Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on mies, joka ei petä IKINÄ:)

Vierailija
03.03.2014 |

Ja olen siitä tosi onnellinen.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:40"]Eukot taas kaakattaa...naiset osaa pettää ihan yhtä lailla mitä miehet. Mun 4 kaverin liitto kaatunu vaimojen pettämisreissuihin. Kaverini olleet uskollisia. Ite olen ollut uskollinen ja en ole seinästä repäistyn näköinen. Vaimoni on mun tietojeni mukaan ollut uskollinen, jos jää kiinni pettämisestä, niin ero tulee heti.

Mies vm. 79

[/quote]

Samaa mieltä. Moni NAINEN sais kattoa sinne peiliin.

Vierailija
42/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itseään tyrkyttää varatulle miehelle, niin on sen naurun arvoinen; halveksittava. Samoin jos mies tyrkyttää itseään varatulle naiselle. Ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse paljon tyrkyttää kun nämä ukkomiehet osaavat sen ihan itse :) ja en siis halua varastaa kenenkään miestä, en ole ikinä oikein perustanut tuosta seurustelusta.

Vierailija
44/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 00:19"]

ei tarvitse paljon tyrkyttää kun nämä ukkomiehet osaavat sen ihan itse :) ja en siis halua varastaa kenenkään miestä, en ole ikinä oikein perustanut tuosta seurustelusta.

[/quote]

Ei niitä haaroja tarvitse avata vaikka kuinka varatut miehet ehdottelisivat :) Ei sillä, itsekin tein yhden kanssa saman virheen, vaikka ensin en tiennytkään olevan varattu. Hmm, ei kyllä tullut naureskeltua vaimon sinisilmäisyydelle...

Kannattaisi miettiä syitä omaan käytökseen. Ihan hyvällä tätä tarkoitan. Itse tosin olin niin hukassa ollessani edellä mainitussa tilanteessa, että en osannut ajatella järkevästi, mutta näin jälkikäteen olen ymmärtänyt itseäni ja pyrkimyksiäni, ja selvähän se, mulle se oli heikon itsetunnon pönkittämistä ja ihanan (...) miehen huomiosta nauttimista. Kas, kun kaikki kaatuikin päälaelleen itseinhoksi ja ahdistukseksi. Vaikka kuinka sitä toisteli itselleen, että enhän MÄ tässä ketään petä. Että mieshän sen aloitteen teki, jos ei pettäisi mun kanssa, niin pettäisi jonkun toisen kanssa ja sitä rataa.

Normaalisti tuollainen tilanne repii ihmisen rikki. Jos sinulle ei niin ole käynyt, niin onneksi olkoon vaan.

Vierailija
45/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään huonon itsetunnon pönkittämistä. En vain, niinkuin aiemmin mainitsin, oikein perusta tuosta seurustelusta ja näin toimimalla vältän tilanteet, joissa joku ihastuisi minuun. Enkä ole todellakaan ainut, jonka kanssa nämä ukkomiehet harrastavat avo/avioliiton ulkopuolista seksiä. Valitsen tarkoituksella miehet, jotka pettävät puolisoitaan muidenkin kanssa.

Vierailija
46/117 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollainen mies ekat 10 vuotta. Sitten se tapahtui. Ihminen voi joskus tehdä typeriä asioita, jotka myöhemmin kaduttavat. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Kyynikoksi ei kannata kuitenkan ryhtyä ja hyvähän se on, että voi täysin luottaa puolisoonsa. Minäkin luotan.

Vierailija
47/117 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan

Vierailija
48/117 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii,,

Vierailija
49/117 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:08"]

Ja olen siitä tosi onnellinen.

[/quote]

Minulla myös. Ja minäkin olen hyvin onnellinen.

18-vuotiaana aloimme seurustella, nyt 44-vuotiaana yhteiseloa on takana jo 26 vuotta.

Lapset jo teinejä ja aikuisia.

Olemme aina yhdessä, kumpikaan ei halua olla lainkaan erossa toisesta. Mies sanoikin kerran teinityttärellemme osuvasti "ei me olla äidin kanssa mitään erillisiä ihmisiä, me ollaan yksi ihminen kahdessa osassa"! ;o)

Vierailija
50/117 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:50"]

Tässä syitä, miksi uskon, ettei ikinä petä..

- ei harrasta spontaanisti seksiä uuden tuttavuuden kanssa. mekin vasta hiukan tutustuttuamme, olisko ollut kolmansilla treffeillä

- nauttii seksistä vasta, kun luottaa toiseen eli alku oli aika tökkivää

- ihmettelee pettäviä ihmisiä

- on aiemminkin sitoutunut yhteen naiseen kerralla

- sitten on hyvin kiltti ja voimakkaan omantunnon omaava herkkis

ap

[/quote]

50 vuotiaan hormonihäiriöissä voi muutua ihan toiseksi ja haluaa kokeilla muutakin. Siis ihminen - ja mieskin on ihminen - muuttuu elämänsä aikana. Ei kukaan pysy samana, luojan kiitos. Tylsäähän se olis. Ja mitä se pettäminen sitten niin haittaa jos ei siitä rinnakkaissuhde tule? Ei kannata joka minuutista niin mustasukkainen olla.

Vierailija
51/117 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 jatkaa

Kun lapset ovat pieniä on tietysti tärkeää että voi luottaa puolisoonsa.

Vierailija
52/117 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Luulen kuitenkin että mies on jollain tavalla ripustautuva tai hissukka. Ei hänessä ainakaan charmia ole.

Vierailija
53/117 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tämnöisiä mielikuvitus miehiä saa! Tänne 4 semmoista kiitos! :P

Vierailija
54/117 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh mäkin haluan semmosen.

Vierailija
55/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Onko se kuollut?

Vierailija
56/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. ap

Vierailija
57/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma...

Vierailija
58/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varma hänestä. ap

Vierailija
59/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän köyhä ja lyhyt?

Vierailija
60/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, ja homeopatia on lääketiedettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan