Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis eikä yhdyntä tunnu kaikista hyvältä? :0

Vierailija
02.03.2014 |

Luin tuota orgasmi-ketjua ja siinä monet naiset sanoivat ettei yhdyntä tunnu hyvältä. Miten se on mahdollista? Mun mielestä yhdyntä on seksin nautinnollisin osa ja miehen kalu osuu oikeisiin paikkoihin ja olen ihan nautinnosta sekaisin koko yhdynnän aikana. Tunnen todella suurta mielihyvää emättimen sisällä ja yhdyntä tuntuu fyysisesti todella hyvältä.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu just miltään.

Vierailija
102/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:20"]

Hei ap, oletko koskaan synnyttänyt lasta? Olen todella utelias kuulemaan, miltä synnytys tuntuu jos on niin erkkä emätin kuin sinulla?

[/quote]

Minä olen synnyttänyt kaksi lasta, ja nautin seksistä joka kerta. Kostun helposti mieheni kanssa, ja meillä on kivaa :) Tuntuu hyvältä myös emättimessä ja se tunne edesauttaa orgasmin saamista (jonka saan yhdynnässäkin ilman erillistä koskettelua).

En tiedä miten paljon mikäkin vaikuttaa ja mihin, mutta olen siis mieheni kanssa rento ja avoin seksin suhteen, ja treenaan lantiopohjan lihaksia kotona ja pilateksessa. Liikun, syön terveellisesti ja nukun niin hyvin kuin lapset antaa nukkua. Ja seksi on kivaa.

[/quote]

miksi alapeukutetaan viestiä jossa nainen sanoo nauttivansa seksistä. pitäisikö kaikkien naisten inhota seksiä?

[/quote]

Onko täällä naiset sanoneet, että inhoaa seksiä? Ei. Naiset on sanoneet, että eivät saa nautontoa YHDYNNÄSTÄ, vaan muusta seksistä.

[/quote]

Mä en sitten varmaan ole nainen, koska nautin nimenomaan YHDYNNÄSTÄ enkä muusta seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:15"]

Jokainen nainen saa orkut omin käsin onneen. 

[/quote]

Mä en saa. Saan vain yhdynnässä.

Vierailija
104/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:28"]Ei kun kerroit, että sinä olet hyvä nainen, treenaat lantiopohjalihaksia, olet rento ja avoin seksin suhteen ja SIKSI saat emätinorgasmeja. Niin sä sen tarkoitit ja siksi saat alapeukkuja. Eikö oo jännä juttu?

[/quote]

En maininnut emätinorgasmia sanallakaan! Kerroin, että minusta tuntuu seksi hyvältä myös emättimessä, ja että olen synnyttänyt siltikin. Ja mietin, että se ehkä saattaa johtua mainitsemistani asioista. 

On ihan oikeasti sinun omassa päässäsi kuvitelmat, että olisi ylimielinen. Vai eikö keskusteluun saa ollenkaan osallistua ne erilaiset? Minä kuitenkin ensimmäiseksi vastasin sellaiselle ilkkujan tyyliselle, joka kyseli että ap ei varmaan voi synnyttää, eihän, kun on niin tuntoherkkä? 

Vierailija
105/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:25"]

Hei ap, oletko koskaan synnyttänyt lasta? Olen todella utelias kuulemaan, miltä synnytys tuntuu jos on niin erkkä emätin kuin sinulla?

[/quote]

Minä olen synnyttänyt kaksi lasta, ja nautin seksistä joka kerta. Kostun helposti mieheni kanssa, ja meillä on kivaa :) Tuntuu hyvältä myös emättimessä ja se tunne edesauttaa orgasmin saamista (jonka saan yhdynnässäkin ilman erillistä koskettelua).

En tiedä miten paljon mikäkin vaikuttaa ja mihin, mutta olen siis mieheni kanssa rento ja avoin seksin suhteen, ja treenaan lantiopohjan lihaksia kotona ja pilateksessa. Liikun, syön terveellisesti ja nukun niin hyvin kuin lapset antaa nukkua. Ja seksi on kivaa.

[/quote]

miksi alapeukutetaan viestiä jossa nainen sanoo nauttivansa seksistä. pitäisikö kaikkien naisten inhota seksiä?

[/quote]

Onko täällä naiset sanoneet, että inhoaa seksiä? Ei. Naiset on sanoneet, että eivät saa nautontoa YHDYNNÄSTÄ, vaan muusta seksistä.

[/quote]

Niin, mutta mitä alapeukutettavaa tuossa yhdessä kommentissa oli?!

[/quote]

Ehkä se on vähän ylimielistä? Minäkin liikun 5-6 kertaa viikossa ja olen tosi hyvässä fyysisessä kunnossa. Treenaan lantiopohjalihaksia ja muitakin lihaksia. Olen äärettömän rakastunut ihanaan mieheeni. Rakastan seksiä. Mutta silti yhdyntä ei tuota nautintoa.

[/quote]

Olen pahoillani että pillusi on viallinen. Älä silti ole katkera niille, joiden pillut toimivat kuten pitääkin.

Vierailija
106/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:12"]

Thanks for sharing. Öö. Ei tunnu. Oletko tyytyväinen? Ja KERRO miksi tästä piti tehdä oma aloitus? Ja kerro MIKSI sinusta tuli noin tyhmä, että et tiedä, että ihmiset ovat erilaisia?

[/quote]

Mutta eikö se ole outoa että yhdyntä, jonka taroitus on tuottaa mielihyvää, ei tunnu hyvältä? Onkohan niillä naisilla hermostossa jotain vikaa joiden mielestä yhdyntä ei tunny hyvältä? Oletko tarpeeksi märkä kun yhdyntä aloitetaan?

[/quote]

Miksi pitää olettaa, että joillakin on jotain vikaa. Ehkä sinä tuntoherkkine emättimenisi olet vain poikkeusyksilö.

[/quote]

En ole poikkeus :) Emättimessä kuuluu tuntua nautinto.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Fysiologisesti klitoris on se tuntoherkkä kohta, ei emätin. Klitoris vastaa miehen penistä, todella karkeasti yleistettynä. Yhtä hyvin voidaan ihmetellä, että miksi jotkut miehet eivät saa orgasmia pelkästä kiveksien hipelöinnistä. Jotkut saavat siitä kiksejä, mikä heijastuu penikseen. Toiset eivät liiemmälti tykkää kiveksien hipelöinnistä. Kukaan ei ole siinä suhteessa "viallinen".

Itse olen elämässäni ollut yhdynnässä muutaman eri miehen kanssa. Kenenkään kanssa en ole liiemmälti pitänyt yhdyntäosuudesta.

[/quote]

Se, että SINÄ et pidä yhdynnästä, ei tarkoita, etteikö me muut naiset voida nauttia myös yhdynnästä FYYSISESTI. Mulla on normaali emätin ja se on  tuntoherkkä ja se tuottaa mulle seksuaalisesti paljon paljon enemmän nautintoa kuin klitoris. Kun penis hieroo emätintä sisältäpäin, tuntuu se aivan räjäyttävän hyvältä. Näin on myös monilla muilla naisilla.

Vierailija
107/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:32"]

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

Nyt suruliputus ap pystyyn!

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

Joo-o, ja sä luulet että suruliputus auttaa. En kyllä tajua miksi sellainen, mistä ei ole ikinä nauttinutkaan on surun aihe. Se on, ettei tahdo kelvata kumppaniksi kovin monelle. Mutta se on hieman eri asia.

[/quote]

On se surullista, että joillakin on niin suurta häikkää alapäässä että yhdyntä ei ole nautinnollista eivätkä nämä edes tajua hakea apua vaan tyytyvät tunnottomaan elimeen.

[/quote]

Taidat olla mies tai provoilija, kun et tätä ymmärrä. Se, että yhdyntä ei naisesta tunnu kauhean hyvältä EMÄTTIMESSÄ, on todella, todella yleistä. Kysypä ihan kuule vaikka gynekologilta. ;)

Vierailija
108/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:40"]

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

Joo-o, ja sä luulet että suruliputus auttaa. En kyllä tajua miksi sellainen, mistä ei ole ikinä nauttinutkaan on surun aihe. Se on, ettei tahdo kelvata kumppaniksi kovin monelle. Mutta se on hieman eri asia.

[/quote]

On se surullista, että joillakin on niin suurta häikkää alapäässä että yhdyntä ei ole nautinnollista eivätkä nämä edes tajua hakea apua vaan tyytyvät tunnottomaan elimeen.

[/quote]

Taidat olla mies tai provoilija, kun et tätä ymmärrä. Se, että yhdyntä ei naisesta tunnu kauhean hyvältä EMÄTTIMESSÄ, on todella, todella yleistä. Kysypä ihan kuule vaikka gynekologilta. ;)

[/quote]

Mulla se tuntuu nimenomaan emättimessä hyvältä. Missä muuallakaan se tuntuisi ? :D

Vierailija
109/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja kalun koosta ja miehen sänkytaidoista.

Vierailija
110/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaahan jotain vastuuta siitä, mitä kirjoittelette nettiin. Täällä käy teinejäkin lukemaas. Tässä nyt ihan oikeaa tietoa. Jotkut naiset saavat pelkästään yhdyntäliikkeiden aikaansaaman orgasmin, mutta nämä naiset ovat vähemmistö. Et ole viallinen, ellet saa orgasmia yhdynnässä tai käsin tms. Et ole viallinen, jos saat orgasmin yhdynnässä tai käsin. Itse en saa orgasmia "pelkän" yhdynnän seurauksena. Terveisin terveysalan ammattilainen.

Yksi esimerkkilinkki luotettavasta lähteestä:

"Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä. Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen."

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot

Vierailija
111/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:56"]

Ottakaahan jotain vastuuta siitä, mitä kirjoittelette nettiin. Täällä käy teinejäkin lukemaas. Tässä nyt ihan oikeaa tietoa. Jotkut naiset saavat pelkästään yhdyntäliikkeiden aikaansaaman orgasmin, mutta nämä naiset ovat vähemmistö. Et ole viallinen, ellet saa orgasmia yhdynnässä tai käsin tms. Et ole viallinen, jos saat orgasmin yhdynnässä tai käsin. Itse en saa orgasmia "pelkän" yhdynnän seurauksena. Terveisin terveysalan ammattilainen.

"Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä. Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen."

[/quote]

Kiitos asiallisesta postauksesta! Eli on aivan normaalia saada orgasmi yhdynnässä ja kaikilla se pillu ei ole tunnoton. Eli te naiset jotka vihaatte meitä herkkäpilluisia, lopettakaa. Olemme täysin normaaleja.

Vierailija
112/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu miltää

"Emätin

Emätin eli vagina yhdistää ulkoiset sukupuolielimet kohdunsuun kautta kohtuun. Emätin on noin 10 cm pitkä, mutta joustaa huomattavasti yhdynnässä ja synnytyksessä. Emättimen yksi ihmeellisimmistä piirteistä onkin sen joustavuus; sinne sopivat niin penis, lapsen pää kuin kuukautiskuppikin. Emättimen seinämät ovat pehmeät ja hiukan ryppyiset, ja ne pitävät emättimen kosteana. Emätin on itsepuhdistuva elin ja se erittää puhdistuakseen valkovuotoa, jota alkaa erittyä noin vuosi ennen kuukautisten alkamista. Valkovuodon määrä ja koostumus vaihtelee kuukautiskierron mukaan, mutta eniten valkovuotoa tulee naisen ollessa hedelmällisimmillään, eli noin kaksi viikkoa ennen kuukautisia. Valkovuoto puhdistaa emätintä ja auttaa ylläpitämään sen luonnollista kosteus- ja bakteeritasapainoa. Myös kuukautisvuoto poistuu kohdusta kohdunsuun välityksellä emättimen kautta pois. Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu sekä emättimen etuseinämässä aukon lähellä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on melko tunnoton. "

Vierailija
113/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei todellakaan ole tunnoton. Mulla tuntuu se penis ihan huippuhyvältä joka kohdassa. Paras kohta on takaosassa sellainen pieni alue.

Vierailija
114/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:56"]

[/quote]

Kiitos asiallisesta postauksesta! Eli on aivan normaalia saada orgasmi yhdynnässä ja kaikilla se pillu ei ole tunnoton. Eli te naiset jotka vihaatte meitä herkkäpilluisia, lopettakaa. Olemme täysin normaaleja.

[/quote]

Mutta te olette vähemmistö. Vähemmistö. Vähemmistö. Te olette niitä pilluvikaisia, eivät ne naiset, jotka eivät saa pelkällä yhdynnällä.

Vierailija
115/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:11"]

Pelkkä yhdyntä harvoin tuntuu miltään muulta kuin ärsyttävältä. Kyllä se vaatii sen kiihottuneen mielentilan ja sen että paikat on märät. Aika moni nainen tarvitsee myös esileikkiä kostuakseen ja kiihottuakseen tarpeeksi, ei riitä, että mies tunkeutuu suoraan sisään. Luulen, että suurin osa näistä yhdynnän tylsyydestä valittajista on niitä, joiden mies tulee sisään ilman sen kummempia lämmittelyjä. 

[/quote]

Kyllä ihmisen pitäisi omaa mieltää kyetä hallitsemaan. Jos aloitat seksin harrastamisen niin jo silloin pitäisi olla todella kiihottunut. Ettekö osaa kontroloida omia halujanne ja mielentilojanne?

Vierailija
116/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, mutta mitä alapeukutettavaa tuossa yhdessä kommentissa oli?!

[/quote]

Ehkä se on vähän ylimielistä? Minäkin liikun 5-6 kertaa viikossa ja olen tosi hyvässä fyysisessä kunnossa. Treenaan lantiopohjalihaksia ja muitakin lihaksia. Olen äärettömän rakastunut ihanaan mieheeni. Rakastan seksiä. Mutta silti yhdyntä ei tuota nautintoa.

[/quote]

Olen pahoillani että pillusi on viallinen. Älä silti ole katkera niille, joiden pillut toimivat kuten pitääkin.

[/quote]

Juuri niin. Koko seksin tarkoitus on yhdyntä ei mikään klitoriksen hieronta. Jos ei pidä yhynnästä eikä siitä saa tyydytystä niin jotain on ihmisessä vialla.

Vierailija
117/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:40"]

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niillä naisialla on sitten fyysistä vikaa emättimessään. Katsos koko seksin tarkoitus on harrastaa yhdyntää. Jos siitä ei pidä niin silloin ihmisessä on vikaa.

Vierailija
118/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri niin. Koko seksin tarkoitus on yhdyntä ei mikään klitoriksen hieronta. Jos ei pidä yhynnästä eikä siitä saa tyydytystä niin jotain on ihmisessä vialla."

"Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa"

Yhdyntäkeskeinen seksi ei useinkaan ole hyvä lähtökohta seksin harrastamiselle. Seksissä ei ole kyse vain yhdynnästä, vaan paljon muustakin.

Vierailija
119/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:02"]

ei tunnu miltää

"Emätin

Emätin eli vagina yhdistää ulkoiset sukupuolielimet kohdunsuun kautta kohtuun. Emätin on noin 10 cm pitkä, mutta joustaa huomattavasti yhdynnässä ja synnytyksessä. Emättimen yksi ihmeellisimmistä piirteistä onkin sen joustavuus; sinne sopivat niin penis, lapsen pää kuin kuukautiskuppikin. Emättimen seinämät ovat pehmeät ja hiukan ryppyiset, ja ne pitävät emättimen kosteana. Emätin on itsepuhdistuva elin ja se erittää puhdistuakseen valkovuotoa, jota alkaa erittyä noin vuosi ennen kuukautisten alkamista. Valkovuodon määrä ja koostumus vaihtelee kuukautiskierron mukaan, mutta eniten valkovuotoa tulee naisen ollessa hedelmällisimmillään, eli noin kaksi viikkoa ennen kuukautisia. Valkovuoto puhdistaa emätintä ja auttaa ylläpitämään sen luonnollista kosteus- ja bakteeritasapainoa. Myös kuukautisvuoto poistuu kohdusta kohdunsuun välityksellä emättimen kautta pois. Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu sekä emättimen etuseinämässä aukon lähellä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on melko tunnoton. "

[/quote]

Nii-i. Uskokaa jo. 

Vierailija
120/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No prkl kirjotin pitkän viestin naisten fysiologisista eroista. Huvittaa kun tällänen kakskymppinen likkakin tietää tämän mutta mammat ette!

Eli naisia on kahdenlaisia. Klitoris on vähän eri paikassa. Yli puolet ei saa orgasmia yhdynnässä koska penis ei atimuloi klitorista. Tuo on ihan normaalia. Loput saa orgasmin yhdynnässä koska klitoris on aavistuksen verran eri paikassa, penis stimuloi sitä. Molemmat on normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi