella muulla on asiat paremmin. Nämä kommentit paljastavat vain kirjoittajastaan jotain, nimittäin että hän kuuluu itse siihen alempaan, epärehelliseen ja onnettomampaan kohorttiin, ja ennen kaikkea että hän ei kestä muiden parempiosaisuutta. Joka on vieläpä ansaittua parempiosaisuutta.

Vierailija
116/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mies nyt niin kamalasti muita hauku. Entinen exä oli pettäjä ja taisi pettää ihan avoimesti. Minä en ole pettäjätyyppiä eikä ole tarvettakaan, joten luulen, että uskollisena pitämiseen on hyvät mahdollisuudet - molemminpuolisina.

Vierailija
117/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:09"]

Aina kun pettämisestä keskustellaan, vähintään puolet kommentoijista on näitä jotka julistavat, että voi voi, luulet vain ettei petä jne. Tai sitten se on se tietty angstinen reppana joka kirjoittaa suurimman osan noista viesteistä, senkin kyllä uskoisin :-D. Vaikka kirjoittaja sitä kovasti toivoo, hän ei vain voi mitään sille että monella muulla on asiat paremmin. Nämä kommentit paljastavat vain kirjoittajastaan jotain, nimittäin että hän kuuluu itse siihen alempaan, epärehelliseen ja onnettomampaan kohorttiin, ja ennen kaikkea että hän ei kestä muiden parempiosaisuutta. Joka on vieläpä ansaittua parempiosaisuutta.

[/quote]

Tässä maailmassa ei voi absoluuttisesti luottaa kenenkään muuhun kuin itseensä.

Sen takia ei kannata julistaa, että parisuhde kestää ikuisesti tai ettei se oma puoliso ikinä voisi pettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi