Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kuvittelevat nykyään miehien suosivan sheivattua...?

Vierailija
09.11.2020 |

Moni nainen pitää alapäänsä sheivattuna eli nk. poslaripilluna. Minkä vuoksi tämä on niin yleistä nykyään? Minusta siisti karvoitus on edelleen esteettisesti parempi ja myös seksikkäämpi kuin täysin paljaaksi ajeltu. Pieni trimmaus on silti paikallaan ettei ole mikään tuhero tai karvapehko.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan pimpsukka.  Maailma pyörii pimpsukoiden ympärillä.

No niinhän se pyörii! Se pimskukka on koko maailman ydin, kaiken a ja o. Sieltä on ja tulee kaikki maailman ihmiset. Nainen on luoja.

Vierailija
42/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenenkään karvat sulle kuuluu? Pijä huoli vaan omista asioistas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miehet oikeasti haluavat karvattoman. Ei sheivattua, sänki on karkea ja ihossa näppyjä. Siististi sokeroitu sen tulee olla. Onhan se vaan niin paljon kauniimpi ja kivempi nuolla.

Minä en haluaisi sellaista miestä. Tykkään omastani joka tykkää enemmän siistitystä karvoituksesta. Siirryin sokeroinnista siihen koska itselleni asia oli aika sama, tosin olen itsekin alkanut tykätä tästä kiitoradasta.

Vierailija
44/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuiset viikset naisella on kyllä vähän luotaantyöntävät.

Kainalokarvat ja alapään karvoitus ovat taas kivan riettaita. Tykkään!

Vierailija
45/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinipillu on paras ja kaunein.

Vierailija
46/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poslaria on ainakin helpompi lipittää eikä tule karvoja suuhun

Amatöörien luuloja. Olen elämäni aikana niin montaa karvarömpsää ja posliinia lipittänyt, että minulla on taatusti selkänojaa sanoa, että asia on juurikin toisinpäin. Niitä karvoja ei ole siellä römpsässä, vaan sen ympärillä. Ei ole koskaan karvat haitanneet meikäläisen lipittämistä pätkääkään ja voin kertoa, että lipitetty on. Sen sijaan useammankin poslarin jäljiltä on ollut suupielet ruvella, se posliini kun ei ole 100% posliini kuin muutaman minuutin ja sen jälkeen alkaa sänkeä pukkaamaan ja sen sänkipellon lipittäminen olisi kuin nuolisi aukkoa, joka on reunustettu karkeammanpuoleisella santapaperilla.

Vierailija
47/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen pitää alapäänsä sheivattuna eli nk. poslaripilluna. Minkä vuoksi tämä on niin yleistä nykyään? Minusta siisti karvoitus on edelleen esteettisesti parempi ja myös seksikkäämpi kuin täysin paljaaksi ajeltu. Pieni trimmaus on silti paikallaan ettei ole mikään tuhero tai karvapehko.

Et ole ilmeisesti koskaan lipittänyt ja kielellä kutittanut naisellesi orgasmia. Se on ihan parasta kun on karvaton, sileä ja pehmeä pimpero imeskeltävänä. Sitä voisi lutkuttaa kerta toisensa perään tappiin saakka.

Vierailija
48/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini näyttää paljon siistimmältä ja kauniimmalta. Toki jos ei tarvitse nuolla niin sitten ei juurikaan ole väliä. M30

Vierailija
49/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliinipillu on paras ja kaunein.

Pedarisetien paluu.

Vierailija
50/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon naisella vaikka säärikarvat kunhan on poslari nuoltavaksi.

Vierailija
51/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä paras sheivaus on selainen, että posliini muuten, mutta yläosaan jätetään sellainen trimmattu ja rajattu karvakolmio.

Minun mielestäni täysin paljas on paras

Vierailija
52/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsensä vuoksi, ehkä ei sen miehen vuoksi. Ja hygienia.

Vierailija
53/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä paras sheivaus on selainen, että posliini muuten, mutta yläosaan jätetään sellainen trimmattu ja rajattu karvakolmio.

Se on sellaista!!

Vierailija
54/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa etsiessäni kaikki kysyivät olenko posliini. Yksikään ei ollut luomun kannalla. 

Vierailija
55/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen tavannut liikaa miehiä, jotka kertovat pitävänsä "luonnollisista naisista" kuitenkin "geometrisella karvakuviolla" varustettuna. Koittakaa nyt päättää, että kumpi.

Vierailija
56/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaaminen on seksuaalivähemmistöjen hommaa.

Vierailija
57/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalle naiselle ei voi suositella sheivausta. Karvat myös luojan kiitos piiloittavat.

Vierailija
58/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellaista!!

Ihan normaalia!

Vierailija
59/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat :)

Vierailija
60/62 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin sheivattua.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä