Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on mies, joka ei petä IKINÄ:)

Vierailija
03.03.2014 |

Ja olen siitä tosi onnellinen.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useiden tutkimusten mukaan 50% pettää, oli mies tahi nainen kyseessä. Puolet pettää, puolet ei.

Vierailija
22/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukot taas kaakattaa...naiset osaa pettää ihan yhtä lailla mitä miehet. Mun 4 kaverin liitto kaatunu vaimojen pettämisreissuihin. Kaverini olleet uskollisia. Ite olen ollut uskollinen ja en ole seinästä repäistyn näköinen. Vaimoni on mun tietojeni mukaan ollut uskollinen, jos jää kiinni pettämisestä, niin ero tulee heti.

Mies vm. 79

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kyllä pettänyt minua,valitettavasti.Aina tosin humalassa.Nyt ollut juomatta jo kolme vuotta,enkä usko,että minua enää pettäisi.Joutui miettimään,mitä elämältään haluaa ja valitsi näin.Hyvä niin.Vanhempani ovat eronneet,mutta isäni ei koskaan pettänyt äitiäni,äiti kylläkin petti isääni.Isä taitaa edelleen rakastaa äitiäni,sillä hänellä ei ole uutta naisystävää ja erostakin on päälle 15 vuotta.

Vierailija
24/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin sanoa, että ei petä :)

Eihän sitä tulevaisuudesta tiedä, mutta nyt kyllä voin sanoa olevani 99,99% varma ettei petä :) Ihana mies ja ihana isä lapsille :)

Vierailija
25/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:08"]

Ja olen siitä tosi onnellinen.

[/quote]

Ja vastaukseksi olet varmaan saanut katkerien akkojen ryöpyn, että odotas vain, niin minäkin luulin.

Hienoa, että parisuhteenne on kunnossa ja olette toinen toistenne rakkaat. Minä en pysty sanomaan, ettei pettäisi ikinä, mutta oletan aika varmasti, ettei petä. Olemme olleet naimisissa parisenkymmentä vuotta ja suhteemme on sellainen, että hmmm...aikamoinen kriisi pitäisi tulla, että pettäisi. Vaikka olemme alusta asti sopineet, että emme kumpikaan omista toista ja emme ole niitä ihmisiä, että eroaisimme, jos käy vieraissa. Eli periaatteessa meillä on ihan vapaus kummallakin pettää, jos tulee sellainen tilanne eteen ja kumpikin tietää, että toinen ei lemppaa ulos.

Ehkä se on juuri niin, että vapaus tuo vastuun. Vielä ei ole ollut kummallakaan tarvetta vieraissa käydä.

Vierailija
26/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pettäisi? Älä ap ole sinisilmäinen.

Yleensä se on vaimo, joka viimeiseksi saa tietää, että mies pettää.

Taidat itseasiassa vähän sitä jo epäilläkin. Miksi muuten tulet tänne moista asiaa hehkuttamaan.

Vierailija
27/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei koskaan petä! 
Onkohan meillä sama mies? ;D

Vierailija
28/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on miesystävä joka ei petä. Mutta se johtuukin vain siitä ettei sitä kukaan huolisi, se ei käy missään, eikä sillä olisi rohkeutta tarttua mahdollisuuteen, vaikka joku menis suoraan tyrkyttämään kauppareissulla itseään. En edes asu hänen kanssaan, joten en ole vahtimassakaan.

Vierailija
29/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Maailman varmin asia on epävarma! Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan.

Vierailija
30/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää siinä näkee että ne jotka on uskollisia vaimolleen on lähinnä erektio-ongelmaisia rassukoita. LOLZ!

Ittellä Corvette! Sillä kun tykittää alkaa munaa pian lykittään!

Vierailija
31/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pettää jo kun otat asian puheeksi, muuten et edes miettisi sitä ettei petä ikänä, olen pahoillani ap, pettäjän kanssa ei kannata jatkaa.

Vierailija
32/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettää...terveisin nainen joka ei koskaan petä mutta jonka kanssa petetään :)

Vierailija
33/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä "vasta" kolmansilla treffeillä? Oikeasti? Olitte siis varmaankin tunteneet toisenne jo muutenkin etukäteen. Sillä en minä vian osaa kuvitella itseäni sänkyyn kenenkään kanssa kolmannella tapaamiskerralla. Hui!

Vierailija
34/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat sikoja.

Vierailija
36/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:35"]

nainen joka ei koskaan petä

[/quote]

Senkin sikamainen pettäjälehmä

Vierailija
37/117 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sikamainen pettäjälehmä, naurattaa vaan noi kaikki sinisilmäiset seurustelevat naiset jotka kuvittelee ettei niiden kultamussukka ikinä pettäis niitä ja sitten ne tulee mun luo :) en edelleenkään tajua, miten naiset voi olla niin sokeita omien miestensä touhuille :) monesti on kyllä naurattanu kun ollaan joskus kaikki satuttu samaan tilaan, ku miestä vähän ahdistaa joka näkyy mun mielestä kilometrien päähän ja muija ei vaan tajua :)

Vierailija
38/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei petä ikinä. Kaikki ei petä.

Mutta sitä ei voi tietää, että IKINÄ ei oma mies tule pettämään. Ellei se ole eunukki tai nainen pidä sitä kellarissa lukittuna.

Oksettavia nuo provot (88, 93), jotka kehuvat panevansa varattuja ja tuntevat olevansa parempia kuin petetyt vaimot.

T. Olen ollut naimisissaolevan miehen kanssa seksisuhteessa, joka miehen puolelta oli silkkaa nuoren tytön hyväksikäyttöä, ja minulle kokemattomalle, huonoitsetuntoiselle, masentuneelle tytölle itsetunnon pönkitystä. Suhteesta ei seurannut lopulta muuta kuin pahaa oloa kaikille osapuolille. En usko, että mieleltään terve ja ehjä ihminen pystyy olla suhteessa varatun kanssa.

Vierailija
39/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 ja 93 on sama henkilö, eli minä ja toisin kuin voisi luulla, en ole provo vaan ihan tosissani. Kyllä täytyy olla vähän naisessakin vikaa jos alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka on yleisesti tunnettu pettämisestä entisissä suhteissa ja joka ei pysty pitämään silmiään ja näppejään irti muista naisista. Ja ystäväpiirissäni on tasan yksi henkilö jonka mies ei ole ehdottanut minulle jotain. Sattumoisin tämä ystäväni seurustelee veljeni kanssa :)

Vierailija
40/117 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet pettää, puolet ei. Luku on siis 50% ei 100%. Naiset pettävät yhtä paljon mitä miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä