Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi-kampaaja linjalla, kysymyksiä?

Vierailija
02.03.2014 |

Haluatko kysyä jotain :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:51"]Miksi Suomessa ei saa kauniita raitoja päähänsä? Aina vain ne pari pissanväristä juovaa päälaelle. Ja ei, ei ollut kivasti sanottu mutta oon niin väsynyt kun aina saa lähteä kampaajalta pettyneenä.

[/quote] kyllä saa Suomessa kauniita raitoja, miksi ei saisi? Aikaa varatessa tulee mainita että raitoja halutaan paljon ja koko päähän, näin osataan varata riittävästi aikaa. Asiakkaalle tästä tulee luonnollisesti lisää maksettavaa.

Vierailija
42/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:56"]Miksi leikkaatte aina liikaa?

[/quote]

Miksi nämä asiakkaat jotka luulevat tietävänsä kuinka pitää leikata eivät leikkaa itse hiuksiaan? Ihmisillä on ihan sairas käsitys että kampaajat rakastaa nyhtää ja pilata asiakkaiden hiuksia. Pitkistä hiuksista leikataan tahallaan liikaa yms Pimeetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:56"]Miksi leikkaatte aina liikaa?

[/quote]

Miksi nämä asiakkaat jotka luulevat tietävänsä kuinka pitää leikata eivät leikkaa itse hiuksiaan? Ihmisillä on ihan sairas käsitys että kampaajat rakastaa nyhtää ja pilata asiakkaiden hiuksia. Pitkistä hiuksista leikataan tahallaan liikaa yms Pimeetä.

Vierailija
44/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI kehoitatte aina leikkaamaan tukan lyhyeksi??!

Vierailija
45/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia kysymyksiä esitätte. Hän vasta opiskelee kampaajaksi eikä oikeasti osaa vastata kun murto-osaan kysymyksistä ja niihinkin vastaa mitä koulussa on opetettu. Ammattitaito kehittyy vasta vuosien työkokemuksen myötä.

Vierailija
46/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:45"]MIKSI kehoitatte aina leikkaamaan tukan lyhyeksi??!

[/quote] Ei todellakaan kehoiteta! Jos sinulle on useampi kampaaja lyhyttä ehdottanut, siihen on varmasti hyvä syy. Joskus kannattaa kuunnella ammattilaista.

Vierailija
47/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:25"]miksi kampaajat eivät ikinä osaa ehdottaa mitään kampausta, mallia, väriä tai ylipäätään mitään? eikö teille opeteta minkälainen hiusmalli sopii kasvoihin tai ihon väriin yms? Aina tulee sama vastaus, "öööö, en mä tiä, tää sun nykyinen malli on ihan kiva".

T: aina sama, 5cm latvoista ja valmis!

[/quote]

Jep! Edes niin yksinkertainen kuin keltaihoiselle lämpimät sävyt tukkaan ja punaihoiselle kylmät sävyt. Ei oo vaikeeta!

[/quote] vaihtakaa hyvät ihmiset kampaajaa, ei se valittamalla parane! Ammattitaitoisia kampaajia on suomi pullollaan mutta se ammattitaito ja näkemys maksaa luonnollisesti. Eurolla saa euron laatua.

Vierailija
48/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen täällä paikalla taas, mutta puhelimella on hankala vastailla kysymyksiinne täytyy vaihtaa koneelle. Niin ja en ole mikään opiskelija :) AP

Vierailija
49/49 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt loppuihin kysymyksiin putkeen.

Kiharaa tykkään tehdä eniten.

Varmasti on moni lähtenyt itkien kampaajalta, täytyy muistaa että meillä jokaisella on erilainen kädenjälki ja kaikkia ei voi miellyttää. Asiakkailla ei aina ole ihan realistinen käsitys omista hiuksistaan ja ei ehkä ymmärretä että omissa hiuksissa ei ole tarpeeksi aineksia johonkin upeaan kuvassa olevaan lookkiin. Tietysti meitä kampaajia on myös jokalähtöön, joku on ollut alalla kuukauden joku vuosia ja kädenjälki sen mukainen. Motivaatio voi olla myös nolla kampaajalla...

Nykypäivänä kampaamoissa on valittavasti liukuhihna meininki kun rahaa pitää tulla kaikkiin kuluihin. :( 

Meillä tyviväri on kyllä halvempi kuin kokovärjäys!

Käsittelemättömät hiukset ovat ehjät ja kauniit! Olen törmännyt sellaisiin.

Meillä ikäraja on 16vuotta ja silloinkin pitää olla vanhempien suostumus värjäykseen. Kamalan minkä olen korjannut on pienen lapsen hiukset jotka isä oli kotona leikannut, äiti toi lapsen kampaamoon. Kaljua oli siellä täällä ja pitkiä tupsuja jokapuolella. Äiti toi lapsen salaa korjattavaksi koska isä ei nähnyt leikkuksessaan mitään vikaa.....

Yksi asiakkaani on saanut allergia reaktion, mutta allergia oli jo tiedossa ennen kuin aloitettiin. Asikas lähti värjättäväksi omalla vastuullaan.

Joskus asiakkaat ovat kiukkuisia, onneksi hyvin harvoin. :)

Ystävät pyytävät useasti laittamaan hiuksiaan.

En kailota asiakkaan hiusongelmia suureen ääneen!

Olen kyllä tehnyt kauniita pidennyksiä, varsinkin teippikiinnityksellä.

Kampaajilla on usein valitettavasti tiukka aikataulu, ehkä se on suurin syy miksi ei lähdetä ehdottelemaan suuria muutoksia hiuksiin. Suuret muutokset pitäisi olla tiedossa jo aikaa varatessa!

Kyllä käymme kasvon muotoja ja sopivia leikkauksia koulussa läpi.

En kehota aina leikkaamaan hiuksia lyhyiksi! :)

Toivottavasti vastasin kaikkiin kysymyksiin. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme