Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi-kampaaja linjalla, kysymyksiä?

Vierailija
02.03.2014 |

Haluatko kysyä jotain :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kerran täitä... AP

Vierailija
22/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikkaatte aina liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen jos sinulla on ollut raidoista huonoja kokemuksia, meillä ne kyllä aina sävytetään kauniin värisiksi. AP

Vierailija
24/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan 2cm voi olla ihan eri kun kampaajan realistinen 2cm. Minä kyllä pyydän asiakasta näyttämään mikä on hänen 2cm niin ei tule väärinkäsityksiä. :D AP

Vierailija
25/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämässäni koskaan poistunut kampajalta tyytyväisenä. Leikataan liikaa, väri ei ole toivottu, hinta enemmän kuin sovittu, pidennykset ruman näköiset..

Onko teidän mielestänne epäkohteliasta asiakkaalta ennen parturoitavaksi tuloa tuplavarmistaa hinta, huomauttaa jos malli ei ole kuten kuvassa (vaikka luvattu, että tulisi olemaan), väri ei sitä mitä on sovittu.. Tunnustatteko mokanne ja miten sen kanssa edetään? Esimerkkitapauksia?

T:kotivärjätty hampputukka koska ei enää ikinä kampaajalle

Vierailija
26/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäät tehdä kaikkein eniten: hiustenleikkuuta, värjäyksiä, kampauksia vai jotain muuta?

Vierailija
27/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään gallupin mukaan 40% naisista on ainakin kerran elämässään itkenyt lähtiessään kampaajalta. Mitä ajatuksia tämä herättää?

Vierailija
28/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kenelläkään oikeasti kiinnostusta hiuksiin, niiden värjäämiseen ja leikkaamiseen niin että lopputulos on hyvä?

Tuntuu että siellä ollaan jostain ihan muusta syystä töissä.

Vierailija
29/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ap:n katoaminen sopii hyvin muutenkin kokemukseen kampaajista.

Vierailija
30/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että pitkienhiusten tyvivärjäys on kalliimpi kuin olkapäähän ylettyvien hiusten? Minulla siis ollut molemmat pituudet ja tyveä värjätty aina 1-2cm.

Vierailija
31/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko törmännyt kauniisiin käsittelemättömiin hiuksiin? Minkä ikäinen nuoren tulee olla, jotta suostutte värjäämään hiukset? Mikä on kamalin asiakkaan itse aiheuttama hiuskatastrofi, jonka olet joutunut korjaamaan? Onko asiakas saanut joskus allergista kohtausta käsittelyistä? Ovatko asiakkaat usein kiukkuisia kiukkuisia ja vaativia?

Vierailija
32/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet kampaajana ihmisten hiuksista katukuvassa? Pyytävätkö ystäväsi sinua päivittämään hiustyylinsä?

Vierailija
33/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa pitää joka kerta kailottaa ääneen, että sulla on niiiin ohuet hiukset ja harmaitakin on alkanut tulla? Ihan kuin en itse noita tietäisi.

Vierailija
34/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiustenpidennyksiä ei saada hienon näköisiksi?

Miksi suostutte kaljuttamaan muutenkin niin harvahapsisia suomalaisia painavilla pidennyksillä? Kun ne lisäkkeet ottaa päästä, tukka on kuin kapinen rotta.

Vierailija
35/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:23"]

Miksi hiustenpidennyksiä ei saada hienon näköisiksi?

Miksi suostutte kaljuttamaan muutenkin niin harvahapsisia suomalaisia painavilla pidennyksillä? Kun ne lisäkkeet ottaa päästä, tukka on kuin kapinen rotta.

[/quote]

Ehkä kannattaisi olla laitattamasta pidennyksiä, jos ne eivät sovi sinulle...?

Vierailija
36/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle pidennykset sopivat? Itse en tiedä yhtään henkilöä, jonka kohdalla näin olisi. Henkilö, joka ottaa pidennykset näyttää henkilöltä, jolla on pidennykset. Ei aidosti pitkätukkaiselta naiselta.

Kasvattakaa ihmiset hiukset, niin ei tarvitse mitään ylimääräistä päähän liimailla ja teippailla;)

Vierailija
37/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:32"]

Miten teidät on koulutettu leikkaamaan luonnonkiharia hiuksia? Miksi leikkaatte ne (lähes aina) märkinä ja liian lyhyiksi? Ettekö osaa ottaa huomioon, että lyhyempänä hius kihartuu paljon enemmän?

[/quote]

Niinpä, juuri tuo sama asia! Luonnonkiharaa ei pidä leikata märkänä varsinkaan jos alahiukset kihartuvat lievemmin kuin ylähiukset! Ja muutenkin voimakas luonnonkihara vaikuttaa olevan sellainen, ettei sen rakennetta ja käyttäytymistä ei ymmärretä ollenkaan. Luonnonkihara hius ei käyttäydy samalla tavalla kuin kiharrettu suora hius. En ole käynyt enää kampaajilla kahdeksaan vuoteen enkä aio mennäkään! Kiharatukkaisena meni hermot. Itse osaan hoitaa tukkani paremmin. 

Vierailija
38/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kampaajat eivät ikinä osaa ehdottaa mitään kampausta, mallia, väriä tai ylipäätään mitään? eikö teille opeteta minkälainen hiusmalli sopii kasvoihin tai ihon väriin yms? Aina tulee sama vastaus, "öööö, en mä tiä, tää sun nykyinen malli on ihan kiva".

T: aina sama, 5cm latvoista ja valmis!

Vierailija
39/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:25"]miksi kampaajat eivät ikinä osaa ehdottaa mitään kampausta, mallia, väriä tai ylipäätään mitään? eikö teille opeteta minkälainen hiusmalli sopii kasvoihin tai ihon väriin yms? Aina tulee sama vastaus, "öööö, en mä tiä, tää sun nykyinen malli on ihan kiva".

T: aina sama, 5cm latvoista ja valmis!

[/quote]

Jep! Edes niin yksinkertainen kuin keltaihoiselle lämpimät sävyt tukkaan ja punaihoiselle kylmät sävyt. Ei oo vaikeeta!

Vierailija
40/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että parturi-kampaajamme katosi kuin tuhka tuuleen. Harmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän