Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis eikä yhdyntä tunnu kaikista hyvältä? :0

Vierailija
02.03.2014 |

Luin tuota orgasmi-ketjua ja siinä monet naiset sanoivat ettei yhdyntä tunnu hyvältä. Miten se on mahdollista? Mun mielestä yhdyntä on seksin nautinnollisin osa ja miehen kalu osuu oikeisiin paikkoihin ja olen ihan nautinnosta sekaisin koko yhdynnän aikana. Tunnen todella suurta mielihyvää emättimen sisällä ja yhdyntä tuntuu fyysisesti todella hyvältä.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:14"]

Mitäpä luulet gynen sanovan, jos sille kertoo, että ei saa yhdynnässä orkkua? Sillä on varmaan joku lääke?

Jos sulle yhdyntä on tärkeää ja upeaa, niin hieno juttu! Koita nyt kuitenkin hieman laajentaa sitä tajuntaasi ymmärtääksesi, että kaikki maailman naisrt ei ole niin kuin sinä! Luojan kiitos.

[/quote]

Miten  niin Luojan kiitos? Eikö olisi hyvä että kaikki nauttisivat yhdynnästä?

[/quote]

Ei, jos se tekee ihmisen noin idiootiksi. Mieluummin olen seksistä ja klittaorgasmeista nauttiva fiksu nainen, kuin tuollainen emätinjankkaaja.

Vierailija
62/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:32"]

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

Nyt suruliputus ap pystyyn!

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

Joo-o, ja sä luulet että suruliputus auttaa. En kyllä tajua miksi sellainen, mistä ei ole ikinä nauttinutkaan on surun aihe. Se on, ettei tahdo kelvata kumppaniksi kovin monelle. Mutta se on hieman eri asia.

[/quote]

On se surullista, että joillakin on niin suurta häikkää alapäässä että yhdyntä ei ole nautinnollista eivätkä nämä edes tajua hakea apua vaan tyytyvät tunnottomaan elimeen.

[/quote]

Hölmö, ainakin seksistä nauttimisen puute ei johdu alapäästä. Se johtuu mielestä, korvien välistä. Apua ehkä haetaan ja saadaan, mutta sen onnistuminen ei ole niin helppoa. 

Yhdynnän tunnottomuudesta en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:16"]

Olin luullut, että vain miehet olettavat naisten automaattisesti saavan yhdynnästä suurta tyydytystä. Mutta että jotkut naisetkin!

Emättimessähän on huomattavasti vähemmän tuntohermoja kuin klitoriksessa. Evoluutio on ilmeisesti pitänyt emättimen varsin tunnottomana, jottei synnyttäminen olisi vielä kivuliampaa kuin se nyt on. Emätin on ensisijaisesti kanava, josta syntyvä lapsi saapuu maailmaan, ei keskeinen seksielin.

Kuulun itsekin siihen - ei ihan pieneen - joukkoon naisia, joista yhdyntä ei tunnu (fyysisesti) juuri miltään. Onnekseni kuulun, onhan niitäkin naisia, joista se tuntuu kivuliaalta.

Seksi on sitten ihan toinen asia kuin yhdyntä, siitä nautin kovasti.

[/quote]

Kyllä tuntemani naiset saavat automaattisesti yhdynnästä nautintoa. Mä saan joka kerta yhdynnästä nautintoa, sen sijaan klitoris ei tunnu yhtä hyvältä. Mulle nimittäin tuntuu todella vahvasti hyvällä tavalla miehen peniksen liikkeet sisälläni. Sen sijaan esim suuseksi ei tunnut läheskään niin hyvältä. Ja kyllä, emätin on keskeinen seksielin. Mulle se on tärkein seksielin. Ilman yhdyntää en tyydyty. En ole myöskään koskaan saanut klitorisorgasmia, saan vain emätinorkkuja. Ja jos emätin ei ole keskeinen seksielin, niin miksi sitä kautta raskautuisi? Ei kannata omaa vajavaisuuttaan liittää mihinkään evoluutioon. Evoluutio on tehnyt emättimen tuntoherkäksi jotta nainenkin nauttisi yhdynnästä.

[/quote]

Ei, kyllä sinä nyt olet vääränlainen ja vajaa. Kaikki normaalit naiset saa klittaorgasmeja ja nauttivat mielettömästi suuseksistä. Sehän on aivan mahtava fiilis ja orkku vain jatkuu ja jatkuu. Mun mielestä sun pitäis mennä gynelle ongelmasi kanssa.

Vierailija
64/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:16"]

Olin luullut, että vain miehet olettavat naisten automaattisesti saavan yhdynnästä suurta tyydytystä. Mutta että jotkut naisetkin!

Emättimessähän on huomattavasti vähemmän tuntohermoja kuin klitoriksessa. Evoluutio on ilmeisesti pitänyt emättimen varsin tunnottomana, jottei synnyttäminen olisi vielä kivuliampaa kuin se nyt on. Emätin on ensisijaisesti kanava, josta syntyvä lapsi saapuu maailmaan, ei keskeinen seksielin.

Kuulun itsekin siihen - ei ihan pieneen - joukkoon naisia, joista yhdyntä ei tunnu (fyysisesti) juuri miltään. Onnekseni kuulun, onhan niitäkin naisia, joista se tuntuu kivuliaalta.

[/quote]

Kyllä tuntemani naiset saavat automaattisesti yhdynnästä nautintoa. Mä saan joka kerta yhdynnästä nautintoa, sen sijaan klitoris ei tunnu yhtä hyvältä. Mulle nimittäin tuntuu todella vahvasti hyvällä tavalla miehen peniksen liikkeet sisälläni. Sen sijaan esim suuseksi ei tunnut läheskään niin hyvältä. Ja kyllä, emätin on keskeinen seksielin. Mulle se on tärkein seksielin. Ilman yhdyntää en tyydyty. En ole myöskään koskaan saanut klitorisorgasmia, saan vain emätinorkkuja. Ja jos emätin ei ole keskeinen seksielin, niin miksi sitä kautta raskautuisi? Ei kannata omaa vajavaisuuttaan liittää mihinkään evoluutioon. Evoluutio on tehnyt emättimen tuntoherkäksi jotta nainenkin nauttisi yhdynnästä.

[/quote]

Ei, kyllä sinä nyt olet vääränlainen ja vajaa. Kaikki normaalit naiset saa klittaorgasmeja ja nauttivat mielettömästi suuseksistä. Sehän on aivan mahtava fiilis ja orkku vain jatkuu ja jatkuu. Mun mielestä sun pitäis mennä gynelle ongelmasi kanssa.

[/quote]

Suuseksi ei ole edes normaalia seksiä vaan nimenomaan yhdyntä. suuseksi ei edes johda raskauteen. Emättimen kautta tuleva nautinto on normaalia.

Vierailija
65/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Suuseksi ei ole edes normaalia seksiä vaan nimenomaan yhdyntä. suuseksi ei edes johda raskauteen. Emättimen kautta tuleva nautinto on normaalia.

[/quote]

Ja miten kieli edes voisi koskaan olla niin nautinnollinen kuin pilluun kuuluva penis?

Vierailija
66/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:52"]

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että SEKSISTÄ voi nauttia, vaikka YHDYNNÄSTÄ ei niin välitä? Mä rakastan seksiä. Kostun, kiihotun, saa orkkuja. Nautin nautin nautin! Haluan miestäni. Yhdyntä ei tunnu fyysisesti juuri miltään. Mitä sitten? Miks mun pitäis nyt ajatella, että olen vääränlainen, en toimi niin kuin naisen pitäisi?

[/quote]

Koska et toimi niinkuin naisen pitäisi. Miksi et voi myöntää että pillusi ei ole normaalia. Ok, jos sua ei haittaa, niin ei siinä mitään. Mutta ei tuo ole normaalia että emätin on tunnoton.

[/quote]

Linkitä mulle se tutkimus, jossa sanotaan, että normaali nainen saa emätinorgasmin. Tai että normaali nainen nauttii emättimellään valtavasti.

[/quote]

No minkä muun takia naisella olisi emätin? Kai tajuat että se on nimenomaan nauttimista varten? Mitä järjeä koko seksissä olisi jos se ei tuntuisi fyysisesti hyvältä?

[/quote]

Emättimen kautta syntyy lapset. Se on synnyttämistä varten ja kuukautisveren poistumista varten.

Ymmärrätkö, että SEKSI voi tuntua hyvältä, vaikka YHDYNTÄ ei? Seksi ei ole synonyymi yhdynnälle.

[/quote]

Ei emätin ole vain lapsia varten. Katsos kuin kaikki naiset eviät saa lapsia. Mulle yhdyntä on tärkein osa seksiä ja jos se ei tuntuis hyvältä niin ei olis järkeä harrastaa seksiä. Emätin on yhtymistä varten, jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, on jotain häikkää. Ja se kannattaisi kyllä gynellä tsekata.

[/quote]

Voi ei. Mun tärkein sukupuolielin ainakin on aivot. Niiden avulla keksin tapoja nauttia muistakin elementeistä seksissä kuin tuosta yhdestä, emättimen hinkkaamisesta. Mutta omillasi et ilmeisesti taivu näin isoa asiaa ymmärtämään.

Vierailija
67/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että joillekin on mennyt ihan vinksalleen seksikäsitykset. Ei saada nautintoa pilluun kuuluvasta peniksestä vaan työnnetään sinne jotain KIELTÄ joka ei sinne edes kuulu.

Vierailija
68/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:52"]

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että SEKSISTÄ voi nauttia, vaikka YHDYNNÄSTÄ ei niin välitä? Mä rakastan seksiä. Kostun, kiihotun, saa orkkuja. Nautin nautin nautin! Haluan miestäni. Yhdyntä ei tunnu fyysisesti juuri miltään. Mitä sitten? Miks mun pitäis nyt ajatella, että olen vääränlainen, en toimi niin kuin naisen pitäisi?

[/quote]

Koska et toimi niinkuin naisen pitäisi. Miksi et voi myöntää että pillusi ei ole normaalia. Ok, jos sua ei haittaa, niin ei siinä mitään. Mutta ei tuo ole normaalia että emätin on tunnoton.

[/quote]

Linkitä mulle se tutkimus, jossa sanotaan, että normaali nainen saa emätinorgasmin. Tai että normaali nainen nauttii emättimellään valtavasti.

[/quote]

No minkä muun takia naisella olisi emätin? Kai tajuat että se on nimenomaan nauttimista varten? Mitä järjeä koko seksissä olisi jos se ei tuntuisi fyysisesti hyvältä?

[/quote]

Emättimen kautta syntyy lapset. Se on synnyttämistä varten ja kuukautisveren poistumista varten.

Ymmärrätkö, että SEKSI voi tuntua hyvältä, vaikka YHDYNTÄ ei? Seksi ei ole synonyymi yhdynnälle.

[/quote]

Ei emätin ole vain lapsia varten. Katsos kuin kaikki naiset eviät saa lapsia. Mulle yhdyntä on tärkein osa seksiä ja jos se ei tuntuis hyvältä niin ei olis järkeä harrastaa seksiä. Emätin on yhtymistä varten, jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, on jotain häikkää. Ja se kannattaisi kyllä gynellä tsekata.

[/quote]

Voi ei. Mun tärkein sukupuolielin ainakin on aivot. Niiden avulla keksin tapoja nauttia muistakin elementeistä seksissä kuin tuosta yhdestä, emättimen hinkkaamisesta. Mutta omillasi et ilmeisesti taivu näin isoa asiaa ymmärtämään.

[/quote]

joo, henkisesti voi nauttia esim kirjoista, leffoista yms. sen sijaan seksistä kuuluu nauttia fyysisesti. ja jos ei saa fyysistä nautintoa, on jotain häikkää.

Vierailija
69/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joo, henkisesti voi nauttia esim kirjoista, leffoista yms. sen sijaan seksistä kuuluu nauttia fyysisesti. ja jos ei saa fyysistä nautintoa, on jotain häikkää.

[/quote]

Henkisestihän säkin siitä seksistä nautit! Vai paljonko luulet nauttivasi seksistä aivokuolleena?

Vierailija
70/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Kyllä tuntemani naiset saavat automaattisesti yhdynnästä nautintoa.

[/quote]

Hei, mä olen Sari, hauska tutustua! En fyysisesti nauti yhdynnästä, se ei tunnu oikeastaan miltään (henkinen puoli on ok, nautin miehen nautinnosta). Nyt tuntemiisi naisiin kuuluu siis tälläinenkin tapaus :D.

Vierailija
71/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selvästi kuuluu niihin, jotka peukuttavat omia kirjoituksiaan ja myös vastailevat muka toisina henkilöinä kompaten omaa itteään.

Vierailija
72/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kaikki nauti laskuvarjohyppelystä? Eikö kaikki nauti makkaravoileivistä??  Eikö kaikki nauti postimerkkien keräilystä??? :0

Mä nautin hirveästi ja niin myös kaikki mun tuntemat ihmiset enkä ole ikinä kuullut, että voisi olla olemassa ihmisiä jotka eivät nauti.

Vierailija
73/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kurpat täällä alapeukuttaa vastauksia, jossa joku kertoo yhdynnän tuntuvan hyvältä myös emättimessä? Siis MIKSI te alapeukutatte? OLetteko kateellisia? Eikä erilainen saakaan olla toiseen suuntaan, vaan pitää olla haluton lahna - vain se on hyväksyttävää niinkö? 

Vierailija
74/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

TIEDOKSI KAIKILLE MIEHILLE! Enää ei suihinottoa tipu. Ei ole normaalia.

Vierailija
75/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako se gyne sen tunnottoman emättimen, vai miten se auttaa?

Vierailija
76/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tässä kuvaillaan hyvin naisen sukupuolielimiä ja juuri niitä, joista sitä kiihotusta voi tulla:

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/tietoa-seksuaalisuudesta/aikuiset/seksuaalisuuden_suloja_ja_seksin/klitoriksen-mysteeri/

Todetaanhan tuollakin, että kiihotusta voi tulla myös emättimen kautta mutta varmaan kovin naiskohtaista, kuinka paljon.

Vierailija
77/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kaikista hyvältä. Minustakaan ei yhdyntä tunnu juuri miltään, joissain tapauksissa jopa sattuu (liian syvälle osuessa). Ei johdu siitä ettenkö olisi kiihottunut eikä mitään muutakaan vikaa ole, gynellä kävin tuon kivun takia ja sanoi että ei sille oikein mitään mahda ja sattuuhan se jos liian syvälle osuu. On kuulemma myös taaksepäin kallistunut kohtu että joissain asennoissa sattuu herkemmin.

Sisään työntyminen tuntuu hyvältä vain muutaman sentin (alle 10) syvyydessä ja yleensä vain siinä vaiheessa kun olen jo saamassa orgasmin - jonka saavutan ihan muilla keinoilla kuin yhdynnällä. Kivahan se oisi jos tuntuisi yhdyntä paremmalta, mutta niin paljon kuin ap kehottaakin tunnottomasta emättimestä "kärsiviä" gynelle niin ei se gyne sille asialle yhtään mitään mahda.

Vierailija
78/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, oletko koskaan synnyttänyt lasta? Olen todella utelias kuulemaan, miltä synnytys tuntuu jos on niin erkkä emätin kuin sinulla?

Vierailija
79/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne ei mahda mitään, mutta tuota mä olen miettinyt, voisiko oikeanlaisella lantionpohjatreenillä auttaa? Sitäkin kun voi treenata hyvin tai huonosti

Vierailija
80/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:20"]

Hei ap, oletko koskaan synnyttänyt lasta? Olen todella utelias kuulemaan, miltä synnytys tuntuu jos on niin erkkä emätin kuin sinulla?

[/quote]

Minä olen synnyttänyt kaksi lasta, ja nautin seksistä joka kerta. Kostun helposti mieheni kanssa, ja meillä on kivaa :) Tuntuu hyvältä myös emättimessä ja se tunne edesauttaa orgasmin saamista (jonka saan yhdynnässäkin ilman erillistä koskettelua).

En tiedä miten paljon mikäkin vaikuttaa ja mihin, mutta olen siis mieheni kanssa rento ja avoin seksin suhteen, ja treenaan lantiopohjan lihaksia kotona ja pilateksessa. Liikun, syön terveellisesti ja nukun niin hyvin kuin lapset antaa nukkua. Ja seksi on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme